כיכר השבת

לחוצים בדרך לאופוזיציה

לפיד וגנץ משתוללים: "לא נרד מהארץ - נרעיד אותה" • צפו

ראש הממשלה ושר הביטחון היוצאים, דיברו בפתח ישיבת הסיעה שלהם בכנסת, ותקפו בחריפות את הממשלה המסתמנת: "ממשלה ששונאת נשים, אנו נלחם בה ונרעיד את הארץ" (חדשות, פוליטי)

93
יוני גבאי | כיכר השבת | י"א בכסלו | 05.12.22
גנץ ולפיד, היום בכנסת
גנץ ולפיד, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

בדרך לאופוזיציה: ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ושר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, נאמו היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה בכנסת ותקפו את הממשלה המסתמנת.

לפיד אמר בפתח דבריו: "בנימין נתניהו יודע כבר שהוא עשה טעות קשה כשהוא נתן לאבי מעוז שליטה בתוכניות החינוכיות שנכנסות לבתי הספר של הילדים שלנו. הוא רק לא יכול לחזור בו, כי הוא חלש והם הבינו שאפשר לסחוט אותו בגלל המשפט שלו. אז אני פונה מפה לליכוד, יש שם עדיין אנשים עם אחריות לאומית. אני קורא להם - תחזרו בכם. תבטלו את ההסכם עם מעוז. אתם לא יכולים לעשות את זה לילדי ישראל ולא להורים שלהם. עשיתם טעות, אתם מודים שעשיתם טעות - תתקנו.

"לא נותנים 2 מיליארד שקל וגישה לכל ילד בישראל לגזען מסוכן וחשוך, שינסה להחדיר להם שנאת נשים ושנאת חילונים ושנאת מסורתיים. עשרות רשויות כבר הודיעו שהם לא ישתפו פעולה עם אבי מעוז ועם התוכנית. מאות מנהלי בתי ספר לא ישתפו איתו פעולה. אנחנו נסייע להם, כי הם צודקים לגמרי. אסור לשתף עם זה פעולה.

"נתניהו אמר השבוע שהעובדה שאני קורא לראשי הרשויות לא לשתף פעולה עם מעוז, היא המרדה. אין גבול לחוסר הבושה של האיש הזה. מר נתניהו, אם לזה אתה קורא המרדה, איך אתה קורא למה שאתה חוללת פה בשלוש השנים האחרונות?.

עוד הוסיף לפיד לתקוף את נתניהו ואמר: "איך אתה קורא לזה שעמדת על מדרגות בית המשפט ואיימת על השופטים כאחרון העבריינים? איך אתה קורא לזה ששלחת כנופיות אלימות לרדוף ילדים של חברי כנסת ולהרביץ למפגינים על הגשרים? איך אתה קורא לזה שהקמת מכונת רעל במימון זר שרק מסיתה ומפיצה שקרים? המצאת טריק חדש, לך מותר לעשות הכל, לפרק את המדינה מבפנים, אבל כל מחאה נגדך היא המרדה. אם אתה חושב שמה שאמרתי בימים האחרונים היא המרדה, יש לי חדשות בשבילך, עוד לא ראית כלום. רק התחלתי".

"אנחנו לא פראיירים שלכם", הוסיף לפיד לתקוף: "אנחנו לא פה רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. רוב העם נגד ההתנהלות הזו, כולל הליכודניקים. נתניהו נותן את המפתחות של המדינה למעוז ובן גביר וסמוטריץ'. אנחנו פה, אנחנו ניאבק בממשלת התוהו ובוהו. אנחנו נוציא אנשים לרחובות. אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו".

