כיכר השבת

צפו בתיעוד

הראשון לציון במתקפה חריפה נגד בן גביר: "חוטא ומחטיא את הרבים"

הראשון לציון הגר"י יוסף תקף הערב (מוצ"ש) בחריפות רבנים במגזר הדתי לאומי  ואת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע עלייתו להר הבית: "בגללו אנשים אחרים גם עולים" (חרדים)

131
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ו בתמוז | 15.07.23
דבריו של הגר"י יוסף נגד השר בן גביר (צילום: דר וסוחרת)

הראשל"צ הגר"י יוסף עורר סערה תקשורתית הערב (מוצ"ש) לאחר שתקף בחריפות בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים את הרב דב ליאור ואת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע עלייתו של בן גביר להר הבית.

"יש אחד משרי הממשלה. אני לא רוצה להזכיר את שמו" אמר הראשל"צ. "הוא לא ראוי שאזכיר את שמו כאן במקום הזה. הוא נכנס בריש גלי להר הבית. חוטא ומחטיא את הרבים" הוסיף בחריפות.

הגר"י הוסיף ותקף: "בגללו אנשים גם עולים להר הבית. לרב (הגר"ע יוסף זצוק"ל. ש"כ) היה מאבק משותף בנושא עם הרב אליישיב. היה הרבה מאבקים בעבר".

הראשל"צ הוסיף ותקף את הרב דב ליאור מבכירי הרבנים במגזר הדתי לאומי ואמר: "הרב דב ליאור וכל מיני רבנים שלא מגיעים לקרסוליים של גדולי הדור שהיה לנו. מי הם כלפי הסטייפלער, הרב שך, מרן, הרב אלישיב. עם כל הכבוד, הם לא מגיעים אליהם".

יש לציין, כי מי שנכח ליד הגר"י יוסף היו בנו של הגרי"ש אליישיב זצ"ל הגאון רבי בנימין אליישיב ומקורבו של הגרי"ש הגאון רבי יוסף אפרתי. הם הוזמנו לשיעורו של הראשל"צ לרגל יום פטירתו של הגריש"א שיחול במהלך השבוע.

