כיכר השבת

הראיון שחולל סערה

מגלה שורשי פלסנר: "גאים שחשפנו את פרצופו האמיתי"

ח"כ יוחנן פלסנר תקף בראיון בלעדי ל'כיכר השבת' את התקשורת החרדית שבחרה לעסוק ב"שורשים הגויים" של משפחתו וטען כי "פגעו באבא". יצחק נחשוני שחשף לראשונה את השורשים של פלסנר, מגיב בראיון לכתב 'כיכר השבת': "גאים שחשפנו את פרצופו האמיתי, יש פרטים נוספים". מיוחד (פוליטי)

115
ישראל כהן | כיכר השבת | ה' באב | 24.07.12
נחשוני על רקע הכותרת על שורשי פלסנר (עיבוד: כיכר השבת )

הראיון הבלעדי שהעניק חבר-הכנסת יוחנן פלסנר (קדימה) ל"כיכר השבת" מחולל סערה. פלסנר, מי שעומד במרכז הסערה הציבורית במשך השבועות האחרונים במדינת ישראל, עקב תפקידו כיו"ר הוועדה לשויון בנטל, התייחס בין-היתר לכתבות בעיתונות החרדית שעסקו בשורשיו "הגויים" ובאביו הנוצרי לכאורה.

יצחק נחשוני, עורך החינמון "מרכז העניינים", היה העיתונאי הראשון שעסק בשורשים המשפחתיים של חבר-הכנסת פלסנר. לפני שבועיים, הוא הקדיש לכך את הכותרת הראשית.

בראיון ל"כיכר השבת", ממשיך נחשוני לתקוף את חבר-הכנסת מקדימה וטוען כי "דבריו בראיון רחוקים מלהיות נכונים".

"צריך להבין כי כאשר מעלים את קורות חייו של עולם התורה במשך אלפי שנים, אין במה להתבייש, אלא להיפך - יש רק במה להתגאות", אומר נחשוני, "וגם כאשר מעלים לדיון ציבורי את קורות חייו של מי שמבקש ומנסה לפגוע בעולם התורה, היה לכאורה צריך להייוצר שויון שגם הוא לא יתבייש בכך, אם בכל זאת הוא בוחר להסית את הדיון ולהציג זאת כאילו פגעו בקורות חייו - שאפילו הוא אינו מכחיש אותן והן עובדות מוגמרות, הרי שזאת חלק מהבעייה ומהתפיסה המעוותת שהובילה אותו לנסות לפגוע בעולם הישיבות".

אתה חושב שמן הראוי לערב עניין אישי בסוגיה ציבורית?

"אנחנו חשפנו שמי שדם זר מעורב בעורקיו, לא יכול להבין את חשיבות התורה לעם היהודי ואת המשמעות האמיתית לשרשרת הדורות בעם היהודי.

"העובדה שפלסנר מצהיר כי למד בבית-הספר ליד ישיבה אינה רלוונטית. גם באירופה היו ישיבות רבות ובתי-כנסת לצד להבדיל בתי ספר אזרחיים ובתי תיפלה וכנסיות וכלום לא הועיל להם. לדאבונינו הם חוסלו על יושביהם.

"אביו מעולם לא כרך את גורלו בעם היהודי כפי שהוא אומר, אלא דבק בבודהיזם. הוא עצמו הצהיר, בניגוד למה שבנו מנסה לטעון, הוא אמר במפורש כי לא הגיע לארץ-ישראל מתוך אהבת הארץ ואפילו לא מתוך ציונות, אלא 'רק' בגלל האוויר הצח של ירושלים.

"חשוב להדגיש", אומר נחשוני, "כי אמנם אביו מעולם לא כרך את גורלו בעם היהודי, אך פלסנר במעשיו ובאטימותו, ניסה לשנות את גורלו של העם היהודי, אך בסופו של דבר לא הצליח ואף פגע רק במפלגתו ובחבריו".

