כיכר השבת

ח"כ הרב חיים אמסלם תוקף: דרעי הוביל את ש"ס לחרדיות

ביני לבין מי שמתנגד לשילוב של תורה ופרנסה, ומסרב לפתרון מערכתי-הלכתי של בעיית הגיור, לא יהיה מכנה משותף. האיש שההודעה על חזרתו מעוררת תשומת לב רבה בזירה הפוליטית הוא שהוביל את תנועת ש"ס למחוזות חשוכים, שבהם ההתנגדות לשילוב בין תורה לפרנסה בכבוד מוצגת כאידאל. ח"כ הרב חיים אמסלם במאמר חריף ב'מעריב'

209
הרב חיים אמסלם | כיכר השבת | ח' בתמוז | 10.07.11
לרוץ יחד? לעולם לא (עיבוד מחשב, פלאש 90)
לרוץ יחד? לעולם לא (עיבוד מחשב, פלאש 90)

בכל הרצאה, כנס או חוג בית שאני משתתף בו, מרחף סימן שאלה אחד שמתפוגג מיד לאחר שמונפת האצבע הראשונה בקהל ובפי השואל קושיה: "אתה ודרעי מתכוונים לשתף פעולה בבחירות הבאות?"

לפעמים הניסוח ישיר יותר: "למה שלא תשתף פעולה עם דרעי?" ולעתים ניכר כי בחירת המלים מבטאת משאלת לב: "אם תרוצו ברשימה משותפת תביאו יותר מנדטים מש"ס". ובכן, סוגיית שיתוף הפעולה ביני לבין השר לשעבר אריה דרעי, בבחירות לכנסת הבאה, מעסיקה רבות את קהל התומכים שלנו.

עובדה זו מזכירה לי תמיד שמלאכה רבה לפניי. בתוכי אני יודע כי כל עוד קיים בציבור הישראלי ולו אדם אחד שאינו מבין את התהום הפעורה בין השקפת עולמי ודרכי הפוליטית לבין דרכו ומעשיו בעבר של אריה דרעי אינני יכול לנוח.

מי שהמציא ברוב כישרון ותחכום את הקונספט הגרוע של תנועת ש"ס כפי שהיא כיום אינו השר אריאל אטיאס, גם לא יריבו הפוליטי השר אלי ישי ואפילו לא מרן הרב עובדיה יוסף. הקופירייטר והמשכלל הגדול של המוטציה הליטאית-ספרדית, הקיצונית והאנטי ציונית, הוא לא אחר מאשר אריה דרעי.

האיש שההודעה על חזרתו מעוררת תשומת לב רבה בזירה הפוליטית הוא שהוביל את תנועת ש"ס למחוזות חשוכים, שבהם ההתנגדות לשילוב בין תורה לפרנסה בכבוד מוצגת כאידאל.

לא בובה על חוט

תשובתי לכל אותם אלה המתעניינים באפשרות לשיתוף פעולה שלי עם אריה דרעי היא שביני לבין מי שהנחיל את האידאולוגיה הליטאית המתנגדת לנשיאה משותפת בנטל הלאומי אין מכנה משותף. ביני לבין מי שמתנגד לשילוב של תורה ופרנסה, ומסרב לפתרון מערכתי-הלכתי של בעיית הגיור הכאובה מתוך כניעה ופחד משתק מהליטאים, לא תוכל כנראה להיות שותפות לדרך.

דרעי, שמשתבח בכל עת בהיותו בוגר ישיבת חברון הליטאית, שקרא לרב ש"ך זצ"ל "אבא רוחני", שהתבטא בריאיון רדיו כי אין סיבה לחזור לרוח הספרדית המתונה כי "איננו רוצים לחזור לימי התרבוש והג´לבייה" - הוא אדם שמקומו הטבעי בש"ס. תנועת "עם שלם" בראשותי, לעומת זאת, היא בראש ובראשונה ביטוי לרוח פוליטית חדשה ואמיצה, המבינה כי הנבחרים הם שליחי הציבור ולא שליחי עצמם. היא מחפשת את הגשר בין המגזרים השונים ולא את הפילוג והמחלוקת בכל נושא אזוטרי. יש לה אג´נדה מרכזית ברורה המהווה את עמוד השדרה שלה ולא אמירות מעורפלות וריקות מתוכן. היא מתנגדת בכל מאודה לאפליה מכל סוג ומין, ולא מנציחה אותה ממניעים סקטוריאליים פוליטיים צרים, ונבחריה לוקחים אחריות על פעולותיהם ואינם בובות על חוט.

מומלץ לראשיה הפוליטיים והרוחניים של ש"ס להשיב את אריה דרעי לחיקה. דרעי ראוי לעמוד בראש ש"ס והיא ראויה להנהגת דרעי. יחד עם זאת, זה לא ממש משנה אם דרעי או אלי ישי יעמדו בראש המפלגה הזאת בבחירות הבאות. בין השניים הללו אין באמת הבדל מהותי. זו אותה גברת בשינוי אדרת. הפוליטיקה של דרעי היא הפוליטיקה של ישי, רק אלגנטית יותר.