בן גביר בהר הבית (צילום: מנהלת הר הבית )
תוכן שאסור לפספס
131 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
67
המשך הסיכסוך בין שס ועוצמה יהודית וחבל מאוד
ירון15.07.23
יש דעת תורה....יש גדולי ישראל צריך לשמוע להם.
דייי15.07.23
אל תהיה תמים , נכון דעת תורה ,דבר ראשון עשה לך רב והסר מ הספק לבן גביר יש רב שמתיר לו דבר נוסף מה קרה זה יתעורר עכשיו בן גביר כבר כמה חודשים לא עלה להר הבית
ירון16.07.23
לא אמרתי רב...גדולי הדור כוווולם כפופים אליהם...די עם הפקרות
נונו16.07.23
כל אחד עם גדול הדור שלו
טולץ16.07.23
יש לך טעות אין סנהדרין לכן כח אחד כפוף לרבותיו
לא עולה16.07.23
לכן צריך לעלות להר הבית
נפתלי16.07.23
כמה עקום
דייי17.07.23
ויש הרבה רבנים שגדולים מהרב יוסף בחכמה ובמנין שמתירים
מלאכי כהן01.08.23
2 בונים חופשיים לכאורה
ענבל מימון שבו16.07.23
ולי כל הזמן הסבירו שהמזרחיים מתונים ולא תוקפים רבנים אחרים
יאיר16.07.23
המזרחיים לא השתחררו מהמנטליות של שוק מחנה יהודה
נפתלי16.07.23
ירדת ככ נמוך..קשה לך לקבל שיש גדולי תורה בעם ישראל שחלק מתפקידם להוכיח את העם...וכשיש שר דתי בממשלה שעושה כאילו דברים בגלוי חייבים להוכיח אותו ...כסיל תכה ופתי יערים...המון העם שלא יגררו אחרי טיפשותו
מוחה בך17.07.23
66
בן גביר נכשלת!
דעת תורה15.07.23
אולי הוא מתאים לכיסא שלו ..אבל בדבר הלכה שישמע לגדולי הדור
נונו15.07.23
מאיפה הבאת את זה? בהלכה פוסקים לפי בירור האמת. לגדלות יש נפק"מ בהכרעת סברות, לא בבירור האמת. עיין רבינו אברהם בן הרמב"ם, בהקדמה לעין יעקב שכתב שלפסוק כמו רב כי הוא 'גדול' זה איסור תורה של 'לא תהדר פני גדול'. עיין מהר"ם שיק (מובא בסוף הקדמה שנייה ב'אם הבנים שמחה')...
אורי16.07.23
65
חבל שזה בימים האלה שאנחנו מצערים על חורבן הבית , חבל מאוד
ירון15.07.23
זה הזמן לאמר דעת של גדולי הדור בנושא
נונו15.07.23
מוטל על הרבנים לפרסם דעת תורה ולא להיסחף אחרי הקלגסיים הציונים השייגעצים למינייהם... זה לא עניין של שנאה!!! לצערינו יש "רבנים" שבעקבות השקפתם המעוותת משנים את גדרי ההלכה חבל מאוד...
ליטאי גאה16.07.23
באמת על דברך נאמר "כי תועבת ה' כל גבה (גאה) לב". הרבנים מתווכחים ביניהם ? מה לך לדחוף ראשך בינהם.
יהודי16.07.23
מה אתה מבלבל את המוח למדת את הסוגיה
מ.16.07.23
עפרא לפומייכו.
אני16.07.23
כל הבעיה שלך מתחילה מגאוה. "ליטאי גאה". מי אתה בכלל? חצוף
חךל16.07.23
מסכן. אני מרחם עליך. רואים שאתה עוצם את העיניים ואפילו לא רוצה להכיר את גדולי התורה הלאומיים. ההפסד כולו שלך.
יהודי16.07.23
ליטאי גאה תרי דסתרי
ספרדי גאה 16.07.23
היחיד שבדק ובנה בדור האחרון התייחסות אמיתית למהלכי הדור היה מרן הראי"ה קוק זצ"ל הציבור הליטאי ב"השקפתו הטהורה" לא נכנס לעומק העניין אדרבא יוקם ביהמ"ד בין גדולי ישראל לבירור העניין לעומק
יהודי16.07.23
בימים האלה האמת צריכה להיות ברורה
דוד16.07.23

