כיכר השבת

"המצאה"

סמוטריץ' תקף בכנס בצרפת: "אין כזה דבר עם פלסטיני"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נאם הלילה בפני כנס בבירת צרפת, שם תקף וטען כי "אין דבר כזה עם פלסטיני" וכי מדובר ב"המצאה בת 100 שנים" (פוליטי)

63
יוני גבאי | כיכר השבת | כ"ז באדר | 20.03.23
סמוטריץ' תקף בכנס בצרפת: "אין כזה דבר עם פלסטיני"
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', טען בנאום הלילה (שני) בפני כנס יהודי בפריז כי "העם הפלסטיני הוא המצאה בת פחות מ-100 שנים".

עוד טען סמוטריץ' כי "סבא שלי, שהיה דור 13 בירושלים, הוא הפלסטיני האמיתי. סבתא שלי, שנולדה במטולה לפני יותר מ-100 שנה למשפחת חלוצים, היא פלסטינית".

"צריך לומר את האמת של ז'אק בכל הכוח ובלי להתבלבל, הוא אמר שאין דבר כזה פלסטינים - כי אין דבר כזה עם פלסטיני".

עוד אמר: "צריך לומר את האמת בלי להוריד את הראש בפני שקרים ועיוותים של ההיסטוריה, ובלי להיכנע לצביעות של ה-BDS והארגונים הפרו-פלסטיניים".

בהמשך נאומו התייחס יו"ר לכללי המשפט הבין לאומי ואמר כי "לכללים יש חמישה מאפיינים שמגדירים עם - היסטוריה, תרבות, שפה, מטבע והנהגה היסטורית. מי היה המלך הפלסטיני הראשון? איזו שפה יש לפלסטינים? האם אי פעם היה מטבע פלסטיני? יש היסטוריה או תרבות פלסטינית? אין. יש ערבים שנמצאים במזרח התיכון והגיעו לארץ ישראל במקביל לעלייה היהודית וראשית ימיה של הציונות.

אחרי 2,000 שנות גלות עם ישראל חוזר הביתה, ויש ערבים מסביב שלא אוהבים את זה. אז מה עושים? ממציאים עם פיקטיבי וטוענים לזכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית".