הכותב הוא ח"כ ויו"ר תנועת עם שלם. המאמר התפרסם באתר nrg מעריב.

תוכן שאסור לפספס
209 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
זה פשוט עצוב, לאיזה רמות נמוכות אפשר להגיע, הרי מי מכיר אותו בכלל? מי אוהב אותו כל כך? מי שמע עליו בכלל בציבור? הוא באמת חושב שככה אפשר לעבוד על בני אדם? הרי אנחנו לא טיפשים עד כדי כך...
משה12.07.11
78
אמסלם עדיף שתתעסק בכולל שלך במקום לתת כתבות לשונאי התורה. חבל על הזמן שלך
ירון11.07.11
77
אשכנזים, ואלה שנהנים מאד להיות מושפלים ומובלים באף ע"י אחרים. שניהם שייכים לש"ס. בעלי חשיבה עצמאית ובוגרת יש מעט!! כמה חבל..
לימונדה11.07.11

הצגת כל התגובות

76
אני לא מבין כמה זמן לוקח לבן אדם עלוב הנפש הזה שאתם מתעקשים לבזות את מוסד הרבנות ולשייך אותו אליהם ייעלם לצמיתו מהמודעות הציבורית אני מבין שהוא עבר איזו טראומה והוא מריך ללכת לאישפוז בבית חולים שמטפלים בבעיות מסוג זה אבל חבל שאתם כ"כ מתעקשים לבזות אותו ולפרסם דברים שהוא אומר לפני שעבר את השיקום
ברוך11.07.11
75
תקים מפלגה רק לך ולאשתך ולילדך כמה הם סה"כ אולי 10 קולות היצלחת....
מימי10.07.11
הרב אמסלם רוץ לבד!!! אתה לא מבין כמה תומכים יש לך. שלא תעיז לחבור לאסיר לשעבר שלא שלט ביצרו. אתה האיש הכי מכובד וראוי לייצג את הציבור הספרדי רוץ הרב אמסלם רוץ!
יוסי10.07.11
שאמר שהוא זכאי
ההוא06.08.11
74
הוא כבר לא צריך מפלגה חדשה
Sandalin10.07.11
73
תורה ועבודה, ספרדיות מתונה, אהבת ישראל והארץ.
דשון10.07.11
72
אמסלם, בתחילה כששאלו אותך אם תשתף פעולה עם אריה, אמרת שאם הוא ירצה הוא יוכל להצטרף. פתאום כשאתה רואה שהוא לא שם עליך כי אתה לא שוה בשבילו, אתה מתחיל לומר שהוא לא ראוי אליך. יללה יללה, תעלם כבר מהנוף הפוליטי שלנו!
חיימקה10.07.11
מי זה הפוליטיקאי הקטן דרעי לעומת אדם ענק כמו הרב אמסלם, אתה עושה צחוק? אנשים מתפקחים, כולם עוברים לאמסלם
נחי11.07.11
71
אמסלם , מבין ריסי עיניך ניכר עליך שתלמיד חכם אתה , ויודע אני מקרוב שהרבה מרבני ישראל בדעות כמו שלך, אאבבבבללל,,,, תהיה חכם אל תהיה צודק ( דרך אגב חשבתי לומר " תהיה צודק רק כשתהיה חכם ולא צודק " והמבין יבין) אתה לא הולך בכיוון הנכון העם לא יבחר במי שאין לו סיכוי , רק אם תראה עוצמה פוליטית ותדע מה וע
סתם עוד אחד מיוחד 12.07.11
בזה צריך להשתמש לפני הבחירות שברגע שאנשים מתלהבים הם מתלהבים רק פעם אחת !!!
ספרדשכנז14.07.11
70
כשהם יורדים, הם יורדים עד לתהום!! בחחחחח!!!
אלי11.07.11
69
אני מצתרף לאלו שאמרו שלא יקראו יותר את הכתבות שלו. אתה לא יודע מה הוא רוצה כבוד מפוקפק מהעיתונות החילונית או שהוא ממש השתגע. נראה לי שכמה סקרים העלו לא את הדם למח והוא כבר מרגיש שיש לו קהל גדול שנהנה לשמוע את אותם שטויות כל פעם מחדש, אני מחכה שיתמודד באמת ויראה שקצת מחמאות על ריקוד המה יפית שלו לא
ניימן11.07.11
68
אני יכול להתערב שאמסלם ובנו יושבים להגן על כבודם הם ורק הם . אני מכיר את הציבור בישראל אין אף אחד איתו ובמיוחד הצופים באתר זה. מי שיכול להיות זה רק אמסלם ובנו ואולי עוד תמהוני שהתחבר איליו.
חיים כהן11.07.11
כנראה יש דברים בגו נראה שגם סטלנית היא בתו שעוזרת לו
צודק11.07.11
והם מתכתבים עם עצמם.
חיים כהן חחחחחח11.07.11
67
לא צריך להתעמק כדי להבין זאת
בני10.07.11
66
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי10.07.11
65
רק הרב אמסלם יכול להוביל לשינוי הגדול. חוזה עצמאות ספרד הרב אמסלם, המשך בדרכך זו והושעת את ישראל