אתה מתחרט על הפרסום והפגיעה באביו?

"לא דיברנו על אביו, אלא על שורשיו שלו ואנחנו גאים שחשפנו את פרצופו האמיתי. העובדה כי לאחר שהדברים התפרסמו, גם שותפיו למפלגה הבינו כי הרקע לאובססיה שלו בנושא גיוס בני ישיבות אינה מגיעה מדאגתו לחיזוק ביטחון מדינת ישראל, אלא מהרצון לשנות את גורלו של הציבור החרדי".

האם היית חוזר שוב על התחקיר גם היום?

"כן, בוודאי. אין שום ספק. וגם הייתי מוסיף עוד פרטים שנודעו לי מאז פרסום הכתבה לגבי המניעים של עזיבת משפחת פלסנר את סרי לנקה ועלייתה לארץ-ישראל".

תוכן שאסור לפספס
115 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
45
מה לכם ולעוכר ישראל הזה ,מה בסך הכל הוא ביקש ,לא לעסוק בתורה ולבולל את עם ישראל עם שרצים כמוהו באיצטלה של גיוס? מה כבר ביקש הנין עמלק הזה לעקור את עצמו?
שרץ בן בעור24.07.12
44
לא פלא שהגולם לא נפל רחוק מהעץ האנטישמי
שיקסא בן שיקסא24.07.12
43
מקרה? אתם גרים במדינה תשרתו אותה!! !!!
מישי24.07.12
מקרה? אתם גרים במדינה תשרתו אותה!! !!!
חייל בצבא ה'26.07.12