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
29
גם בהיסטוריה של האסלם כתוב שארץ ישראל הובטחה ליהודים מה" ואסור להם לפגוע בהם ,אבל מה לעשות שהם לא עושים את מה שהם מצווים לפי הדת שלהם,שקרנים
בשט20.03.23
גם בהסטוריה והלכה היהודית כתוב שאסור לכבוש א"י עד ביאת המשיח ("מגילת אסתר" על מצוה ד שהוסיף רמבן, וכן היעב"ץ ספר השימוש דף ס"ו, וכן כפתור ופרח פ"י, ועוד), יתירה מזאת בזוהר הק' וארא לב, ובמהרש"א ב"ב עג, ב, וברד"ל בראשית רבה נו, ב, כתוב שישמעאל קיבלו א"י עד ביאת המשיח, כך שלצערנו הפלסטינים צודקים!
האמת לציוני הצבוע הכובש!20.03.23
מחכה מהערבים שייתנו לך ארץ ישראל על מגש עם קצת בקלווה וכוס תה...!!!! ואללה אתה מצחיק.עשית לי הרבה נחת רוח.תמשיך לחלום
ממש מצחיק20.03.23
אתה תגיד לו ללכת מהארץ ושאסור עדיין לכבוש אותה.
לדעתי כשיהוא המשיח20.03.23
ערבים ולא פלסטינים, תעזוב כבר מוסגים קומוניסטיים. מוסג זה המציא ברית המועצות.
ירושלים20.03.23
השם זה טכני, הציונים אוהבים להתמקד בזוטות כדי לדחוק את העיקר, מה שידוע לכל העולם שהערבים היו הרוב לפני הקמת המדינה, והם נולדו בארץ במאות השנים האחרונות, לעומת כל מנהיגי הציונות שנולדו באירופה, וחיפשו ארץ כדי להשתלט ולהתנחל!
נכון20.03.23
אתה יודע שזה לא נכון לפי האו"ם ההגדרה של פליט פליסטיני הוא מי שחי פה ב1948 וגורש והוא שונה מכל הפליטים בעולם שההגדרה היא גורש ממקום מולדתו, אגב ערפת אבי העם הפלסטיני נולד בקהיר
יעקני21.03.23
אתה לא יודע הסטוריה ב1948 גורשו ע"י הציונים, כ700 אלף פלסטינים שלא עשו טרור, (ואחרי זה הציונים "מתממים" למה הערבים שונאים אותם), אתה מצחיק אותי ערפאת נולד בקהיר? ומה עם מליון פלסטינים שנולדו בארץ עוד לפני (וגם אחרי) הקמת המדינה הכובשת?
יעקוש21.03.23
מצחיק שמצאת אחד, ערפאת נולד בקהיר? אולי תזכיר לי היכן נולדו כל מנהיגי הציונות ללא יוצא מהכלל? (בן גוריון, זבוטינסקי, הרצל, וויצמן וכו'). כל אלו נולדו באירופה, ולא האמינו בתנ"ך!
יענקוש21.03.23
28
צודק בכל מילה!! סוף סוף אחד שאומר תאמת בלי להתבלבל!!!!
יהודי גאה20.03.23
27
יש לה את ירדן ועוד 22 מדינות שילכו לכל הרוחות
נכון20.03.23
זה כמו להגיד שבמילא יש לאירופאים עשרות מדינות, ולכן מותר לנשל ולכבוש ולגרש את הסרבים, או הרומנים מארצם היכן שנולדו, פשוט דברי טטמטום והבל של גאנגסטר גזלן!
האמת לציוני הצבוע!20.03.23
לאירופאים יש עם,לכל עם יש מדינה אז זה לא דומה. הפלסטינים הם לא עם ולכן יש להם הרבה ארצות ערביות להגר אליהם. הבנת קושקוש?
צדיק המסיכות21.03.23