שלום10.07.11
64
מגדיר את עצמו כלא גזעני?!
shaul10.07.11
הם שונאים אותו!!!!!!
שוש10.07.11
לי יש סיבות מוצדקות, ולא כמו הליטאים הגיזעניים)
ליטאיקרפיון10.07.11
63
הבן:.אבא,, אבא,, יש טוקבק חדש שהוא דווקא לטובתך אמסלם:הרב אמסלם פותח את הגוגל באיטיות ומתאכזב אכן הוא רואה שיש איזה צדיק שבא להגנתו לאחר מאות גינויים וגידופים הבן:אבא אל תדאג זה חברה של דרעי שמקבלים 20.19 ש"ח לשעה אמסלם:אתה חושב הבן:אני בטוח יהיה טוב.
הר' זליקוביץ12.07.11
62
נמאס להצביע למשתכנזים תחמנים גנבים ורמאים, מצביעים לחוזה עצמאות ספרד, מרן הגר"ח אמסלם שליט"א. המנהיג הכי אמיץ ואמיתי בסביבה רוץ אמסלם רוץ, עם ישראל אתך!
שרון11.07.11
61
דרעי הסכים לאוסלו אחרי שרבין הבטיח לו תקציבים למוסדות חינוך של ש"ס -התנהגות אשכנזית חרדית -שכל מה שמעניין אותם זה להוציא כסף מהמדינה -וחוץ מזה הם שונאים אותה את הכופרים והציונים -אז אל תתקרבו אל תקחו ואל תשלמו כמו נטורי קרתא . דרך אגב גם ערביי ישראל קבלו מרבין קצבאות ילדים תמורת הסכמתם לאוסלו (לפני
הרבנים נגדו.11.07.11
60
הקול שלי בידיך..מתפלל להצלחתך תמיד
חרדי שמבין11.07.11
59
לא מפסיקים לטקבק כאן. אבא שלכם אומר ללכת לעבוד. זו העבודה שלכם? פרזיטים!
יעקב10.07.11
קחו קל, אתם שייכים לעבר הליטאי השחור והחשוך, אמסלם הוא העתיד. עם שלם עם אמסלם, כמה פשוט כמה נכון
ישורון11.07.11
58
קלפיות.אתה פשוט מסכן
חיים10.07.11
57
שביתי לא התקבלה לסמינר, מי נתן את כל הלב וטיפל בעניין. שלח מכתבים וטיפל בזה עד להיכן שידו מגעת, ומי החריש ומילא את פיו מים! ולא רק אלא נלחם במי שניסה לעזור לי. לא אשכח זאת לעולם! ובעבורו אצביע!
מישהי10.07.11
56
לאחר דברים כאלו הנאמרים ממך ואם לאריה אתה בז, אין לי ספק שאני לא בוחר במפלגתך ובמה שאתה מייצג. מקווה כעת מאד שאריה יקים מפלגה ואהיה פעיל נמרץ בתנועתו ואפילו אם זה יהיה בתוך תנועת ש"ס. הרב אמסלם הפסדת תומכים וידידים רבים שאני מכיר היטב מה יגיבו לדברים אלו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה10.07.11
55
רד מהעץ
ההוא06.08.11
העברתם את ילדכם למוסדות ספרדיים?! למה אתם חוסמים אנשים שיגשו למרן?! למה שקרתם על מרן ש"אמסלם לא רוצה לבוא"?!
אלי ישי19.08.11
54
ככל שאנשים יהיו יותר כבשים ואנלפא ביתיים, יהיה ניתן לצחוק עליהם ולאמלל אותם יותר. מי שקץ בשיטה הזאת, מוזמן להפיץ את כל האמת על ש"ס, לא להחסיר דבר. האתר הזה ועוד אתרים אחרים מלאים חומר על ש"ס ,שאנשים מסויימים היו שמחים למחוק את זה.. אבל.. על אפם וחמתם, אתרי האינטרנט זה לא קול בעורמה... ככל שתחש
צחוק הגורל12.07.11
53
היא הזלזול בו והשפלתו בכל מיני דרכים, יצא לי לקרוא כל מיני רמיזות והתייחסויות של דרעי השחצן לרב אמסלם, אין מה לאמר האיש תלמיד נאמן של השיטה הליטאית. שהרי כל תורת ליטא על רגל אחת - "זלזול" זלזל בכולם ותרגיש גדול. הרב אמסלם באמת מבטא רוח חדשה ושונה, בפוליטיקה הישראלית, הלוואי שיצליח, אמן!
שלמה11.07.11
52
פעם ראיתי בדרעי מנהיג יחיד בעל משקל לציבור הספרדי אפילו שלא הצבעתי לו עקב שמאלנותו. כל כך התאכזבתי כמשעד ונשלח לכלא. לאחר שיצא לי להכיר ולשמוע את הרב אמסלם אני חושב שהרב אמסלם הוא משהו הרבה יותר מעניין ומיוחד, יש בו מן שילוב מדהים של רב ת"ח בסדר גודל וגם מנהיג פוליטי מרשים ביותר. לדעתי הכריזמה שלו
נריה11.07.11
51