שר הביטחון גנץ נשא גם הוא נאום תקיף ולא שגרתי ואמר: "באופוזיציה נהוג לדבר על הגְּזֵרוֹת שמביאה איתה ממשלה חדשה – הפעם נראה שזו קואליציית הגְּזִירוֹת. חותכים מכאן, ומדביקים שם – ויוצרים כאוס משילותי. כדי שאבי מעוז, חבר הכנסת הגזען ביותר שידענו, יקבל נתח מחינוך ילדינו – גוזרים ממשרד החינוך את התוכניות החיצוניות ומדביקים במשרד ראש הממשלה".

"אם נרצה לצאת להפגין נגד הפגיעה האנושה בילדינו, נגלה שפקודת המשטרה החדשה שנרקמת לצרכיו של תלמידו של כהנא – איתמר בן גביר, תאפשר לו שליטה איזו הפגנה לאשר ואיזו לא. כדי שבכל זאת תהיה הפגנה – נצטרך לעתור לבג"ץ, רק ששם מתכננים לשבץ שופטים כבקשתם של פוליטיקאים על ידי פוליטיזציית יתר של הוועדה לבחירת שופטים. וממילא – כל החלטה של השופטים תוכל להתבטל על ידי 61 חברי כנסת, על בסיס חוק ופסקת התגברות. את פסקת ההתגברות הם מביאים ברוב המינימלי וללא הסדרה של חוק יסוד החקיקה. את זה הם עושים בכדי שיוכלו להתגבר על חוק הגיוס ולקעקע ולהחמיר את חוסר השוויון בנטל במקום להציג ולקדם מתווה שירות חדש. בכך הם יפרקו את צבא העם, יפגעו אנושות בביטחון ובחיילנו".

עוד הוסיף גנץ לתקוף ואמר: "עם המציאות הזו יצטרכו להתמודד מפקדים ששרשרת הפיקוד שלהם וסמכויותיהם נקרעו מהם ועברו לפוליטיקאים שביקשו וקיבלו צבאות פרטיים: סמוטריץ' ימנה אלוף ותת אלוף בצבא על פי איך שהוא תופס את גודל כיפתם ולהט אמונתם כפי ששמעתי אותו אומר ערב הבחירות. הוא גם ישלוט במנהל האזרחי, תוך פירוק סמכויותיהם של שר הביטחון והרמטכ"ל. בן גביר יחליט על נהלי הפתיחה באש, יפקד על מג"ב איו"ש, ויפרק את פיקוד מרכז מיכולתו להילחם בטרור ולשמור על החוק והסדר באפקטיביות. צריך להבין - בכדי להשלים את 17 פלוגות מג"ב שילקחו מפיקוד המרכז למשטרת ישראל, יידרש גיוס של מעל 70 גדודי מילואים בשנה, כ-40 אלף מילואימניקים, שלצערי ספק אם יתייצבו במצב שבו צבא העם מתפורר, והעם נגזר לממלכת בן גביר, ממלכת סמוטריץ', וממלכת אבי מעוז. וכל זה – בכדי שאדם אחד יוכל לחמוק ממשפט אחד".

"שואלים אותי", אמר גנץ, "למה אני לא מצטרף לממשלה? ואני שואל אתכם – איך אפשר להצטרף לממשלה כזו? מי יכול לסמוך על נתניהו כשהוא מאפשר החרבה של מערכת הביטחון, המשפט והחינוך בשל צרכיו המשפטיים? כשר הביטחון, אני מבקש לומר למחליפי – אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך – המשימה שלך תהיה להפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל. במשמרת שלך – הפעלת הכוח תופקע מהרמטכ"ל לבן גביר, במשמרת שלך – חלילה יתפורר צבא העם. אתה תמצא את עצמך נושא את אות הקין הזה, ותאלץ לשאת באחריות לכאוס הביטחוני. אתה תהיה שר ביטחון סוג ב'".

"אני מבקש לומר לאזרחי ישראל כולם – ההסכמים הקואליציוניים הנרקמים יפגעו בכולכם: מימין ומשמאל, דתיים וחילונים, יהודים, ערבים ודרוזים. הם יפגעו בביטחון של כולם, במערכת המשפט שמגנה על כולם. ואנחנו נפעל נגד הממשלה, ובעד כל אזרחי ישראל".