הצגת כל התגובות

26
אחלה סמוטריץ' שבעולם. חבל שמה שהוא אומר לא מעניין את כל השמאל והתומכים בפלסטינים (ימח שמם)
מלך20.03.23
מעניין אותנו מאוד. כל העולם מזועזע מהשקפת העולם האטומה והאלימה שלו, הורס לנו יחסים של שנים ארוכות בשניות. מרשים.
המלך ערום20.03.23
25
יש ארגון טרור ערבי..
יפה20.03.23
24
צריך עוד המון כאלה שיוציאו את האמת ככה
בראבו20.03.23
23
סוף סוף יש מישהו שעומד על הבמה ואומר את האמת הכואבת בפנים בצלאל אני מחזק את ידיך...
סוף סוף20.03.23
22
כמה חשוב ללמוד
תותח!! 20.03.23
21
הולך בדרכו ללא שום כחל ושרק ...
כל הכבוד לסמוטריץ'20.03.23
20
אבל זו שטות גמורה לדבר כך קבל עם ומלואו. מה הוא רוצה להשיג בזה? העולם לא יקבל את זה, אלא להיפך, ישתמשו בזה כדי להציגו כקיצוני. חכמים הזהרו בדבריכם. גם מה שאמת, לא צריכים לומר כל דבר בפלטפורמה ציבורית. חבל שהוא זורק כך משפטים על ימין ועל שמאל מבלי לחשוב על ההשלכות.
יהודי20.03.23
סוף סוף העולם שומע את האמת שלא שמע עד עכשיו מפי השמאלנים הישראלים. בכל מקרה ישנאו אותו האנטישמים אז לפחות כדאי להגיד להם את האמת בפרצוף.
יהושע20.03.23
לא נכון כלל. הרבי מלובביץ ע.ה היה דואג וצועק למה לא אומרים האמת לגויים. בסופו של דבר הגויים ישתכנעו. הערב רב עם החרדים אפילו שס שפחת ג לא שמעו בקולו יכולנו לחסוך פיגועים וסתם קרבנות הי.ד
כל הכבוד סמוטריץ אתה ביבי הבא20.03.23
אתם כל כך מנותקים מהעולם החיצון שאתם לא רואים כמה הגישה שלכם הזויה. העולם לא שם. ה״אמת״ הזו היא האמת שלכם, בצד שלכם יש אנשים שאינם שווים פחות מכם, עד שלא תשנו את צורת המחשבה שלכם ותפתחו לעולם החיצון (מינימום ליהודים חילונים) קחו בחשבון שאתם נשמעים פנאטיים.
מילת אזהרה.20.03.23
אתם יותר פאנאטים ויותר קיצונים ויותר מגעילים מאתנו. אנחנו שומרי שבת ויהדות ומאמינים באמונה שלמה שדרכנו היא אמת ובכ''ז אנחנו גמישים עם החילונים ומנסים לקרב אתכם בדרכי נועם. אבל אתם חיות שכמותכם אלוהיכם שמו ארון קבר המטונף הזה הבהמ''ק שלכם הבגץ השתגעתםםםםםםםםםםם מי פאנאט הא
תתביישו לכם22.03.23
בדיוק להיפך. צריך שהעולם ידע מיהו פלסטיני בכלל? העולם לא יודעים ובגלל זה טועים ושונאים את ישראל. ברגע שידעו שהפלסטינים זה המצאה של ערבושים מארצות ערב שהחליטו לקרוא לעצמם פלסטינים ידברו אחרת.
צדיק המסיכות21.03.23
19
ראיתם עם שלא יודע אפילו להגות את שמו? הערבים אימצו להם את השם פלסטין, ואפילו לא יודעים לבטא זאת. אומרים בלסטין. חחח "עם" מזויף מתוכו🤣🤣🤣🤣
אמת20.03.23
18
יואיל לעיין בפירוש הרס"ג על התורה ותרגם מילת פלשתים בכל התורה ל"פלסטינים" לכן מציע לו לדייק עצמו: העם הפלסטיני נאבד ונמחה מן העולם לפני אלפי שנים, ואלו הטוענים כיום לבני בניהם, זאת המצאה של המאה שנים האחרונות.
הבורות אם כל חטאת20.03.23
שטויות וסילוף, עי' בראשית רבה סוף פר' צ' וז"ל: וַיְהִי רָעָב בְּכָל הָאֲרָצוֹת, בְּשָׁלשׁ אֲרָצוֹת, בְּפֶנִקְיָא וּבַעֲרָבְיָא וּבְפַלַסְטִינִי". ועי' שם במפרשים על המקום (רד"ל, עץ יוסף, מהרז"ו), שפלסטיני זה א"י, וזה נקרא כך גם בזמננו.
מה לבן גוריון הפולני, ולפלסטינא או א"י?20.03.23
17
כשלמדתי בסורבון גם היסטוריה ‏, זה מה שלימדו אותנו, ואפילו במילון הידוע צרפתי Larousse ‏שלפני 30 שנה הוציאו ‏הספר, כתוב שפלסטין שייכת לעם היהודית… אינני זוכר בדיוק סימנטיק, אבל כל חוקר היסטוריה יכול לבדוק במילון הזה שהוא המלון הנפוץ בצרפת. ‏אני עוד לא בדקתי אם שינו את זה היום.
David 20.03.23
יפה אבל תלמד עברית יותר חשוב מלארוס קשקוש
זכריה מראש העין20.03.23
16
מה לא מובן הם המקל שבו ה' מכה כשאנו חוטאים ומעורר אותנו לחזור בתשובה , פשוט, אם הם לא היו במצב הנוכחי אבדנו וישמן ישורון... ועם כל השפע שיש היום אז ה ירחם עלינו איפה היינו. גלות בארץ ישראל