יורה לכל הכיוונים , כמו אחד שאין לו מה להפסיד , דרעי בכלל לא מתייחס אליו ולא נגרר לפרןבוקציות שלו , עם הזמן נראה כמה הוא לא מבין דבר וחצי דבר בפוליטיקה , הצדקנות שלו מזכירה לי את ציפי ליבני שהיום אוכלת את הלב על הגאווה המטופשת שהיתה לה , היום היא כבר מוכנה ללכת לרב פינטו אבל זה לא ממש עושה רושם על א
יוני11.07.11
50
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי 11.07.11
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי 11.07.11
48
שהקב"ה יסלח לכולנו איך כ"‏ כ הרבה אנשים נכשלים בלשון הרע, רכילות, שנאת חינם . בואו לא נשכח שאנחנו יהודים וכל שכן שומרי מצוות שלא נעבור חס וחלילה על החמור מכל ‏"‏ חילול שם שמים" ‏! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק10.07.11
47
זה כבר נהפך לדרך שלו על כולם יש לו השגות וברוב טיפשותו הוא לא שם לב עד כמה בזים לו
מתנגדי אלי ישי12.07.11
46
מר אמסלם היקר ניתן לסכם בשלוש מילים את מה שכתבת "דפקת את אגד"... האהדה שדרעי זוכה לה בציבור הכללי והחרדי, לא ניתנת כלל להשוואה לאהדה שאתה מקבל בשני ציבורים אלו. אני עוקב אחרי פעילותך זמן רב, ולצערי למרות היומרנות לא הצלחת להראות על אלטרנטיבה מנהיגותית למצב הקיים. אתה נתפס בציבור כאיש קטן ורודף כ
חיים משעל11.07.11
כל עוד אמסלם לא היה בסביבה יכל דרעי לנפח את שריריו ולעשות אבו ענטר על כולם. עם כל הכבוד לרוח של דרעי, ולאהדה שיש לו בקרב אנשי שוק הכרמל (לא קונה את הסקרים המוזמנים של 8 מנדטים, הזוי ולא רציני, אין בכוחו של האיש לרוץ מול הרב עובדיה) אמסלם מכניס את כולנו לפורפורציות - שימו אותם אחד ליד השני, דרעי נ
ארי זהבי11.07.11
קודם כל שאפו על העבודה... כל עבודה מכבדת את בעליה... דיברת על דרעי שאין בכוחו לרוץ נגד הרב עובדיה.. אכן טענה... אבל כמובן וכמובן אין להשוות בנושא את דרעי למעסיקך הנכבד שהדברים החריפים שנאמרו כנגדו על ידי הרב עובדיה ידועים ומפורסמים... כמובן שאתה עושה את מלאכתך נאמנה... אבל כל ילד ברחוב יוגע איזו א
חיים משעל11.07.11
חילך לאורייתא
יהודה המשתדל12.07.11
קריאה נעימה לכולם, פחות נעימה לכלבלב של דרעי שנשלח לטקבק. (דרעי לא סידר לך איזו קומבינת שחיתות באיפשהו...? שאתה פנוי לכתוב מגילות איכה...?)
שרון11.07.11
חיים אמסלם ואח"כ תכתוב אריה דרעי ותראה כמה חדשות יש על אמסלם וכמה חדשות על דרעי. גם תראה איפה בדיוק כותבים על אמסלם... בכל מיני אתרים שצריכים פרנסה ולכן נותנים לו במה תמורת כמה גרושים... בכל מקרה חתלתולון קטן של אמסלם טקבוק נעים... (דרך אגב לוקח הרבהה פחות זמן לכתוב הודעה אחת ארוכה מאשר מאות הודעו
חיים משעל11.07.11
איך אנשים מאמינים לכל צרוע וכל זב חוטם על כוונותיו הטהורות כלל יש בידינו אין מחפשים אור וחושך משמשים בערבוביא ע"כ אני עדיין לא הוזה שגדולי ישראל ילכו להיבחר בכנסת המינים
יהודה המשתדל12.07.11
45
הבעיה של דרעי אינה שהוביל לחרדיות. זה עושים ישי ואטיאס לא פחות. הבעיה שלו שהביא את עם ישראל לחורבן ולאלפי אמנות ויתומים מאז הסכמי אוסלו האומללים שאליהם גרר גם את מרן שר התורה שליט"א, ואלמלא הרב שך היה דרעי הורס את כל מדינת ישראל! זה שהשמאל והתקשורת כל כך אוהבים אותו, מספיק לנו לדעת מי הוא!
בועז11.07.11
44
וואי נט לפני כחדשיים: סקר שערך הפרופ' יצחק כ"ץ הסוקר הבכיר בארץ, תנועה בראשות ח"כ הרב חיים אמסלם תקבל 6% מקולות הבוחרים - עוד כ13% אמרו "נשקול בחיוב להצביע לתנועה בראשות הרב חיים אמסלם.משמעות: כ5 מנדטים באופן ודאי עם פוטנציאל גדילה לעוד 11 מנדטים
שרון11.07.11
43