לסיום אמר גנץ: "מול הגזירות והגזירות האלו, מול פירוק צה"ל, מול הפיכת המשטרה לפלנגה פוליטית, והקמת צבאות פרטיים, מול הפיכה במשרד החינוך והפקרת ילדינו לגזענים – אנחנו ניאבק. אתמול פניתי לראשי מפלגות האופוזיציה המיועדת – וביחד ובשיתוף פעולה נקים פורום שירכז את המאבק מול הסכנה הזו למדינת ישראל כפי שהכרנו אותה. מי שציפה לפגוש נפולת של נמושות – ימצא את אזרחי ישראל ברחובות. לא נרד מהארץ – נרעיד אותה. וכשאזרחי ישראל יראו את תוצאות ממשלת הגְּזִירוֹת – יקרה אחד משניים: או שנתניהו יתן ברקס או שיגיע לתהום ויפול. אנחנו נשתמש בכל הכלים והסמכויות, ונפעל בכל האמצעים החוקיים, באופן דמוקרטי ונחוש למען המדינה שאנחנו כל כך אוהבים".

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, הגיב לשניים וכתב: "לפיד וגנץ לא מקבלים את תוצאות הבחירות ומפזרים הפחדות שקריות נגד ממשלה שנבחרה על ידי רוב הציבור. לפיד, שהקים ממשלה מסוכנת עם האחים המוסלמים, שבר שיאים במינוי מקורבים ובח"כים נורווגים, וחתם על הסכם הכניעה לחיזבאללה, מנהל בימים אלה מסע של דה-לגיטימציה נגד בחירת העם. אנחנו נחושים למשול ולבצע את המדיניות שלשמה נבחרנו לטובת כל אזרחי ישראל. במשך 20 שנה הובלתי באחריות את מדינת ישראל קדימה בכל התחומים - וכך אעשה גם הפעם.

"הנה העובדות מול השקרים: 'משרד הביטחון יפורק' - שקר. המנהל האזרחי מהווה פחות מאלפית האחוז ממשרד הביטחון - והוא יישאר במשרד הביטחון; 'משרד החינוך יועבר לידי אבי מעוז' - שקר. אבי מעוז יעסוק רק בהתקשרויות חיצוניות של משרד החינוך שמהוות כאלפית האחוז מתקציב החינוך ויפעל בכפוף לראש הממשלה. משרד החינוך ימשיך לקבוע את תוכנית הלימודים; 'ליברמן: ההמנון ישונה'. נו באמת. אל תאמינו לשקרים ולהפחדות".

תוכן שאסור לפספס
93 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
84
ללא בושה...את התסכול מההפסד בבחירות שופכים על הימין, אין להם שום אידאולוגיה רק אקזיט,בריונות, נהנתנות, ובורות משוועת בביטחון ובניהול המדינה
לפיד של שנאה07.12.22
83
חחחחחחח שישתוללו להנאתם אולי כל ימותו מהר יותר:)
אסתר המלכה06.12.22
82
גגגגגגגגגגג
ליטאי גאה06.12.22