אמת20.03.23
15
ואח"כ תתנצל אלף פעמים כמו שעשית עם חוואראה
גולדברג20.03.23
זה פוליטיקא. אתה מרובע זה לא בשבילך
סמולנים נאורים הא. אתם בהמות בעצם וואחש20.03.23
כשרואים את התגובה שלך ודומיך זה לא גורם לחשק גדול להיות ימני.
תגובה ל"סמולנים נאורים"20.03.23
14
פלישתים-פלשתינים
פלישתים20.03.23
13
סמוטריץ כ"כ טיפש, ומגביר האנטישמיות, אם אין עם פלסטיני, הערבים יכולים לטעון פי 10, שאין עם יהודי ושהארץ לא שייכת לציונים, כי הרי כל היהודים נראים כמו מהארץ משם הם הגיעו להשתלט ולכבוש את הפלסטינים, כגון יהודי תימני נראה כמו תימן, יהודי אשכנזי נראה יותר אירופאי וכו',
סמוטריץ לא רואה את הדבשת של עצמו!20.03.23
יש הוכחות מוצקות שישראל שייכת ליהודים , הערבים יכולים לטעון טענות מופרכות זה לא מזיז לי את האתרוג מלפני שנתיים.
צדיק המסיכות21.03.23
אין שום הוכחות "מוצקות", כי לפני 3400 שנה גרו כנען ועוד עמים בארץ, והמס' 2000 שנה לא קובע!, בנוסף כל הסממנים הדתיים שמוצאים זה רק הוכחה לחרדים, אבל לבן גוריון ושאר מקימי המדינה שלא האמינו בתלמוד, אין שום הוכחה, והם צריכים להתפנות לטובת ילידי המקום הערבים שקדמו להם!
האמת לציוני הצבוע21.03.23
12
הערבים יכולים לטעון פי 10, שאין עם יהודי ושהארץ לא שייכת לציונים, כי הרי כל היהודים נראים כמו מהארץ משם הם הגיעו להשתלט ולכבוש הפלסטינים, כגון יהודי תימני נראה כמו תימן, יהודי אשכנזי נראה יותר אירופאי וכו', היחידים שנראים כמו אקלים הארץ הזו, זה רק הערבים הפלסטינים, סמוטריץ כזה מטומטם!
סמוטריץ הטיפש!20.03.23
11
נותן התורה נתן לנו את הארץ הזאת את זה צריך להשמיע בכל פינה
ביטחון עצמי 20.03.23
יש לך טעות (בשוגג או במזיד), בזמן גלות השליטה על א"י ניתן לישמעאל עד ביאת המשיח (זוהר הק' וארא לב, ובמהרש"א ב"ב עג, ב, וברד"ל בראשית רבה נו, ב, "חזה ציון" תהלים יג, ג), מלבד זאת יש איסור לכבוש א"י עד משיח ("מגילת אסתר" על מצוה ד שהוסיף רמבן, וכן היעב"ץ ספר השימוש דף ס"ו, וכן כפתור ופרח פ"י, ועוד).
הציוני הצבוע הגזלן20.03.23
"נותן התורה"??? אני שומע טוב?? וכי בן גוריון וכל מקימי המדינה האמינו ב"נותן התורה"?? וכי נתניהו מסכים לחוקי נותן התורה??
הבלוף הציוני20.03.23
10
סמוטריץ סבא שלך הגיע מאירופה (יבשת אחרת שאינה במזרח התיכון) לארץ, בעוד שהפלסטינים זה ערבים שנולדו בארץ במאות השנים האחרונות, הרבה לפני שסבא שלך הגיע לארץ!
שכ20.03.23
אנא לפני קביעת עובדות, נא לבדוק את המספרים כמה ערבים היו בארץ לפני מאתים שנה, ממש בודדים יחסית.
ירושלים20.03.23
חחח בכלל לא. לך תקרא היסטוריה. ערבים התלכדו מירדן,סוריא, לבנון וערב הסעודית לכיוון הגדה המערבית רק לפני קצת יותר ממאה שנה ולא יותר. לא מאות שנים בכלל. והתחילו לעשות פרעות בשנת תרפ"ט. לאחר מכן ישראל היתה נקראת פלסטינה. ככה זה התחיל. הבריטים, הטורקים וכו'.
צדיק המסיכות21.03.23
1. זה לא נכון, כבר כאלף שנה בערך שיש שלטון מוסלמי בארץ, משא"כ שלטון ציוני לא היה מעולם עד שהם הגיעו מאירופה להתנחל על חשבון עם אחר, 2. אם אתה הולך אחורה לפני 2000 שנה שגרו יהודים בארץ, אז לך עוד יותר אחורה לפני 3400 שנה שגרו כנען ועמים אחרים בארץ, אז לא הבנתי למה הארץ שייכת לך?!
פרעות תרפט קרה בגלל הציונות, כידוע!21.03.23
לא היה שום שלטון ,מה פתאום. האיסלם קיים רק 1000 שנה על מה אתה מדבר? לא היה שום שלטון מוסלמי בארץ ישראל , היה שלטון יוון, היוונים שלטו בארץ והיו פניקים, ביזנטים מפוזרים בארץ לא היה שלטון של ממש. המוסלמים מילאו את הארץ לפני יותר ממאה שנה בלבד!
צדיק המסיכות22.03.23