את מי אתה מענין? כמה טוקבקיסטים משועממים?!? נראה לך שאריה דרעי היה בכלל מסכים שאתה תרוץ איתו, אפילו מקום 30 הוא לא היה נותן לך.. אתה אכול גאווה עצמית, בטוח שאתה תגיע למשהו. אבל אחי, אני שמח לבשר לך שאין אפילו סקר אחד, ואפילו לא קמצוץ של סקר, שאתה עובר בו את אחוז החסימה. אתה אפילו לא מתקרב לקצ קצו
חרדי חרד10.07.11
הגרפיקה של עם-שלם די יפה אני מקווה שגרפיקאי קיבל את הכסף כי אחרי הבחירות הוא לא יקבל שקל וממש כואב לי על כזו גדרפיקה יפה שתושלח ברחובות קריה כאבן שאין לה הופכין
יהודה הכאוב12.07.11
וואי נט לפני כחדשיים: סקר שערך הפרופ' יצחק כ"ץ הסוקר הבכיר בארץ, תנועה בראשות ח"כ הרב חיים אמסלם תקבל 6% מקולות הבוחרים - עוד כ13% אמרו "נשקול בחיוב להצביע לתנועה בראשות הרב חיים אמסלם.משמעות: כ5 מנדטים באופן ודאי עם פוטנציאל גדילה לעוד 11 מנדטים.
דודי11.07.11
זה סקר שמנותק מכל מציאות הגיונית אבל מי שרוצה להיתפס לדברים כ"כ מטופשים שיעשה זאת זה לא מפריע לאף אחד זה רק מראה על הרמה הנמוכה שבה נמצאים אוהדי ובוחרי אמסלם
ברוך11.07.11
42
איני יודע אם הכותב בגדר תלמיד חכם, אבל גם אם כן עליו נאמר "האי תלמיד חכם שאין בו דעה נבלה טובה הימנו" פירושם של דברים, שהנבלה במקומה מסריחה אבל אותו אחד שמוציא לעז על תורתנו הקדושה ועוד באיצטלא דרבנן והולך ומפרסם סרחונו בכל מקום, אזי "נבלה טובה הימנו".... ת'אמת אינני ליטאי ואף לא מתיימר להיות
אחד היה אברהם10.07.11
לא משנה מה אתה, אתה פתי שרוצה להמשיך בטמטום בבערות בנחשלות ובעוני אליהם הובילו ש"ס ופטרוניהם הליטאים. הרב אמסלם המנהיג היחיד בסביבה, כל השאר פוליטרוקים קטנים, ממש קטנים. אני וכל משפחתי וכל מכריי נצביע בלי נדר, בעזרת ה' לעם שלם. הרב אמסלם המונים איתך, גם אם מפחדים לאמר זאת בפומביי, אל תירא ואל
ארי10.07.11
איני יודע אם המגיב בגדר תלמיד חכם, אבל גם אם כן עליו נאמר "האי תלמיד חכם שאין בו דעה נבלה טובה הימנו" פירושם של דברים, שהנבלה במקומה מסריחה אבל אותו אחד שמוציא לעז על תורתנו הקדושה ועוד באיצטלא דרבנן והולך ומפרסם סרחונו בכל מקום, אזי "נבלה טובה הימנו".... ת'אמת אינני ליטאי ואף לא מתיימר להיות כזה
יוסף10.07.11
41
כולנו עם שלם
מני10.07.11
40
יאמין לאמסלם משום שקולו של אלי ישי מדבר מתוך גרונו של הרב אמסלם שליכט"א
לא מאמין לאף אח10.07.11
39
זה מאוד שקוף שכולם אוהבים אותו...אז די אם החלומות שלך מיסטר אמסלם..עד עכשיו די הערכתי אותך האמת..אבל מכאן ועד לדבר על דרעי הנסיך..יש גבול!!
אוהד בית''ר שרו11.07.11
38
שיציג דמות רבנית תורנית אחת שמגבה אותו ואת פעלוליו. הדעות שלו לא שונים בהרבה ממפד״ל, אז מה הוא בדיוק בא לחדש? לחרדים יש את הרבנים שמייצגים אותם, לחרד״לים יש את הרבנים שלהם, לדתיים יש את הנציגים שלהם, אז מה הוא מוכר לנו תכל׳ס?! הבנו שהרב חיים דוגל בפרנסה ולכן שוקד להבחר לכנסת בבחירות הבאות כנגד כל ה
shaul11.07.11
שאול, תשאל את הוריך ואת סביך מה הדעות שלהם בענין תורה ופרנסה וכו', תופתע לגלות שהם אחד לאחד דעותיו של הרב אמסלם. דעותיו של הרב אמסלם פשוטות אמיתיות ומקוריות. אלא א"כ אינך מחזיק מהוריך, בית אבא, דבר שלצערי מצוי מאד בקרב משתכנזיך. אוי, כמה חבל עליך ועל שכמותך...
המקור11.07.11
הוא היה אומר להתערבב בחברה? דפוק מי שאומר את זה ורשע, אין דרך התורה לחנך להתערבות בחברה רעה. כך שההתבדלות חובה היא מדאוריתא, ומי שלא נוח לו שיצא מן החברה החרדית, ולא יגדיר עצמו חרדי.
מישהו11.07.11
כמה אופיני. אולי הרמבם לא היה חרדי? נורא ואיום..
משהו11.07.11
37