הצגת כל התגובות

81
אנטישמים, הבייתה. יאללה, לכו לכל הרוחות, גרמתם יותר מידיי נזק, רשעים, ערב רב, רפורמים ושמאלנים רדיקליים, אוהבי, מחבקי ומממנה תומכי טרור, שפגעתם והתנכלתם ליהודים וחיבקתם ערבים...
יהודי06.12.22
80
שתי סתומים אנשים מסריחים גם ליברמן
שש06.12.22
79
איזה תגובות נמוכות.... תעלו רמה
דני06.12.22
78
לפיד, הפסדתם בזכות הקמפיין "רק לא ביבי"... ככלב ששב על קיאו... גנץ, הלוואי שהסיפור שלך יתקיים במלאו... רק שחסר את סוף הסיפור "וכשנרצה לברוח מהארץ, לא יתנו לנו כרטיס חזור..."
פלוני07.12.22
77
הם טובים
כפר סבא08.12.22
76
יאלללה לכו תקימו קומפוזיציה בערב הסעודית. כל טוב. היהדות מאדירה נשים - אתם שונאים נשים.
???09.12.22
75
הנה לפיד מדבר עוד הפעם על טוהר המידות המושחת הכי גדול במדינה לך טהר קודם כל את המידות שלך וגנץ לפני שאתה מדבר לך תתפוס תנומה קלה
משה09.12.22
74
גנץ ולפיד אתם יכולים להמשיך לנבוח על ביבי שנה שלמה הרסתם את המדינה תיקחו את הדברים שלכם ויאללה עופו הביתה!!!!
ר.א שונא את לפיד 07.12.22
73
לפיד הוא לא בן אדם אלא חיה. והוא לא יהודי הוא נוצרי!!
אני07.12.22
72
אז מה העם כן רוצה? ראש ממשלה עם 5 מנדטים? העם בחר בנתניהו, וכשעשו זאת ידעו מצוין עם מי הוא יקים ממשלה... יחיו הקנאים.... ויסבלו
----11.12.22
71
הגמד המתאגרף והמגמגם יו יו יונית לא מוכנים להשלים עים התבוסה כנראה יש שם משכורות מפוצצות שקשה להיפרד מהם
מוטי09.12.22
70
לפיד אתה קנאי תמות מקינאה
סיוון05.12.22
הוא לא קנאי הוא פשוט צאצא של ישו מעניין
...06.12.22
69
נאו נאצים 2022
יורי05.12.22
68
שששששששששששש שתי סתומים שקטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
רוחמה05.12.22
את צריכה להיות בשקט מספיק סבלנו מהלפיד וחבריו הלא שפוים
משה 05.12.22
67
הכלבים נובחים והשיירה עוברת....
יהודי של אמת05.12.22
66
כלב נובח בריבוע😀😀
אבי05.12.22
65
מדברים שני אנשים בלי צלם שחיבוט הקבר שלהם יהיה מאות שנים
ריקים05.12.22
64
דיי....תשבו בשקט לעם נמאס ממכם שקרנים
ניסים05.12.22
63
ביבי פנה את מקומך לחצי שנה, זה לא לבעלי לב חלש, וממלכתי, אם תשים עליהם קצוץ חריף חצי ממה שהם שמו עלינו בענק, בשנתיים האחרונות, אז נתחיל להעריך אותך...
אריה05.12.22
ביבי נשאר איתנו ואתה ולפיד תלכו לגיהנום!!!!
ר.א 07.12.22
62
אדם רדוד כמוך רוצה להוביל מדינה אתם גנבתם את השילטון לא קיבלתם אותו לפי חוק לך הביתה בשקט אתה לא ראוי והעם אמר את שלו !!!!!!!!!
דוד05.12.22
61
טול קורות בין עיינך מי מדבר על חלש לפיד שכח מתי הוא נסחט על ידיי עבס 53 מיליארד.
izak05.12.22
60
חחחחחחחחחחחחחחלך לישון יבן זו** לא סופרים אותך ממטר יכלומניק
אבי05.12.22
אני איתך.
נתי07.12.22
59
חבורת לוזרים תשבו בשקט כמה שנים לא יזיק בכלל...