הצגת כל התגובות

64
למה מביאים את התמונה שלו דווקא עם חרדי
בר16.07.23
כי יש הרבה חרדים שעולים בקדושה ובטהרה, אשריהם ואשרי חלקם, אתה תמשיך ליסוע לאומן הטמאה
בני16.07.23
63
מה קורה? יש בחירות ואנחנו לא יודעים?
Bv15.07.23
זלזול בראשון לציון!!++ בושה וחרפה
מוחה על התגובה15.07.23
לך לאתר סרוגים בהודעות ושם תראה מהו זלזול ברב
Bv15.07.23
כי אצלם רב זה מי שלמד רבנות או מי שאומר וורטים על פרשת שבוע ולא באמת תחי"ם לכן לא אכפת להם לזלזל בהם...
ליטאי גאה16.07.23
מתאים להם...
נונו16.07.23
ברוך שלא עשני חילוני/מזרחיסט
מתאים16.07.23
אין בחירות ...יש גדולי תורה ושומעים להם
לא15.07.23
62
הרב צודק בכל מילה. מי שמתנגד הרי הוא כופר לכל הדעות.
ניסו15.07.23
זה נכון שכך הכריעו רבים מרבני דורנו והדור הקודם. יחד עם זאת רבים במשך הדורות כולל ראשונים כן עלו. עיין ברובם מה מגדיר יהודי כופר, זה לא עליה להר הבית. גם רבי יוסי הגלילי שפסק שמותר לאכול עוף וחלב וכך נהגו במקומו לא הוצא מחוץ לגדר. עולי הר הבית סומכים על רבנים גדולים בדעת מיעוט, ממש לא כופרים.
בנימין15.07.23
היום כל אחד נעשה כופר בקלי קלות , והסיבה , פשוט מאוד ! , כי הוא לא חושב כמוך , בא נפסיק עם הקטנוניות הזו , ונדע לכבד דעה שונה של תלמיד חכם ..
ניסים16.07.23
כופר במה?
פפפ16.07.23
איך אתה יודע שהרב צודק ?
james16.07.23
אני מרחם עליך
יהודי16.07.23
אולי פשוט תאמר אחרת - מי שסובר אחרת כמוני הוא כופר.. אתה יודע מה הבעיה? שאתם תמיד חד צדדיים. גם כשהרב יוסף התיר משהוא ואחרים אסרו מעולם לא אמרו עליו שהוא כופר. האם אין בהתרת עוגיות פפושדו משום ספק כרת???
יהודי10.11.23
61
הרב יצחק יוסף צודק
שלום15.07.23
60
קיבלתי סחרחורת מרוב מתקפות של רבנים על רבנים. מי צודק?
ראשי ראשי 15.07.23
יש גדולי הדור ושומעים להם.
לא לבלבל 15.07.23
מי אלה גדולי הדור ?
james16.07.23
59
דברי פי חכם - חן
פלוני15.07.23
58
סליחה, עם כל הכבוד הרב חייב לכבד רבנים אחרים כל עוד הם מחויבים לשו"ע. לא מדובר פה על רפורמים וידוע על גדולי ישראל בודדים שכן עלו. ידוע שלא משווים בין רבנים וגדולי ישראל והמשפט "לא מגיעים לקרסוליים" לא מקובל בתורה.
לוי יצחק כהן15.07.23
אם ההלכה היתה מובילה אותם, היה על מה להתווכח. אבל כשהמוביל הוא הרגש הלאומי, הלאומני, ההתרסה, הפולטיקה, אין עם מי להתווכח בכלל. מציע ללמוד בדברי חז"ל את המשמעות הנוראה של 'כרת'. רחמנא ליצלן.
אני15.07.23
מציע לך ללמוד את המשמעות של בית המקדש ואת מקומו המרכזי ביהדות
געצאלע 16.07.23
חחחחחחחחח ואת הרשל"ץ מה מוביל לדעתך ? חחחחחחח הרגת
james16.07.23
לא כל חשמלאי מוסמך יכול לקבוע תקן חשמל גם כנגד ראש הפקולטה לחשמל בטכניון ( להבדיל ...רק רציתי להמחיש לך איזה אבסורד אתה מדבר)
נונו15.07.23
ראש הפקולטה לחשמל בגדול ככל הנראה לא מוסמך לקבוע תקן בחשמל וטוב שכך .... חחחחחחחחחח
james16.07.23
57
חבל לא נעים להיות בין סיכסוכים בין רבנים שלא יהיה סיכסוכים רק אהבת חינם
אורחת ישראלית15.07.23
גם עם רפורמים ?
james16.07.23
56
