כיכר השבת

הצלם האנרכיסט שניצח את מדינת ישראל

אותו בחור שיצר את הסרטון במטרה אחת והיא להטעות ולהסית את מנהיגי העולם - לא ייחל לעצמו הצלחה כה רבה בדמות הטעיית מנהיגי מדינת ישראל אלו שסא"ל שלום אייזנר יצא בשליחותם להגן עלינו האזרחים, ואלו שלכאורה אמורים להגן עליו בעת הצורך. אך כנראה שסרטון המבושל היטב יכול לבלבל לפעמים גם את מנהיגינו, בכל זאת הם כבר לא צעירים

41
ישראל לביא | כיכר השבת | כ"ז בניסן | 19.04.12
סא"ל אייזנר
סא"ל אייזנר (צילום: פלאש 90)

כואב לראות חייל מודח בהשפלה כה רבה, כואב לראות חייל מותקף באופן חסר תקדים ע"י מנהיגי מולדתו, החל בראש הממשלה עבור בנשיא מדינת ישראל וכלה במפקדיו – כאילו המדובר באחרון המחבלים.

כמובן שהוא לא פגע חלילה ביהודי, אבל 'חטאו' היה חמור בהרבה כיון שהעז לתקוף מתוך הגנה מפגין דני ששבר את אצבעותיו ועוד יותר מזה הוא אף תועד בסרטון מגמתי וערוך בקפידה.

יוצר הסרטון המוכשר (שאת המצלמה קיבל כחלק מהעזרה 'ההומניטרית' המתבטאת בחלוקת אלפי מצלמות ע"י ארגוני 'זכויות אדם') שהשכיל להסריט מספר אנרכיסטים בודדים למרות שבמקום נכחו באותה העת כמה עשרות פלסטינים, הוא אף דאג להעלים מאיתנו משום מה את הקטע בו הותקף החייל.

אותו בחור שיצר את הסרטון במטרה אחת והיא להטעות ולהסית את מנהיגי העולם - לא ייחל לעצמו הצלחה כה רבה בדמות הטעיית מנהיגי מדינת ישראל אלו שסא"ל שלום אייזנר יצא בשליחותם להגן עלינו האזרחים, ואלו שלכאורה אמורים להגן עליו בעת הצורך. אך כנראה שסרטון המבושל היטב יכול לבלבל לפעמים גם את מנהיגינו, בכל זאת הם כבר לא צעירים.

השאלה מכל המקרה הזה, איפה המשטרה? הרי זה תפקידה, האם צבא ההגנה לישראל הוקם לצורך פינוי אנרכיסטים החוסמים כביש מרכזי בישראל? צה"ל אינו כוח שיטור ואף אינו מחלקת פרסום לציבור השמאלני. תפקיד הצבא להשתמש בכוח נגד האויב, ולכן כל הפעילות הזו מלכתחילה לא הייתה אמורה להתבצע על ידי אותה יחידה.

נניח ומעשיו של סא"ל שלום אייזנר שגויים, מדוע לפטרו בהשפלה אחרי עבר צבאי כה נרחב ללא הקמת וועדת חקירה ובדיקת פרטי האירוע, וכל זה עוד לפני שהוחלט האם להגיש נגדו כתב אישום? באיזה מקום היו מפטרים אדם בצורה הזו? האם בכנסת ישראל היו מעיזים לפטר נציג טרם עריכת בדיקה והקמת 5 וועדות חקירה מה גם שע"פ עדויות חייליו מדובר באישיות מוערכת וקצין משכמו ומעלה, המבצע כל העת את תפקידיו על הצד הטוב ביותר במסירות רבה. חבל שאחרי שנים של מסירות רבה למען המדינה הוא זוכה לקבל את תודתם של מנהיגיה בצורה קצת שונה.

נסיים בהתבטאויות המקוממות שנשמעו ביומיים האחרונים מפי רה"מ ונשיא המדינה פרס: "חשוב לזכור כי זהו מקרה בודד, ואת המקרה הזה צריך לעקור ולהוקיע". נתניהו: להתנהגות כזו אין מקום בצה"ל ובישראל".

מדבריהם אנו מבינים שבכל מקרה בעתיד בו יותקף חייל בעת מילוי תפקידו עליו לעמוד ולשתוק? לבקש מהצבא להתנהג בסלחנות ובעדינות כלפי מפגעים אלו, זו דמגוגיה עלובה.