שולמן05.12.22
58
אם ביבי נבהל מלפיד וגנץ וצוות אנשי הפנסיות התקציביות, שייתן לאחרים לעשות את העבודה, כל סט חקיקת משילות פנימית וחיצונית, זה לא לאנשים אם לב חלש..
אריה05.12.22
57
בושה !!!!!!! בושה !!!!!!! בושה !!!!!!! ישבתם עם שונאי ישראל בממשלה , תשתקו .
יוני05.12.22
56
פוחזים , ריקים מתוכן שחוששים מכל מה שריח יהדות נודף ממנו, והעיקר- ולא יודעים מהי דמוקרטיה!!!
שושי05.12.22
55
הימין קיבל 64 השמאל קיבל 46
סתמו ולכו לאופוזיציה 05.12.22
כנראה שקראו את התוצאה הפוך
לא יודעים חשבון05.12.22
יותר מזה,מתוך ה 46 מנדטים, 10 שייכים לערבים,בקיצור, הרוב בחר ימין יהודי.
חסוי05.12.22
ה46 זה אחרי שהורידו 10 של הערבים...
ליב"ה...06.12.22
54
שם רשעים ירקב..
שם רשעים ירקב..05.12.22
53
מדבר שטויות בכמויות לילה טוב
חיים05.12.22
52
*ל*פיד *ג*נץ *ל*התראות *ג*ורגורונים
אוהבת כל יהודי/ה🥰05.12.22
51
.....השם! נביחות של אוויר.יש מקום עבורכם בגרמניה
ברוך05.12.22
50
קורא למלחמה , הוא אדם קיצונית , השמאל מסוכן לדמוקטיה, לפיד לך לאיראן
השמאל מסוכן לדמוקטיה, לפיד לך לאיראן05.12.22
49
צריך הרבה טינר וחומצה כדי לרכך את הדבק מהכסאות שלהם שקיבלו אותם במרמה. העם לא בחר בכם.
Maikel05.12.22
48
כולנו עם לפיד וגנץ.
אריה שרייבום05.12.22
אתה "כולנו"?
אליעזר05.12.22
47
ושם רשעים ירקב טריפה ונבלה חמור וטיפש
שפיץ05.12.22
46
שני מפגרים.כאילו מענין אותם מנשים דתיות.פשוט כואבת להם הבטן שהם מחוסלים ולא שולטים.ב'ה.אין לנו צורך בכלבים חושפים שיניים רקובות.לכו הביתה
אורה05.12.22
45
לא יאומן גדולי המסיתים והמפחדים שכל אחד יכול להיות תלמיד עלוב מול הסתתם, הם מדברים כל הזמן על הסתה. תתביישו, אתם סתם קנאים פנטים תאכלו את הלב.
אחד העם05.12.22
44
תמשיכו לנבוח אבל זה לא יעזור לכם. ואנחנו לא נשכח את הנזק שעשיתם בשנה וחצי בשלטונכם הרסתם הכל בין אם ביהודות, בביטחון, בגזרת המעונות, בעליית מיסים של ח"פ ושל שתייה מתוקה וזה לא הסוף. ועוד אתם רוצים להוציא מליון איש לרחובות כדי למרר את ממשלת ביבי??? תתביישו לכם🤬🤬🤬🤬
אא05.12.22
43
מי יצא עם לפיד ונץ שני טמבלים פוליטיקאים של חצי שקל אנשים לא מטומטמים ראו מה עשיתם פה בשנה האחרונה בבחירות הבאות אפילו את אחוז החסימה לא תעברו
יניב אוחנה05.12.22
42
כלבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
מיילו05.12.22
כלבההההההה
שש06.12.22
41
כל מי שאומר 'דמוקרטיה' 'דמוקרטיה' צריך לקבל את תוצאות הבחירות ולכבד אותן והעם בחר ביהדות, העם בחר בימין.
יהודי05.12.22
40
לא יאומן יזה מעוותים,איזה שקרנים,איזה תפיסת מציאות מעוותת.חזקה עליהם שאוכלים טריפות ונטמטמו לגמרי.ממשלתם עם האחים המוסלמים יצרה השפלה ובזיון לישראל בכל תחום ועד כה עדיים לא הפנימו שהעם השפוי קבע את בחירתו.והוא רחום יכפר.