הצגת כל התגובות

42
זהו בן אדם שדוקא למד את סוגיית החרדים, מנסה למצוא מטוה הגיוני - לדעתו, זה לא עושה אותו עוכר ישראל! לא נסחפתם פה קצת?!?! די כבר לחפור במוצאו!!!!!!!!! זה כזה עלוב!! אני מתביישת בכם.... ;)
ליאה24.07.12
41
שקוראים לכל מי שנגד הדעה של נחשוני... כל הכבוד לכם! כולכם צדיקים וטהורים שנשמעים רק לדעה של גדולי ישראל! אה... חוץ מכמה עניינים שוליים של גלישה באינטרנט שאסורה לפי כל גדולי ישראל.. וחוץ מהעובדה שאתם אברכים צדיקים שממיתים עצמם בכולל כיכר השבת.. על מי אתם עובדים ? איזה מין משחק זה ? אני אמנם לא חול
איש חסיד היה24.07.12
אל תתן לעובדות לבלבל לך את המוח. העובדות הפשוטות הן שלומדי התורה אכן מגינים עלינו.. כן.. גם על גולשי האינטרנט. ומי שנלחם או ילחם בהם מאז ולתמיד יחטוף מיד ובמזומן. מנין החשיבה המעוותת הזאת שהאברכים הלומדים בעצמם מגיבים כאן??? האמת תישאר אמת גם אם תנסה להסיט אותה לכיוונים שלא קשורים.
צבי25.07.12
40
מה אנחנו נאצים שמחפשים לראות איזה דם בדיוק זורם לו בעורקים? זו מעולם לא הייתה הדרך היהודית. ההלכה היא הקובעת - והוא יהודי. כל השאר סתם השמצות גסות.
שלמה24.07.12
מספיק לראות את שנאת התורה
דכשד24.07.12
39
תוצר של 2000 שנות גלות שמתנגדים למעשה התיקון הציוני, הם סוג של "כלים שבורים" שדורשים תיקון
חיים24.07.12
היא תוצר של ריקוד מה יפית המפורסם. אתה כנראה מדבר על ה"תיקון" שהרצל רצה שכל העם היהודי יוטבל בכנסיה בוינה. או אולי על התיקון של יצחק גרינבוים שאמר באמצע השואה: טובה פרה אחת במדינת ישראל מ1000 יהודים בפולין. מי פה הכלים שבורים
משה25.07.12
38
יאללה יאללה תתקדםםםםםםםם
שבט לוי24.07.12
37
הבעיה איננה פלסנר אלא דעתו של רוב הציבור היהודי במדינה. אז מה: נגיד שכולם לא יהודים ורק אנחנו כן? הטיעון של יצחק נחשוני הוא תת-רמה, בושה וחרפה. במקום לדון לגופו של ויכוח, הוא בוחר לרדת לגופו של אדם. ממש לא לעניין.
יהודה26.07.12
36
תבדקו את ההבעה שלו...
זאבי24.07.12
35
אני מאחל לך הרב נחשוני שעתונך ירסק העיתונים הבזויים יתדהמן והפסל ימח שמם וזכרם תראו מה זה הוא לא רב ואין מאחוריו ועדה רוחנית וכל הקשקשת והטררם שיש היום אבל מה 'ההשקופה' שלו היא ישרה אמיתית ממש מהבטן
אוהד כהן24.07.12
34
אני סתם לא מבין מה כיכר צריכים להביא את האיש הטמא והמשוקץ הזה גוי גמור הקרוי על שם האפיפיור יוחנן הטמא????
qwe24.07.12
33
רק אחרי כל העליהום עליך בתקשורת). חבל שבדיוני הועדה לא דיברת ככה... בכזו מתיקות... בכזאת אהבת ישראל... ועוד לא הזכרנו את ההקלות שלך... זה שנאמר: "תפסת מועט תפסת, תפסת מרובה לא תפסת", או איך אומרים אצלכם: "רציתי לרקוד על שתי חתונות?". ותמסור בשמי סליחה כנה מאביך הפגוע, שלא באשמתו... רק באשמתך!!!
האמת המרה25.07.12
32
גם אני צאצאית של גויים ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה
黛比24.07.12
אבל הפסל הזה לא מתבייש
זה הכל24.07.12
31
מי שתומך בו ברור שגם השורשים שלו לא מי יודע מה ודם של גוים זורם בעורקיו. מה לעשות, כל אחד בדיעותיו נמשך לשורשו. לא נעים אבל מה לעשות.
פפ24.07.12
30