תוכן שאסור לפספס
41 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
21
ולא הודחה מצה"ל אני מבין שזה בניגוד למעשהו של אייזנר לא מעשה מביש ולא נסלח. מי שהולך לצבא פראייר!!! לא לגיוס לצה"לטיפשים!
לא לגיוס לצהל19.04.12
20
יש לנו את המוסר שלנו. זה מה שקורה כשלא חושבים ומחקים את הסטנדרטים המטופשים והבלתי אפשריים של העולם הצבוע והמתחסד. לא מיותר להזכיר: אירופה מטיפה לנו מוסר! חבורת צבועים
צבוע 19.04.12
19
ברגע ששמע על פיטוריו הודיע סא"ל אייזנר שיעסוק בחינוך. וכזה אדם זורקים מצה"ל...
יום השואה19.04.12

הצגת כל התגובות

18
כן, נהג בשכל אייזנר!
פולי20.04.12
17
החייל היה מכה חרדי באיזשהי הפגנה, איך אז היינו מתייחסים? (ולא ח"ו שאני משווה בין הפגנה של חרדים להפגנה של רוצחים ואנרכיסטים)
איש19.04.12
16
אין גיבוי היום לחיילים.יש יותר מידי "דמוקרטיה" לצד השמאלני ופחד מצד מנהיגי המדינה לכן בשילוב הזה חבל להיסתכן למדינה כי מחר אתה מוצא עצמך בכלא עם תביעות הזויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנהיגים סתומים עם תעודה19.04.12
15
ואם לא אז ידיחו אותו בהשפלה גסה וכואבת?? עם ישראל הפסיד אחד מטובי המפקדים, שנכנס במלחמת לבנון השנייה לתוך לבנון להוציא גופת חייל הרוג (בניה ריין הי"ד) בזמן שאהוד ברק חיכה בחוץ לישועה..( אחרי יומיים שהגופה שם!!) גיבור ישראל!! כמה כואב!!!
מתנחלת19.04.12
14
חדל מיוזמה, הצטנף בפינתך, אל תרים ראשך, דאג לעורך דין צמוד בתרמילך, אל תתעמת עם האויב בחזיתך מאחר שהאויב בעורפך, קציני צה"ל הבכירים וסוללות יועציהם המשפטיים והתקשורתים הם הסכנה המיידית והמוחשית הניצבת לפניך, והם המסכנים אותך ביותר. אם תוקף אותך האויב הערבי אדון חייל/קצין, אל תשיב, פרוק נישקך, השלך
אורי19.04.12
13
בס"ד ואנשי קצונה צריכים להוריד את המדים ןלזרוק אותם בפרצופם של ראש הממשלה הדרג המדיני והצבאי ובמיוחד בפרצופו של נשיא המדינה מגעילים, אוי לנו האזרחים שיש לנו דרג כזה שמנהל את המדינה. לא פלא שיש לנו שונאים מבית ומבחוץ, שיש אנטישמים משנאייך, ומחריבייך ממך יצאו. נכתב בספרים הקדושים, ראש הממשלה אני
נוות בית19.04.12
12
הלב שלנו איתך
הראל25.04.12
11
הקצין הזה ממש טיפש, כי הוא התגרה באומות העולם , אסור לנו להתעסק איתם, עלינו לקבל את הדין באהבה ולא לעורר את שנאתם עלינו. הוא היה צריך לפנות אליו באדיבות, גם אחרי שהקצין קיבל מהדני מכה. כל הצרות שבעולם הגיעו עלינו כי התגרנו באומות העולם. עם ישראל צריך להפסיק להיות כוחי וזרועי ועוצם ידי, אלא להגי
שלומק'ה22.04.12
אסור לנו להתגרות באומות העולם , כל מלחמות ישראל, והשנאה הגדולה נובעת מהתגרותינו , הציונים חושבים שהם חזקים במטוסים שלהם ובאטום שלהם ואז מגיע גוי אחד מדנמרק וכולם נופלים לפניו כזבובים. כמו שאמרו גדולי הדור בזמנו כשמכה בך גוי, הגש את הלחי השנייה והתפלל לבורא העוילם שיחון אותך. ואנחנו החרדים
אפרים פישל22.04.12
10
בושה וחרפה של מנהיגי המדינה שמוקיעים אותנו פעם אחרי פעם. ותומכים באויבינו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בוגר גולני19.04.12
9