ימי בין המצרים זה זמן לעודד את בניית בית המקדש והעליה להר בית ה'. עצוב שרב ראשי עסוק בהפצת פסק הלכה שאין לו כל בסיס בהלכה.
געצאלע 15.07.23
תיפתח יחווה דעת חלק א סימן כה
עה16.07.23
???? אין לו כל בסיס בהלכה?? מי כבודו? זוהי תגובה של בור ועם הארץ. חבל ככה להחטיא ולצאת נגד תלמיד חכם ועוד מחוסר ידיעה בסיסית בהלכה
בור16.07.23
55
בגלל שהוא פוסק חשוב הרב יוסף. בודאי לא צריך לבייש ולהכלים בראש גלי יהודים שומרי מצוות שלשיטתו טועים בהלכה מסוימת. יש דרך מכובדת להזמין אותם לפגישה ולהסביר להם את חומרת המעשה. זו לא הדרך. דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום. בנועם דברים יותר מתקבלים!!
r.p15.07.23
הענין הוא לא רק שטועים לעצמם אלא גם מטעים אחרים וצריך להתריע נגדם, גם הם מתגרים באומות ועי"ז מתגבר השפיכות דמים.
נחמן16.07.23
וואלה כי לפני השואה עשו תג מחיר הא? אולי נפסיק להניח תפילין כי זה מעצבן גויים...
לוי יצחק כהן17.07.23
54
חחח פוליטיקה ישראלי הכי מצחיק בכולם! היו חושבים שעם ישראל היו מתאחדים נגד האויב?? לא!! רק מסכסכים יום ולילה, זה נגד זה, והוא נגד היא, בגלל זה משיח בדרך
לוי15.07.23
53
יה עז"יבםבם למה יורים בנגמאש בימקום זה תטפלו ביואמש ריבי עריה פטרון מנאיג אוטנו אספרדים לו משנה מה יגידו קול בן גבירים ראשלצ רישון לציון אינה אינם ולגוש ימין אל מלה מבשר אטן בחינם
שש שורות שבוע פותכות איצלה15.07.23
כמו שאתה יודע לכתוב. אתה בבעיה
אם אתה יודע ללמוד15.07.23
52
עדיף להרבות אהבת חינם , הוא סומך על רבותיו , בזמנו גם הרב מאזוז לימד על כך זכות
שמעון15.07.23
כשנוח את סומך על רבותיך מדובר בחבורה של צבועים שהקב"ה לא ממש מחבב מה שכן משכורת ופנסיה יפה יש לו
james16.07.23
51
עם כל הכבוד לא תמיד דעה של רבנים זו הלכה. יש רבנים שאומרים שישנו איסור מוחלט להשתמש באינטרנט, אבל כל בר דעת מבין שזו לא ''הלכה''.
געצאלע 16.07.23
חארטה דקדושה פה זה בעיה של הלכה
.?16.07.23
50
כל אחד ינהג כהוראת רבו - נהרא ונהרא ופשטיה מי שרבו מורה לעלות יעלה - מי שרבו מורה לא שלא יעלה
ירמי16.07.23
רפורמי אומר להתגרות באומות ועי"ז נגרם שפיכות דמים כבר אמר הרב שטרנבוך שיש לעולים דין רודפים.
נחמן16.07.23
ואני אומר שליהודים לפני השואה היה דין רודף כי הניחו תפילין וזה עצבן את הגויים... מה הקשר???
לוי יצחק כהן17.07.23
49
די כל הזמן להשמיץ אחרים
הלוי16.07.23
48
הכתבה הזו עשה לי חשק מיוחד לעלות להר הבית. מכבדת מאוד את הרב עובדיה יוסף. אבל לא מוכנה לקבל זלזול על איש ציבור !! אפשר לומר הכל אבל מה שהחריב את בית המקדש זה סיפור קמצא ובר קמצא וממש מזכיר לי
הכתבה הזו 16.07.23
47
בן גביר זוכה לעשות דברים טובים בדרך כלל בלי חשבונות אבל פה הוא טועה ולא יוצא לנו מזה תועלת וחבל סתם להתנגח עם העולם
יהודיה16.07.23
איזה דברים חוץ מלהתגרות באומות.
נחמן16.07.23
46
הרב צודק אני מצעי שהארכאולוגים יחפשו את מיקום המדויק של קודש הקדשים הרב יוסף יתן פסק הלכתי על סמך המיקום העובדתי וכך ההלכה תחייב את כולם ללא ספק.
דוד כהן16.07.23