ובאותה מידה גם להבין את מה שהוא לעולם לא יבין... פלסנר מבין לליבו של הישראלי המצוי שגורמים לו לחשוב שהוא פרייאר כדי ליצור אהדה אך לא עשה מספיק מחקר שוק כדי להבין לליבו של החרדי לשקפת עולמו. תנסו להסביר לו שקיום התורה ולימודה זה מה שמשמר את היהדות שבלעדהם היתה פה התבוללות, המושג "יהודי" לא היה שווה
מירה27.07.12
29
1.הלכות לשון הרע אינם חלים על כל חילוני(והטוען את טענת גדר תינוק שנשבה טענתו אינה טענה כי אין זה תופס כ"כ בימינו ע"פ הגרי"ש זצוק"ל). 2.בירידה לחיו האישיים של פלסנר אמנם כדלעייל אין בעיית לשוה"ר, אך גרוע מכך הכתב רודף הסקופים הלזה מגביר בכך את שנאת החילוניים על ציבור היראים,שנאה שאת פירותיה אנו חשים
עתונאי מהחרד"ל24.07.12
1. הל' לשה"ר חלים על כל יהודי, והלכות חדשות שברצונך להמציא תביא להם מקור. מה שציטטת כאילו מהגרי"ש פשוט שקר מוחלט. 2. הדבר שמגביר את שנאת החילונים חוץ מההסתה הפרועה בטלויזיה ועיתונים חילוניים, זה השלהוב של חכי"ם ועיתונאיים חילוניים ע"י... מזרוחניקים!!!!!! (ע"ע חברי ועדת פלסנר כדוגמה בלבד) 3. פלסנר
טוביה25.07.12
בין טיפש לרשע או שניהם גם יחד זה אתה
יצחק24.07.12
ובכל זאת בשל ימי בין המיצרים אחרוג ממנהגי ואענה לך במטבע שונה ומעט יותר מכובדת מתגובתך. השמצה וזלזול אינם מעידים על "צידקות", והתמודדות נגד טענות מושכלות עם שפה נמוכה וללא סתירת הטענות אינם מורים על "חכמה"... אל תתאמץ לענות כי אין בכוונתי להכנס לזה שוב והאמת מונחת ומי שרוצה יבוא ויטלנה.
עתונאי מהחרד"ל25.07.12
28
אמא שלו יהודייה אז הוא יהודי לא משנה שהוא בן התבוללות (אם זה נכון)
חרדי24.07.12
גוי,הולד ממזר? האם ידעת,שטומאה רצוצה של זרע טמא,נוטה ושואף תמיד לשורשו הטמא? ומעשיו מוכיחים עליו. מאיפה צצתם כולכם? שמא גם לכם יש אבא גוי או שמאלני.אחרת אני לא מבין מה הלימוד זכות הזה על רשע רודף שעפ"י ההלכה מותר להורגו כדין רודף.
מאזוז.24.07.12
27
אני מציעה לך להכיר את העולם החרדי מתוך מציאות החיים שעליה אין עוררין. שב לך במשרדך קח לגימה של משקה קר כי עוד מעט יהיה לך מאד מאד חם אולי גם לא נעים. תאר לך בדמיונך שהנה חזונך התקיים וכל החרדים הפכו לחלונים אז המשך לתאר בדמיונך את בתי הכלא המלאים בפושעים חלונים שהיו פעם חרדים , את החנוך שפשט את הרג
בת ישראל24.07.12
ירבו כמותך בישראל
קובי25.07.12
את חושבת שהחילונים רוצים שכל החרדים יהפכו לחילונים? עכשיו אני מבינה מה הלחץ שלכם, את באמת מאמינה בזה? כאילו, את לא חושבת שיכול להיות שבאמת רוצים שוויון בנטל? שבאמת רוצים שלא רק הבנים שלנו (חילונים ודתיים לאומיים) יסכנו את חייהם בצבא שלא כל הנטל של אבידות בנפש יהיה רק עלינו? למה אני צריכה לפחד שאח של
מו26.07.12
26
אנחנו חשפנו שמי שדם זר מעורב בעורקיו, לא יכול להבין את חשיבות התורה לעם היהודי ואת המשמעות האמיתית לשרשרת הדורות בעם היהודי ----------------- , רבי עקיבא , רבי מאיר לא מבינים חשיבות התורה ?
יוסף 24.07.12
יהודים וההיפכא, אונקלוס שהיה גר ידע יותר מכולם שכן בחר להתגייר.
מיצי24.07.12
תגובתי היתה על ענין "הדם היהודי" לכל אלו לא היה דם יהודי בכלל .
יוסף 24.07.12