למה אני צריך חיקוי יש את האורגינל , לא רואה הבדל בין אמסלם לאורלב , דרך אגב עשית שרות מצוין לדרעי בכך שהרחקת עד לציונות הדתית
יוני10.07.11
הרב אמסלם הוא מייצג העמדות הרבניות הספרדיות המתונות, ללא השפעות ליטאיות הרסניות, וכמובן שאינו רואה ברבנים האשכנזים את מדריכיו הרוחניים. אין עליו
אבי10.07.11
36
הרב אמסלם הוא המתאים ביותר. גם ספרדי אמיתי .שאינו רועה בשדות זרים (זרים מאוד ועוינים) גם לא שמלאן ואיש ימיני (בן קיש?). ואינו "אנטי-ציוני". זה מנהיג!!! הרב אמסלם! בהצלחה רבה!!!!
גילוי דעת10.07.11
35
מועצת חכמי התורה החליטה שצריך להתרחק מאמסלם כממטחוי קשת וגם אם אמסלם כל כך בטוח שיעבור את אחוז החסימה אז למה הוא בורח עם המנדט ומשקר וגונב שיחכה ובבחירות הבאות שיתמודד בכבוד אגבה רב מי שנחשד בגניבות בשס וכו...הם בני העדה המרוקאית ואם הוא גונב מנדט אין שום סיבה שלא יגנוב כסףףףףף גנב גנב גנב....
מיכא10.07.11
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי 10.07.11
33
פתאום אחרי שדרעי שלל מכל וכל חבירה אליך, אתה נזכר לדבר. תמד כלל בתקשורת: מי שממצמץ ראשון, ניצח. כדאי לך לקחת יועץ תקשורת טוב, זה יסייע לך בברירה של מילים.
אריק11.07.11
32
הספרדים, עם כמה תוספות ותיקונים קטנים, לדעתי, אל לרב אמסלם לחשוב שהציבור יבוא אליו לבד (אפילו שיש המון מה להציע) כי הציבור עייף ונמאס לו מפוליטיקה. במקום שאין איש...
ש"ס ז"ל 26 שנות בגידה!11.07.11
31
amutatamshalem@gmail.com כולנו נותנים כתף לגאוות הספרדים, מחזיר הכבוד האבוד. סודיות מובטחת!
משה10.07.11
30
אתה ההשקפה היהודית הטהורה שקיבלתי מבית אבא. כל הליטאים כארטה , וכל המשתכנזים בארטה.
תימני אורגינל10.07.11
29
זה הרב חיים אמסלם שליט"א.הו יגאל את ש"ס מציפורני המחירבים.
דרעי10.07.11
28
אולי שימירו לו את זה בגלות או במלקות ארבעים באמת מסכן אנשים מנפחים לו את הראש אומרים לו רק עם שלם והוא מאמין להם ומוסיפים חטא על פשע כשיודעים שהנל סובל משגעון גדלות כרוני עם ישראל רחמנים בני רחמנים תניחו לו לנפשו אחרי הבחירות כשיראה שלא עבר את אחוז החסימה הוא יתמוטט ולא תהיה לו תקומה
צ10.07.11
הגר"ח אמסלם שליט"א אל תתרגש מהקללות של אגודת ידידי בית מרן, הכל מתוך הפחד לאבד את הכסף המעמד ושלטון הטרור שלהם על הציבור הספרדי. כולנו אמסלם כולנו עם שלם
יעקב10.07.11
27
הלוואי ותיזכה לעבור את אחוז החסימה.. דומני שחוץ מילדך ועוד חבורה קטנה שסביבם .. אין לך קהל אפילו לא מניין. גם אלו שמתפללים בביה"כ שלך לא יצביעו בעדך. היות ואתה קיצוני בקיצור עליך ועל הרב אמנון יצחק שליט"א נאמר "קיצוניים בחושך יידמו". (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסים10.07.11
עליך נאמר כפני הדור כפני הכלב !!! איך אתה לא מפחד לבזות תלמיד חכם?? תעשה תשובה מיד חוצפן !!
מתנחל10.07.11
26
חזק וברוך,איש אמת.
שטיין .י.10.07.11
25
רלוונטי יותר מאי פעם
202019.10.20
24
הרי התגובות הם תמיד נגדך וזה ברור שמי שלא צועד וצעד עם גדולי ישראל נועד לכישלון אז לא יעזור דמוגוגיה ולא רטוריקה ולא בלבולי שכל שכבוד הרב ישב וילמד ובכך יושיע את ישראל מהשקפותיו ה"טהורות"
יהודה המשתדל11.07.11
ירון, יואב ועוד.. ואח"כ עוד תדבר על מגיבים בשכר שמחליפים שמות.. טוב, מה ציפינו מצבוע מטומטם חסר אינטלגציה..
חחח "יהודה"11.07.11
23
של הציבור החרדי בכלל והציבור הספרדי בפרט!
י-ם11.07.11
וכן גם האכזבה האחרונה
כאב עד השמים12.07.11
22
פעם מחדש קבלתי על עצמי בקבלה מוחלטת לא לקרא כתבות בעניינך לעולם.
חיים כהן10.07.11
21