אריה יהודה ארטמן05.12.22
39
זה מה שנשאר להם לצעוק ולהשתולל. צמד אפסים שאיבדו קשר לעם ישראל, שאגב שונאים זה את זה. ממש אפשר להרגיש אצלם מה זה מתייונים.
חיים מירושלים05.12.22
38
אל תרדו מהארץ.כי כייף לנו לראות אותכם מפסידים
שלמה05.12.22
37
גנץ גמרת את דרשת בר מצוה מן הכתב, לא מסוגל לומר שני משפטים רצופים בעל פה.
אריה05.12.22
36
מתוסכלים חלולים
ציון 05.12.22
35
חור בראסססססססססס שבו בשקט תהנו מהחופש מי בקש ממכם לדבר?
חכמת חיים05.12.22
34
יאללה.פגומים בברית
דתיה 05.12.22
33
מרנין לראות את השמאל נבהל נלחץ והיסטרי....
ליצנים05.12.22
32
ולהשניא את העם מול החרדים.... זה מותר....
לפיד05.12.22
31
הוא מדבר איתי על בן גביר?! הם מכרו לעבאס את המדינה
רק משיח05.12.22
30
תגידו לשוטה מבמחנה שבתור כתב הוא לא רע בכלל אבל הגיע הזמן שילדי ישראל יכירו מזה מסורת ישראל ולא ישלטו בהם רפורמים וחולניים כמו לפיד ודוברמן ואם מלמדים נצרות ל''ע כ’’כ הרבה להבדיל ילמדו גם יהדות ותנו לילדי ישראל לבחור זו דמוקרטיה ולא כמו שהכריחו אותנו לשתות מים ולשטוף כלים שזה דיקטטורה
טוב05.12.22
29
בנתיים זה נראה שהם רועדים מ5 שנים במדבר האופוזיציוני
יוסי05.12.22
28
הם אומרים שאנו שונאים נשים? בשרות בתי הסוהר מוסרים בחורות יהודיות לידי מחבלים בכלא!
נפתלי05.12.22
27
מי שלומד תלמוד יודע שחייבים לאהוב כל יהודי...לידעתכם לפיד גנץ וכו...
אוהבים05.12.22
26
חחחח תפוצצו
יוסי05.12.22
25
שקרניםםםםםםםםםם
שמעון05.12.22
24
לא יעזור לכם, אתם בעצמכם אשמים בכשלונכם, מי אמר לכם להחרים את ביבי
יואל05.12.22
23
וואלה, שני ריקים ופוחזים, ההוא שברח משרות בצהל, מדבר על שוויון בנטל, מזה אבסורד,, כל מילה שיוצאת קולאהה שקרון וכדאבון, יאלהה רוחו ווסייבנא עלא נפשנא. תודה רבה
אחמד 05.12.22
22
ירדו מהפסים ולא מהיום
שלמה05.12.22
21
אנשים עלובים ורעים. ברוך שפטרנו משונאי ישראל
יהודי05.12.22
20
מגיע להם😝
אורין12.12.22
19
שירדו מהארץ בעזרת השם , הערב רב המושחתים והמשחיתים כמו שנאמר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו .
אא05.12.22
18
לא ייאמן
המסית הלאומי05.12.22
17
זהו סיימתם את תפקידכם לכו הביתה,עם מעט הכבוד שאולי עוד נשאר ואתם מוחקים אותו לגמרי..... הימין ניצח,היהדות ניצחה תפנימו-רק ככה תהיה אהבת ישראל,גאווה יהודית ולימוד תורה בגאון
....מי ירצה אתכם בממשלה10.12.22
16
הקנאה אוכלת אותם...
הקנאה אוכלת אותם...05.12.22
15
הם לא מוכנים לקבל את העובדה שהעם שונא אותםםםםםםם...
סתומים...05.12.22
14
דחוף לתת להם כדורי הרגעה.....
דחוף לתת להם כדורי הרגעה.....05.12.22
13