ומה יצא מהעגל הזה.הם,שכיונו לשם שמים,התקיימה בידם.והרשע הזה,שמחלוקתו לא היתה לשם שמים,לא התקיימה בידו.וזו הראיה כמש"כ בפרקי אבות.
טוביה.24.07.12
25
מדבר לעניין, שקול, מוסרי, עשה משהו בחיים שלו (קצין בסיירת מטכ"ל). בקיצור: בדיוק ההיפך מהתקשורת החרדית שמראיינת אותו.
יוסי25.07.12
24
מי מנע ממכם החילונים ללמוד תורה תלמדו ותתפטרו מהצבא. זה שוויון מוחלט
יצחק24.07.12
23
הגיע הזמן שלפני שמראיינים לומדים טוב את החומר
מאזין24.07.12
22
צבוע שונא חרדים ואכן הוא עמלר והמן הרשע של הדור הזה שידאג לגייס את התלאביביים המשטמטים, ומויחל טובות שלא ידאג לנו עוד אחד כזה ואבדנו, בעצם כבר הוא מאבד אותנו...
שני24.07.12
21
ממתי טענת אד-הומינום נוגעת לדיון? ממתי יש לה כוח בדיון? באותה מידה אני יכול לטעון שאני מכיר את בעלת ה"תחקיר" ולשלול את התחקיר שלו כי בצעירותו היה גונב במבה מהמכולת. מה הקשר?
עוז נמרוד26.07.12
20
התורה קובעת כי בן לאם יהודיה הינו יהודי גמור על כל המשתמע מכך, הוא בן לעם הנבחר ויש בו נשמה קדושה. את נחשוני כנראה תורת הגנטיקה משכנעת יותר...
פנחס24.07.12
19
הוצאת הדיבה הזו גועלית
עופר24.07.12
"ערוף"?
חבר כיתת(יורים)25.07.12
איזו הוצאת דיבה גדולה יותר?? הוצאת דיבה של 100,000 מגיני הארץ האמיתיים או הוצאת דיבה של רפה שכל אחד שנלחם בהם ללא הצלחה יתירה...
דון25.07.12
18
יש דם עכור חוץ מלגרמנים הלבנים.
אשר24.07.12
ואתה גם יודע את זה, נחיתי שכמוך
שון25.07.12
17
אמנם בכל המישורים שפעל - לא הלך לו (שהרי אנו נשמעים רק לגדולים)עליו לפעול במישור של אלה שיש צורך לגייסם (ציבור הלא לומדים, שכבר גורמים נזק ללומדים) אבל א"א להיתעלם מזה שישנה טענה כלפנו!!
עינת24.07.12
מטרת הגיוס היא אחת: לחלן אותנו. לכן גם מי שלא לומד שיעבוד ועדיף מאוד שיהיה בין חרדים. תשאלו את אלו שכבר היו בצבא על הקלקולים העצומים, נכון, גם בשח"ר כחול ירוק או כתום!
טוני25.07.12
16
כיצד זה מי שאבותיו עבדו עבודה זרה, הורג נכדו של יעקב אבינו.
דן סגל24.07.12
החרדי.אלא שצריך לבדוק אחריך.מי היו אבותיך.ומאיזה "בית מגרש" ינקת...
האור המאיר24.07.12
15
פלסנר לא מבין כלום בפוליטיקה הוא המרכזי שריסק את קדימה
יצחק24.07.12
14
למלאת תוכן לאלו שלא לומדים? רבותיי אתם לא שמים לב כיצד את הצבא אתם מכשירים. נכון שיש כאלו שלא לומדים אז שיפתחו מסגרות ישיבתיות מתאימות עם מקצוע וכו' אבל ללכת לצבא???
שוקי24.07.12
13
הפסיקו לפמפם עם שנאת חינם וכדומה.. מדובר במישהו שבא לעקור את היקר לנו מכל וזו התורה הקדושה, את לומדי התורה, ועלינו להילחם בו בכל צורה ואופן לגיטימי וחוקי, כן עלינו להבין שיוחנן פלסנר הוא טיפוס מרושע שרוצה לעקור את לומדי הישיבות וכן שה בהחלט מתיישב עם עובדת היותו בן של גוי !!!
מיקי24.07.12
12
הבעות יפות, מילים יפות, ואפילו תנועות גוף מרשימות, אבל התוכן זבל!!!! )שמתם לב איך הוא התחמק מהשאלה על כך שזה לא יעזור כי הרבנים יורו אחרת...)
בן25.07.12
11
דווקא בימים אלו של בין המצרים לכתוב דברי בלע כאלו על יהודי? אין לדברי השטנה שלך סליחה וכפרה, בלשון הרע לא פותרים בעיה של גיוס, אלא מרבים שנאת אחים. אוי לנו שאנשים כמוך גורמים לשנאת הציבור החרדי.