הוא ביקש סליחה מהרב שך, כלומר הוא מתחרט ששמע לרב עובדיה. אתם יודעים שהוא לא רצה להכנס לממשלת רבין, עד שמרן הוצרך להופיע במפתיע למשרד שלו ולכוף אותו לשמוע בקולו. וכדי בזיון וקצף...
תלמיד מרן10.07.11
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי10.07.11
אתה ההוכחה לדיוטה התחתונה אותה הובילו ש"ס/דרעי את הספרדים. הרב אמסלם הוא התקווה, הוא העתיד!
צורי10.07.11
19
אמסלם בלחץ למה הוא יודע שהרבה מאוכזבי ש"ס שתכנונו להצביע בישבילו וכל מני חילונים שאוהבים מוסורת אבל שונאים את אלי ישי היו מצבעים לו. אלא מה שאריה דרעי חזר ומחק את אמסלם וכל דועתיו המטופשות אז לחיים אמסלם לך תחפש עבודה עכשיו כי לכנסת הבאה אתה תראה אותה בתור ח"כ לשעבר אז סתום את פיך כבר נמאס לישמוע את
ישראל עובדיה10.07.11
ותתחיל מעכשיו לחפש עבודה אחרת. אגב המבזה ת"ח אין תרופה למכתו.. בהצלחה!
אריה שלמה10.07.11
18
מה עוד נשאר לאדון לעשות חוץ מלהסתכסך עם עצמו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בוזגלוביץ10.07.11
הם רוצים להמשיך בנכלוליהם
אריק11.07.11
17
תענו לגופם של דברים, אמסלם מציג משהו מסויים. ודרעי? לו גם יש השקפה אשר ברורה לכולם.
גדי11.07.11
לא הרבה.. עכשיו גם מובן לי למה האשכנזים הצליחו לשכנז מהם אלפים.. ולמה הם מגינים על מי שמנצל אותם ועושה להם את המוות במוסדות וכו וכו
שסניק לשעבר11.07.11
16
"מי שחולק עלי - סימן שיש בו משהו מהציונות" , אז עד עכשיו דווקא לא היה לי ברור כל כך מה הכיוון של אמסלם, או של הרב דרעי, אבל ברגע שהוא מזכיר את העניין של "נשיאה משותפת בנטל הלאומי" זה כבר מריח מאוד ציוני. אז מבחינתי אמסלם השתבשה דעתו ונהייה ציוני. אבל זה דווקא יוצא טוב בשביל הרב דרעי, כי אם ציוני נלה
משה11.07.11
15
צריך לעבוד בצורה נכונה, ולהסביר היטב למי שעדיין לא יודע מי היא ש"ס, ובנוסף, לתקן את הכותרת, זה לא מוסיף כבוד.
ש"ס ז"ל 26 שנות בגידה!10.07.11
14
הכל כסף הכל כבוד הכל אינטרסים אני לא משלה את עצמי שדרעי יגאל אותנו ולא שאמסלם יגאל אותנו ולא אלי ישי רק ה' ורק תפילה ותשובה
יהודה המשתדל10.07.11
13
אותך, אתה ת"ח אמיתי שלא חת מפני איש.
ספרדי שס לשעבר10.07.11
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קרתאי10.07.11
הת"ח, הרהוט, האינטלקטואל, היצוגי, הישר, האמיתי, האמיץ, המנהיגותי, הכריזמטי. לדרעי יש עוד הרבה מה ללמוד ע"מ להגיע לקרסוליו, לימוד נעים...
אהרן10.07.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי 10.07.11
11
אולי תפסיקו עם היציאות של הליצן הזה, דיי צחקנו, הבנו את האיש, שיחו ושיגו, הגיע הזמן שתעבירו אותו לסל המיחזור ההיסטורי
חרבונה10.07.11
10
שהקב"ה יסלח לכולנו איך כ"‏ כ הרבה אנשים נכשלים בלשון הרע, רכילות, שנאת חינם . בואו לא נשכח שאנחנו יהודים וכל שכן שומרי מצוות שלא נעבור חס וחלילה על החמור מכל ‏"‏ חילול שם שמים" ‏! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק10.07.11
9
דרעי הציג בכל במה אפשרית. ש"ס התפרקה .היא היסטוריה. ואתם הרווחתם את זה ביושר מוחלט. עכשיו יש לנו את הרב אמסלם .הוא יכול להרים את ש"ס מכל ההבלים שהיא נמצאת היום.!!!!!!!!!
איש ש"ס בעבר10.07.11
8
רק ספרדים אינטליגנטים, מבינים את חשיבות וצדקת רעיונותיו, אולם כאלה יש מעט בש"ס, לכן יעדיפו את אלי ישי או דרעי שיתרונותיהם על הרב אמסלם, שיודעים נפש בהמתם.
דן סגל10.07.11
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ! אתה והרב אמסלם ספרדים אינטליגנטים ? אם כן , הלוואי כל ימי חיי אני ישאר בור ועם הארץ ששומע למרן ולא אינטליגנט שחושב שהוא יודע יותר !