לא פלא שיש אנטישמיות נגד ציונים אגואיסטים כמוך שמנסים לשכתב הסטוריה, למה שגוי יאהב שקרן, גזלן כמוך? אפי' בזמן גירוש ספרד כבר שלטו המוסלמים בא"י! וזה הרבה לפני זה מיד אחר מסע הצלב האחרון שבו כבשו הנוצרים א"י, הצליחו המוסלמים לכבוש בחזרה את הארץ כידוע.
האיסלאם קיים כ1500 שנה22.03.23
9
סמוטריץ': "אין כזה דבר השפה האנגלית"
נעמה20.03.23
8
איך זה שאף פעם לא מצאו עתיקות של "פלסטינים" מ- לפני 2,000 שנה ? איך זה שמצאו רק עתיקות של יהודים מ-לפני 2,000 שנה ? הדוגמאות של עתיקות שמצאו של יהודים - מגילות מדבר יהודה=מצאו גם תפילין שם !!!!! מטבעות של מלכי יהודה , פיספסים בכתיב לשון הקודש, בתי כנסת, מקווה ,עתיקות של ערבים מעולם לא מצאו !
ירושלים20.03.23
מה הקשר? העניין הוא שעמים גדולים שלטו לפני ואחרי היהודים שגרו בארץ, לפני שהיהודים יצאו ממצרים לכבוש את כנען, ואחרי זה שלטון הרומאים ועמים אחרים, ובאלף שנה האחרונות שלטו המולסמים בארץ, אז למה המספר 2000 קובע??
קצת אמת21.03.23
הארץ ניתנה נחלה לעם ישראל וזה נאמר בתורה קושקוש, משה רבינו עלה להר לראות את ארץ ישראל. הארץ ניתנה ל12 השבטים. זאת עובדה!!!!!!!!
צדיק המסיכות22.03.23
אתה כנראה רפורמי שלא מאמין בתורה שבעל פה, כי התשבע"פ מפרשת כל מצוה וכל התורה שבכתב, ובתשב"פ כתוב שבזמן גלות אסור לכבוש א"י עד משיח, ושהשליטה על א"י ניתן לישמעאל עד משיח, הקשקוש והבלוף הוא שאתם בכלל נגד חוקי התלמוד, ומשתמשים בו רק להצדיק הגזל שלכם!
הצביעות הציונות חילונית כולל הדתית22.03.23
7
אז מה סמוטריץ מצפה, שהם יתאדו אחרי שאמר שהם לא קיימים? יש שם אנשים שחיים שם לפחות מזמן שסבתא שלו חיתה במטולה וכנראה הרבה קודם, וכבני אדם הם זכאי לאזרחות כלשהי שאף מדינה ערבית לא תיתן להם. האם אנחנו רוצים אותם כאזרחים?? לא עדיף לחפש דרך לחזק שלטון עצמי שלהם כדי שנוכל חהיפרד?
נעמי20.03.23
זה לעולם לא יקרה כי הפלסטינים רוצים את כל ארץ ישראל או מדינת ישראל של היום לפחות.
צדיק המסיכות21.03.23
6
החרדים הם נציגי התורה, למה אין חרדי אחד שיודע לדבר כך איך ייתכן רק שולחן ערוך כותב הלכה ברור שכט הלכות שבת בנוגע לאיסור מסירת שטחים איך אין עדיין ח"כ חרדי אחד שיאמר בגלוי שארץ ישראל שייכת לעם ישראל רש"י הראשון בתורה!!
לוי21.03.23
דווקא מהרש"י הראשון בתורה, מוכח שהפלסטינים צודקים! אני לא יכול לכתוב למה, כי מצנזרים פה תגובות!
כהן21.03.23
5
במקום להתעסק באמת שלא מעניינת אף אחת בעולם ופה היא בין כה ברורה תתעסק ביוקר המחיה ואל תתן את ידך לנסיגה המטומטמת מהרפורמה
אברך21.03.23
4
כל הכבוד סמוטריץ. זה נכון. אין כזה עם פלסטיני , אני מסכים עם העובדה שזאת אמת. ומשרד החוץ המתנהג כשמאלנים לא מקבלים את זה. לא יעזור להם אמת זה אמת. ומותר לסמוטריץ' לכל שר בכנסת לומר את האמת. מספיק להיות יפי נפש.
צדיק המסיכות21.03.23
3
גם התנועה הציונית זאת המצאה בת 100 שנה. שתי התנועות קיבלו את הזכויות מהקהילה הבנלאומית דרך המנדט הבריטי ותוכנית החלוקה. דברי השר מעידים על בורות, התעלמות מהסכמים והסדרים בינלאומניים והסכמים בין מדינות ולא מביאים לו ולנו כבוד רב
נחום בן-טולילה21.03.23
2
לא להתנצל. להגיד את האמת עד הסוף בכל מקום! הרבי מליובאוויטש אמר שאם יגידו את האמת לגויים בלי להתבייש - הם יקבלו ויכבדו. רואים במוחש. אף אחד לא מעריך עם שמתנצל על קיומו.
אשריך סמוטריץ'! 20.03.23
1
צודק!!!!!!!! כרגע יש לי פועלים מהשטחים שעובדים תחת קבלן וכששואלים אותם מה מוצאם? בהתחלה הם מתחמקים שהם תמיד היו פה... אך לאחר בירור קצר הם מודים שמוצאם מסוריה ומסעודיה! אין דבר כזה עם פלסטיני!!!!!
יעל23.03.23
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