אברהם24.07.12
1000% goy
yaron24.07.12
תזכיר לי מי התנכל שבועות ארוכים נגד בני הישיבות, אהה צבוע ורשע מרושע. עפ"ל.
בערל בטיטו25.07.12
10
יצחק נחשוני! בגלל אנשים כמוך נחרבה ירושלים! הכלם ושב בביתך ואל תרבה שנאת אחים! אצל הגרמנים ימח שמם פלסנר נחשב יהודי ואצלך לא? אנשים כמוך מוציאים את שמנו, שומרי הדת, לרעה!! וכבר נאמר על מי שמלבין פניו ברבים..."אין לו חלק בעולם הבא"! עליך נאמר "אען כסיל כאיוולתו פן יחשב חכם ממך" קהלת
יעקב24.07.12
הרמתי ידיים מהתגובות פה...
ליאת ו24.07.12
9
נסתרות דרגי ה' נתחזק עוד ועוד בתורה ובלימוד ויראת שמיים כל אחד לחוד וביחד ומימילא ד' ילחם לנו שלא תפסק תורה מישראל. ישועת ד' הגיעה מהר כ"כ כשהתפרקה הועדה המטופשת שלו. אין הטמא מבין מה זה טהור! אנחנו החרדים חיים אחרת, חונכנו אחרת, והתורה אצלינו זה ערך עליון אין בילתו! איך יבינו זאת כאלה שלא יודעים מה
תמי26.07.12
8
כל הכבוד!
כל הכבוד24.07.12
7
כנראה שאתה מחזיק מעצמך דרגה אחת לפחות מעל התורה כי ככל הזכור לי שע"פ דרך התורה יהודי הוא מי שאמו יהודיה ועד כמה שידוע לי אין הבדל בין יהודי ליהודי..מה גם שנניח והטענה כביכול נכונה , מה פשר הדמגוגיה הזו ? אין לך טיעונים יותר קונקרטיים ? למה החילוני המצוי שאמו ואביו יהודיים ו"סבא שלו היה רב באירופה" כ
כן24.07.12
משמיצים ללא מיץ תורה.מיץ תפוח אדמה רקוב ומסריח שמגיע עד המחשב שלי...
יונתן.24.07.12
ההודעה מעלי היא דמגוגיה. ויקיפדיה:דמגוגי היא שיטה לשכנוע והשגת כוח פוליטי המתבססת על פנייה לדעות קדומות, פחדים, אמונות תפלות וציפיות הציבור הרחב - לרוב באמצעות שימוש ברטוריקה ותעמולה מתלהמות ורגשניות, ולעתים קרובות תוך שימוש במוטיבים לאומיים או פופוליסטיים, ואזכור סלקטיבי של עובדות. "מיץ תפוח אדמה
איש חסיד היה24.07.12
6
לפי החיוך של נחשוני אפשר לחשוב שפתר סוגיה קשה בגמרא...או בהלכה... גם ינקותא בת"ת יודע לשבש שם של אדם... על מה החיוך? על לשון הרע? הלבנת פני יהודי ברבים, המשול לשפיכות דמים? על הרבות שנאת אחים בתוכנו? ולמערכת ככר השבת, יישר כוח על שאתם מפרסמים את התגובות!
דוד24.07.12
החיוך הוא על הצלחת לומדי התורה בינתיים ברוך ה'!!! שנאת אחים תגיד לעצמך שאתה שונא את החרדים שנאת מוות ואילו את החילונים שנלחמים בחרדים ורוצים לחלן אותם (לא כל החילונים, בכלל לא!!! מדובר על אותו קומץ רעשן) אתם אוהבים מאוד מאוד
דודי25.07.12
5
יצחק נחשוני!! דווקא בימים אלו שאני מבכים את השריפה הגדולה אשר שרף הקב"ה, מצאת זמן להרבות מדון ולשון הרע ? מה התועלת בהשמצות ודברי בלע? אלה לא יפתרו את בעיית הגיוס, דבריך רק מוסיפים שנאה כלפי תלמידי חכמים. בושה וחרפה לציבור החרדי שאיש כמוך מתנסח כך. מה היתה אומר אם חילוני היה משבש שם של תלמיד חכם? !
אלי24.07.12
לך לשם.
דמעות תנין.24.07.12
4
לשון הרע הוא חטא נורא
יעקב24.07.12
השתגעת לגמרי.יש פה יהודי שמגלה מה המניע השורשי לרשע גדול שרצה לרוקן את הישיבות.ובעקבות המחאה,גם בשמים ריחמו והפרו עצתו.האין זו השגחה פרטית? מה אתם,עיורים? תעשו טובה לעצמיכם ותלכו לאתר אחר.כי מטרתכם פה היא לא האמת אלא רק לנגח ולבזות.מי אתם בכלל,יתושים קטנים.ביצי נמלים שתגידו לשה"ר אלא א"כ אתם מאשרים