maorlod10.07.11
חודשים בבית.. נדבר טוב? (אם יהיה לך ילדים)
אלי ישי10.07.11
7
תפסיק לבלבל את המוח לא מיניתי אותך להיות ראש לא אני ולא כל הציבור הספרדי/מזרחי חרדי צא מאיתנו.
מישהו10.07.11
ואני דווקא כן ממנה אותך להיות ראש, רק לך יש את האומץ והחזון, שלאחרים אין והולכים כעדרים לדרך ללא מוצא ולא מעיזים לחשוב לבד. אתה הוא התקוה...! 
ממנה10.07.11
ועל איזה חזון? משהוא שהרב עובדיה לא שם לב אליו? מי אותו אמסלם שחושב שיודע יותר טוב מגדולי ישראל? איזה אומץ מה זה פה תחרות למי יש אומץ? אל יבוא וינסה להיות מנהיג יש את פוסקי הדור הם יחליטו, זה שיש לו תואר רב לא עושה ממנו מנהיג הדור, תואר רב אם ארצה גם לי יהיה, קורס של 6 חודשים, וזהו... אבל אני ואתה י
מישהו10.07.11
אפשר להשיג בקורס של 6 חודשים (אגב, איני מסכים עם קביעה זו), אבל את החזון והאומץ לחשוף את הרקבון לא לומדים תוך 6 חוד', לזה צריך אומץ ויושר פנימי.
ממנה11.07.11
6
הודות לאיש הזה שותפו של חיים רמון נמסרה חברון לערבים . כמו כן הסכם אוסלו שבו נתנו רובים לערבים וקרוב ל1000 יהודם נרצחו. לזה שותף דרעי בוגר הישיבה הליטאית. זה לא מנהיג, זה שותף לפשעים נגד היהודים.
פישמן10.07.11
אסור להצביע דרעי
פיני10.07.11
5
לכל מי שמתלבט אם שוב לבחור ש"ס אני מקווה שהתפכחתם ואתם יודעים בדיוק מי היא ש"ס ומי היא ראשיה.. מי צועק חמס על האפליה והקיפוח ומאידך שולח לאשכנזים מי צועק וצווח על מהפכה מזרחית ומאידך נלחם נגד מי שעושה מהפכה כגון הרב ללום וכד'... מי צועק על התבטלות ושמיעה לדעת תורה ומאידך משקר למרן שקרים גסים על ה
מצביע ש"ס לשעבר10.07.11
4
ח"כ מטעם איזו מפלגה ? איזו צביעות !!!
maorlod10.07.11
3
יש לכך השלכות חמורות מאד מה יגד לפני בית דין של מעלה הגאוותן עליו אומר הקבה אין אני והוא יכולין לדור בעולם בכפיפה אחת!!!
צ10.07.11
אני מאמין לרב אמסלם, ועוד המונים כמוני, בעזרת ה' את המהפך בכבוד הספרדי נראה בבחירות, אמן
איציק10.07.11
כמו להעביר לספרדים.. וגדול הדור גם מוטעה ע"י גיחזים שמשקים אותו מה לעשות שגול הדור היום אינו בדרגת אלישע לדעת ע"י רוח הקודש שמשקרים עליו..
להעביר לספרדים10.07.11
2
חא חא חא תפסיק כבר אמסלם הצדדים שלי כבר כואבת מלצחוק כ''כ חזק אבל אני חייב להודות הגם שיש לו דעות עקומות לגמרי מ''מ אני נתפעל כל פעם מהחוזק של האיש הזה שלא מאבד את האפפטומיזום שלו ועדיין חושב בוודאות שיהי' לו עשרים מנדטים בהבחירות הבאות
אחד 10.07.11
אהבתי לגמרי
יהודה המשתדל10.07.11
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב אמסלם, עוד פרסום כזה10.07.11
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

לוקח אחריות

מקורבו של נתניהו מסביר: "מסרים יותר חשובים מהתלהמות"

יוני גבאי | 19.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

סערה ברשת

'דרדל'ה': ציוץ של בן גביר קומם שרים בממשלה - ובאיראן

יוני גבאי | 19.04.24

"אנו לא כמו הנאצים"

השיחה הקולנית והקשה בין נתניהו ושרת החוץ של גרמניה

דוד הכהן | 18.04.24

בצל המלחמה

"שלבים אחרונים"; מתקדמת נורמליזציה בין ישראל לסעודיה

יוסי נכטיגל | 18.04.24

בגלל המלחמה

מסרים הועברו: גובר הסיכוי להוצאת צו מעצר עולמי לנתניהו

חזקי שטרן | 18.04.24
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

כשברנע לצידו | צפו

הבקשה של נתניהו מראשי האגפים המוסד: "צריך להיעלם"

יוני גבאי | 18.04.24