כן כן האכיאולוגים המזורחניקים והחילונים שלך הם אשר יקבעו איפה מותר ללכת ואיפה אסור זה הרמה שלכם.
נחמן16.07.23
45
נחמן מאומן בלי מחלוקת רק שלום כולם צודקים
נ נח16.07.23
44
צודק , זה נקרא ימין על מלא חוטאים ומחטיאים את כולם
ירושלים16.07.23
43
הרבה נבערים יש כאן...אם בן גביר היה אומר אני עולה כדי להתפלל ,ובדקתי עם רבנים לא רק אחד היכן מותר להיות אולי הייתי מקבל את התרוץ.אך הוא עולה למען הפרובוקציה ומודיע לכול הצלמים מתי והיכן...ואז יהודים משלמים בדמם על התעלול.
אבא16.07.23
42
זו הכנה לממשלה חלופית שגנץ בראשה ללא בן גביר וסמוטריץ. ביבי יש לו על מה לדאוג מהאמירה הזו.
שולי פריאן16.07.23
41
הרב עובדיה יוסף ז"ל והרבה פוסקים טעו טעות גדול בענין הר הבית. מותר להכנס לשטחים מסוימים לכולי עלמא אחרי טהרה. איתמר הולך בדרך טובה
א ש16.07.23
אין ידיעה ודאית איפה מותר רק אתם על סמך אכיאולוגים מזרוחניקים וחילונים לא אכפת לכם לעבור באיסור כרת רח"ל
נחמן16.07.23
אתה מוציא שם רע על ציבור גדול בעם ישראל. תזהר!!
יהודי10.11.23
40
המזלזל בתלמיד חכם אין מכה לרפואתו ראו הוזהרתם!
אבי16.07.23
…………….
ת״ח או חמור נושא ספרים? 17.07.23
39
לכו"ע אסור לעלות להר הבית אם לא ספרו שבעה נקיים מה שככל הנראה רוב העולים לא עושים וזה חטא גמור
אליבא דהילכתה16.07.23
מאיפה המצאת את זה? מקסימום טבילה בהערב שמש לזב יום לפני העליה.
לוי יצחק כהן17.07.23
38
ידוע שהציבור החרדי ספרדי .הוא עבד של הלטאים. בדיוק כמו שהימין עבד של השמאל כאשר הימין לא יודע לשלוט. הכוחות הוותיקים עדיין בועטים זה הסיפור. והוא משפיע על החלש.
פרענק16.07.23
37
לכל מגזר יש את הרבנים שלו במה הרבנים של המגזר שלך טובים יותר מהרבנים של המגזר האחר?
שי 16.07.23
36
תקשיבו זה באמת דוחה כל המקקים שמטילים בין הכתבות!!! תשנו את הפרסום!!
............16.07.23
35
דרעי הביא עלינו את אוסלו, מלחמה בתוך אותו ספינה וחבל
אוסלו של ש"ס16.07.23
34
ש"ס מכינה את דעת הקהל ללכת עם השמאל גנז ולפיד
ש"ס מכינה את דעת הקהל ללכת עם השמאל16.07.23
33
ואהבת לרעך כמוך
דניאל16.07.23
32
אתם כמובן מאלה שמחכים בקוצר רוח את מי לבלרי 'יתד' והעסקן משה גפני יכתירו ל'גדול הדור' הליטאי .. ולכן 'גדול הדור' הספרדי זה מי שאריה דרעי יחליט ויכתיר... עולם השקר בהתגלמותו
יהודה הלוי16.07.23
31
בונה חופשי נגד בונה חופשי ה' ירחם עלינו מהם!!!! "בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ" כפירה מוחלטת בה' יתברך כל ההנדסת אקלים !!!! מדוע על זה לא מדברים "הרבנים" עם ישראל היקר תדבקו לספר ולתורה הקדושה
ענבל מימון שבו16.07.23
30
למה? בשביל מה זה טוב כל ההשתלחויות של הראשון לציון כל שבוע במישהו אחר??
מאיר16.07.23
29
קודם כל תודה שלא שמתם בכותרת את הפגנת השמאל
צבי 16.07.23
28
הרב צודק בהחלט יעלה יבן גביר🤬
ספרדי16.07.23
27
הרב אומר דעת תורה, חבל שהופכים את זה לפוליטיקה
אאא16.07.23
26
ומה עם חילולי השבת ? לפי הנתונים יש כליה מטורפת בחילולי השבת לעבודות תשתיות
פוליטיקה 16.07.23
25