החפצ"ח.24.07.12
הלכות לשון הרע כלל ח' סעיף ה': "איסור לשון הרע הוא דווקא על איש שעל פי דין תורה הוא בכלל "עמיתך" – שאיתך בתורה ומצוות. אבל אותם אנשים שמכירים בהם שיש אפיקורסות, מצוה לגנותם ולבזותם, בין בפניהם בין שלא בפניהם. בין במה שרואה עליהם, ובין במה ששומע עליהם. כי כתוב "לא תונו איש את עמיתו", "לא תלך רכיל בע
בת ישראל24.07.12
תורה כאילו מלמדה תיפלות, לפני שאת קובעת מיהו אפיקורוס שמותר לדבר עליו לשוה"ר כדאי לעיין הרמב"ם (הל' ממרים ג,ג,) במה דברים אמורים באיש שכפר בתורה שבעל פה במחשבתו ובדברים שנראו לו והלך אחר דעתו הקלה ואחר שרירות לבו וכופר בתורה שבעל פה תחילה כצדוק ובייתוס וכן כל התועים אחריו אבל בני התועים האלה ובני ב
אשר24.07.12
תאפשר לו לרוקן את הישיבות ולזרוע שינאת חינם בין החרידים לחילוניים? קודם כל צריך לעצור אותו.
בת ישראל24.07.12
אפיקורסות זה מישהו שלא מ א מ י ן בתורה אבל החילוים לא אפיקורסים! הם תינוקת שנשבו
מרן25.07.12
פלסנר שר"י, במקרה הטוב ערב רב כמוך. כנראה אתה מתחזה עלוב עם עוד כמה ניקים.
הכבוד לבת ישראל26.07.12
3
סתם הוציאו אותו אדולף אייכמן בכל התקשורת. מי שנכנס הרבה למקו או ויינט יכול להיות בטוח שרוב הטוקבקים על "הצעת פלסנר" היו "יאלה לגייס את הדוסים". זה פשוט דבק בו כסטריאוטיפ של אדם ששונא חרדים. אבל הוא ממש איש יקר, ובושה לרבנים על ההשמצות שהם הוציאו עליו. אפילו יוחנן, בן של גוי וחילוני לכל דבר, ידע לא ל
TheZionLion24.07.12
"אשר קרך בדרך".
"ולא ירא אלקים"24.07.12
טלפיים כשרות ועליו נאמר,"נזם זהב באף חזיר". ו"יכרסמנה חזיר מיער".שהוא זאב בלבוש טלה... והיוצא ממנו,כיוצא בו..."ויצא העגל הזה".
יוחנן פאולוס-7 24.07.12
2
יצחק נחשוני....בימים אלו שאנו מבכים את חורבן בית מקדשנו, ואת הסתלקותם של גדולי הדור זצ"ל, מתגאה יצחק נחשוני בלשון הרע... להזכירך בית מקדשנו נחרב בגלל ריב אחים ולשון הרע!!! זו לא חכמה לשבש שם של יהודי...גם את שמך אפשר לשבש ל..יצחק נחש...!! לא רואה שום סיבה ליצחק נחש...וני להתהדר בלשון הרע!!! זה לא מר
דוד24.07.12
1
יהודי לפי ההלכה - הוא בן למי שאימו יהודיה... מעמדו ההלכתי כשל כל יהודי כשר אחר! הירידה החדה (שמא צניחה) ברמת הויכוח מעידה על רמתו של העיתוני... ((עיתוני?! כל כתב מקומי לעניני רמזורים מרגיש מינמוס היה גרליק או לביא וזו התוצאה!!!))) עכבר, תחזור לחור שלך!!!!
בין הטיפות.24.07.12
וחז"ל מפורש הוא,"לא הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו". ומקרא מפורש הוא:"הלל(שבח)רשע? על תאות נפשו"... "נפש רשע,אותה רע". מה אתה עושה בכלל באתר חרדי חוץ מלהשמיץ ולבזות את הרבנים והצבור החרדי. ואתה עוד "מרחם" על השבבניקי"ם ב"כיכר טוק"...א"כ לא קשה לנחש אם לעקל,אם לעקלקלות. תתבייש.אתה דעה יחידה
האור המאיר24.07.12
עיין קצת בעניין רגע יצירת הולד ותראה מה התוצר של גוי ארור
מיצי24.07.12
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