שנאת נשים? מענין שכחרדית אני לא מרגישה שנאה אלא הפרדה ענינית. מי שמעונין באי הפרדה בין גברים לנשים, אילו הגברים שרוצים להנות מנשים. אז יש לי חדשות, אני לא חפץ שנועד להנאה, ואני אשמור על היופי שלי לאחד שבו אבחר.
חרדית גאה12.12.22
12
שני כסילים בורים ועמי ארצות לא מנוסים בפסיק בניהול מדינה מנסים רק להפחיד את העם לא מבינים שהעם סלד מההתנהגות שלהם ומחוסר המשילות ומהחוצפה שלהם מציע להם שייצטרפו לבנט....
שרון05.12.22
11
2 מילים עליהם.... "הם מ - פ - ח - ד - י - ם". מנסים להשליט דעת קהל של 46 ... על 64 מנדטים שנבחרו ברוב מוחץ... ה"צביעות במיטבה" !!! האם זוהי ה"דמוקרטיה" שעליהם דיברו תמיד... ???? לא ילך להם! העם לא איתם! הם מלמדים אותנו איך משתלטים על דעת קהל... כל הכבוד להם !
ישי06.12.22
10
מסכן לפיד פאניקה .גנץ פאניקה....ליברמן בכלל מת..רשעים ונוכלים איך הם נכנסו בחרדים בכוח חזירי בר לפיד גזלן כספים לאחותו מדבר גנץ הצבוע פתאום הוא לא דתי ולא אוהד דת היום משתלם
יהודי06.12.22
9
השמאל כרגיל רוצים למכור רעל במסווה של תרופה, חיילים בשטח שהכבוד שלהם נרמס בלי יכולת הגנה, בן גביר רוצה לספק חסינות לחיילים לתת להם גיבוי והגנה ולזה השמאל קורה המרדה הזוי
ממ06.12.22
8
חחחחחח שני אנשים שהכי בזים לדמוקרטיה בשם הדמוקרטיה. תמשיכו לאכול את הלב ולצעוק וכן כן לפיד אל תשכח מעולם לא נבחרת להיות ראש הממשלה. נתנו לך טעימה קטנה כדי שעוד יותר תאכל את הלב
ניר06.12.22
7
רגע לפיד לא היה נגד החרדים עכשיו הוא הדרת חרדים ודתים כל הכבוד לו מעריך ערבים ושונא את היהדות זה מה שלפיד וגנץ ביחד עם הנט מיכאלי ואוות בושה שהם קוראים לעצמם יהודים
בדוי05.12.22
6
לביד ובנץ...הקלטה מאתמול: האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו. תחזרו למלונה . כלבים
יהודה החסיד 06.12.22
5
למה הם חושבים שר-ק הם צריכים להיות בשילטון?? וי,יהיו פה מסורתים וחרדים שישלטו? כן! שיתמודדו!!הם כ"כ "נגד גזענות",תומכים בקהילות משונות אבל אפ'חד לא שם שהם גזענים כלפי החרדים. לזה הם קוראים שוויון?עלק!!! ולמה קהילת "דגל הקשת" צריכים לקבל תקציבים ולא החרדים??
ליאת06.12.22
4
ונתניהו הפחדן בימים האחרונים מפחד חולה נפש
ספרדי 05.12.22
3
או שירדו מן הארץ או שישבו בכלא על המרדה.
נפתלי06.12.22
2
ממשלת תוהו ובוהו? לפיד ,הממשלה שלך היתה ממשלת תוהו ובוהו. תפסיק להטיף ולקנא בנו. העם רוצה את ביבי ,כי ביבי הוא מנהיג אחראי וחכם ואתה כסיל שמוליך את כולנו שולל.
צדיק המסיכות06.12.22
1
הקנאה לביבי התאווה לשררה והכבוד מוצין את האדם מדעתו
איחיעחיל12.12.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24
ש

דיגיטלי, חכם ויעיל 

רכב חדש? חתונה בלי חובות? זה לא חלום רחוק! לחץ כאן >>

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24