אני לא אאריך אבל משפט אחד יסביר הכל: תסתכל מה מונח שם למעלה על ראשו של אותו סא"ל שלום אייזנר.. כיפה! קרו לפני כמה חודשים דברים 'די מעניינים' בנושא, הסתה נגד וכו', אני בטוח שזה ההסבר לזה. מעניין מה אתם גולשי כיכר השבת חושבים בעניין.
הגבר הגדול19.04.12
וכדאי למנוע חילול השם ולא לעשות הסתה
סדירניק חרדי19.04.12
8
אייזנר גיבור ישראל ,מספיק מעט הסיפורים שקראתי עליו בושה איך צהל תוך שעות ספורות שוכח הכל וכדי לרצות את הגויים זונח אותו. הרמטכל אלוף הפיקוד ביבי ומכת הברק. ללא בדיקה כבר נחרץ דינו. מוסר של גויים מדינה מתאבדת
אמונה22.04.12
7
הצבא שלנו כבר לא צבא הגנה לישראל מזמן, אולי צבא לגירוש יהודים באכזריות מביתם! אבל צבא שלא מרשה לחיילים שלו המותקפים להגן על עצמם או להשיב?! זה לא צבא הגנה לישראל, להחליף מהר את כל המפקדים השמאלנים אוכלי הטריפות, אלה לא מנצחים בעת מלחמה ומסכנים את כל עם ישראל עם קדוש בסכנת חיים ממשית! ה' יצילנו מהע
א. לוי19.04.12
6
ולכן נכון עשו כשהדיחו אותו משירות צבאי. מסו להיות הוגנים עם עצמכם לו זה היה מול מפגין ימני האם היייתם סלחניים כלפיו במידה שווה?!
דודי19.04.12
לא משנה אם מדובר במפגין ימני או שמאלני, אם הוא מסכן את החייל על החייל להרתיע את המפגין. מה הקשקושים האלה??? לפי דבריך עדיין לא חשת מה זה להיות שוטר או חייל בהפגנה אלימה!!!
ורדית25.04.12
שיקול דעת מוטעה וטיפשי הביא מפקדים בצבא להשעות חייל מפקד פצוע שהותקף ונשברו אצבעותיו והשיב מלחמה בצדק! צריך לקבל צל"ש ולא להשעות אותו! נמאס לנו לראות חיילים מוכים ומדממים שכובים על הרצפה בלינץ כמו במרמרה כשהם לא מסוגלים להגן על עצמם! והנה אחד גיבור שכן מגן על עצמו, אז משעים אותו?! זה פשוט לא יאמ
א. לוי19.04.12
5
לתקוף כל מפגין שמאלני ללא מורא עדיף להפסיד תפקיד אפי' בכיר ולא לתת לשמאלנים השפלים האלו שיפגעו בנו איפה שאפשר לתקוף אותם לתת להם הרגשה שהשואה לא נגמרה אצלהם
יוסי19.04.12
4
אחר כך יגידו לנו ללכת כדי שאם פעיל שמאל יצלם אותי איך שאני מגונן על עצמי יפקירו אותי כמו אייזנר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחור ישיבה02.05.12
3
אח"כ הם אומרים שהחרדים בשואה הלכו כצאן לטבח.... השמאל מכריח את החיילים ללכת כצאן לטבח.... השוואה ממשיכה....
עצוב מאוד...19.04.12
2
רצו חופש ביטוי, רצו חופש דיבור, רצו חופש בשביל לחיות בלי גבולות. חשבו שהתקשורת היא העולם הבא! שכולם ידעו הכל וככה רק אמת תצא מזה, ביקורת על השלטון יביא לשלטון יותר טוב... אכלו אותה בגדול, התקשורת מנהלת את המדינה, כל אחד יכול לקדוח חור בתחתית הספינה וככה לסחוט את הקפטן... זה בדיוק מה שהולך כאן, זו כב
babar19.04.12
1
לא שלא היה מגיע לאותו שונא ישראל , היה מגיע לא ,ואיך !! אבל תקיפה ללא שום סיבה מול המצלמות היה דבר טיפשי ביותר !!
חרדי ציוני19.04.12
וכי אתה מאמין לצלמים של הרשות הפלסטינית. וכי ציפית שהם יסריטו את מה שהאנרכיסטים עשו לחיילים? האמן לי שאם גם לצה"ל היו צלמים כל התמונה היתה נראית אחרת לגמרי.
אורי25.04.12
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

שיבח מחבלים

השופט ליועמ"שית: למה אין חקירה פלילית נגד אחמד טיבי?

יוני גבאי | 26.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24