הנשיא הרצוג: "לא נשכח מי שחט, שרף, התאכזר וחטף" | צפו

ישי כהן | 20:07

משיב מתקפה | צפו

נתניהו נגד התובע בהאג: חוצפה, כך בדיוק נראית אנטישמיות

ישי כהן | 19:54

"היריב שלך כועס"

חדד צפוי לייצג את פילבר | הפרקליטות: "ניגוד עניינים מובהק"

קובי אטינגר | 13:36

בצל המגעים מול אמריקה

המלך סלמאן חולה; בסעודיה נערכים לשינויים בהנהגה

יוסי נכטיגל | 11:42

פסוקים ואיחולים

בצמרת שותקים; כך מגיבים ח"כים בארץ למכה שחטפה איראן

יוני גבאי | 09:20
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

האם הממשלה תשרוד?

קיץ פוליטי חם; אלו המכשולים הצפויים לממשלה המקרטעת

יוני גבאי | 08:34

"אתם לא יודעים לנהל"

חילופי האשמות בין שרים לנתניהו: "אתה לא מעוניין בעסקה"

יוני גבאי | 19.05.24

"מהים ועד הנהר" | צפו

אוחנה הציג לבכירה האמריקנית מפה מגן ילדים בחאן יונס

יאיר טוקר | 19.05.24

קורא להציב אולטימטום

סמוטריץ': "להיכנס קרקעית ללבנון אם חיזבאללה לא יציית"

יוני גבאי | 19.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

עדכון גירסה

השינויים של גנץ במכתבים לנתניהו על החזרת החטופים 

יוני גבאי | 19.05.24

מלחמת 'חרבות ברזל'

סקר: 63% מהציבור סבורים שתפקוד רה"מ נתניהו – גרוע

יוני גבאי | 19.05.24

ממשלת החירום בסכנה

השר בני גנץ הציב אולטימטום לנתניהו - וחטף מכל הכיוונים

ישי כהן | 19.05.24

"בחר לחלל את השבת"

גפני נגד גנץ: "איננו ראוי להיות מנהיג במדינת ישראל"

ישי כהן | 18.05.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ממשלת החירום בסכנה

נתניהו עונה לגנץ: ״נותן אולטימטום לראש הממשלה במקום לחמאס״

ישי כהן | 18.05.24