האמריקאים דורשים להעביר כספי מיסים לרשות הפלסטינית 

יוני גבאי | 16.05.24

מלחמה על הבית

בישראל מודאגים: מצרים תגרום להוצאת צו להפסקת מלחמה

יוני גבאי | 16.05.24

"המטרה שלנו להביס את חמאס"

בכיר בממשל ביידן: שותפים לדאגת גלנט, לישראל אין תוכנית

יוני גבאי | 16.05.24

על סף פיצוץ

המצרים מאבדים סבלנות כלפי ישראל בעקבות הפעילות ברפיח

יוני גבאי | 15.05.24

יו"ר האופוזיציה תוקף

הלפיד והיפוכו: התרגילים צריכים להפסק, הם צריכים להתגייס

יוני גבאי | 15.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"כל עוד חמאס נשאר" 

נתניהו: מה יהיה ביום שאחרי? כל הדיבורים ריקים מתוכן | צפו

יוני גבאי | 15.05.24

ההצעה נדחתה פה אחד

נתניהו נגד האו"ם: "לא ניתן פרס לטבח של ה-7 באוקטובר"

יוני גבאי | 15.05.24

הזירה הבינלאומית 

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

אחרי הסכסוך

ישראל הציעה לרשות לשלוט במעבר רפיח; זו הייתה התשובה

יוסי נכטיגל | 13.05.24

בראיון באנגלית

נתניהו: דנים בהגלייה של ראשי החמאס, אבל תלוי בכניעה

יהודה גל | 13.05.24