כל הכבוד לגר''י יוסף שליט''א כבוד הרב המשך להורות את דבר ה' ברמה ללא מורא. דעת כל פוסקי הדור והרבנות הראשית שאסור לעלות להר הבית מחשש כרת. ומחשש שמכשילים אחרים שאינם עולים בטהרה ונכנסים למקומות האסורים. העולה להר הבית מכשיל ומחטיא את השוטרים והשוטרות והחיילים והכתבים אשר אינם עולים בטהרה.
איש יהודי16.07.23
24
יש רבנים גדולים שאוסרים לעלות, ויש רבנים גדולים שמתירים לעלות. אני מכבד את כולם
יוסף16.07.23
יש רפורמים גדולים שמתירים לעלות.
נחמן16.07.23
הזהר בגחלתן!
יהודי10.11.23
23
מצווה גדולה לעלות להר הבית ולבנות את בית ה' שנאמר "ועשו לי מקדש" [פרשת תרומה] מי שמתרשל ממצווה גדולה זו, ומתעלם מצער גלות השכינה הקדושה, אוי לו אוי לנפשו, מה יענה ליום הדין, מה יענה ליום התוכחה ...
ירמי16.07.23
קראי כך לא לומדים תורה.
נחמן16.07.23
22
למה פתאום הוא התעורר?
יהודי16.07.23
21
גלות
יוכי16.07.23
20
על זה הוא נתפס על הר הבית וזה שהוא מציל נפשות לא מעניין ? והחבריה בשס שנתפסו על עברות של עשרת הדיברות זה בסדר ? או שהכל תלוי בגוב למצנפת
חרדי ספרדי16.07.23
19
איתמר גונב קולות משס אז יוצאים נגדו במקום נגד העבריין המורשע דרעי
נפתלי16.07.23
18
לפעמיים אני אומר חבל ואפשר להגיב באתר הזה!!!!!!! הכל רכילויות!!!
חרדי16.07.23
17
הרב יצחק יוסף יותר גדול מכל חברי המועצה של ש"ס?
יזדי16.07.23
16
הרב הראשי הציוני שלמה גורן התיר את זה כמו שהרב הראשי הציוני עובדיה יוסף התיר את האתיופים. יש לרבנים הראשיים הציוניים שיקולים רחבים
שטרנבוך16.07.23
15
מה לנו ללין על מחלוקות בין דתיים וחרדים לחילונים ? קודם נדע להסתדר בינינו אחכ נבקש שיסתדרו איתנו.
ישראל16.07.23
14
זה ויכוח הלכתי או פוליטי?
..16.07.23
13
מה שאומר הרה"ג יצחק יוסף לא מקובל. גם הרב יודע שאיסור העליה להר הבית הוא בגדר סייג, כדי שלא יבואו להיכנס למקומות האסורים. מנגד, המתירים סוברים שזו מצווה של דרישת ציון ובקשת בניין בית המקדש. להשתלח בתלמידי חכמים בגלל שלהכרעתם הם מקיימים מצווה גדולה?? לא לעניין!
אוראל דוד16.07.23
12
עכשיו רק חסר שהוא יגנה את ביבי על זה שהוא הורס לנו את החיים בלי קשר לחוקים שהם רוצים להעביר בקרוב אלא בקשר של פרנסה ויוקר מיחיה.
שי16.07.23
11
נמאס מהרב יצחק כל שיעור מוחק מישהו אחר.גם תלמידי חכמים ענקיים כמו הרב משה לוי שנפטר כבבר
נמאס מהרב יצחק כל שיעור מוחק מישהו אחר16.07.23
חצוףףף מי אתה שתדבר על רבנים
אני מוחה20.07.23
10
רק שס
ספרדי שמי החדש חכם בלילה16.07.23
9
למה עכשיו יו"ר הכנסת אף אחד לא דיבר רק זה מפריע?! אחדות אחדות יהודית אמונית!
דיי עם מחלוקת!!16.07.23
8
דיי עם מחלוקות תפסיקו לריב
לוי16.07.23
7
מקנא . קיים מצוות תוכחה ,
יאיר16.07.23
6
יש טוענים שבעת מלחמה מותר להיכנס, וכניסתם מוגדרת כמלחמה , וטועים , מלחמה עושים כל העם ולא כמה בודדים .
מרדכי16.07.23
5
גדול הדור זה אדם פשוט ונסתר שחי בדירת מחסן בנתיבות ורק מעטים יודעים על קיומו.
עמיהוד16.07.23
4
מה זה אומר על הרב יוסף? ת״ח או חמור נושא ספרים?
ת״ח מרבים שלום בעולם?17.07.23
3
הודו לה' כי טוב, עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש, הבטחתי לפרסם ונושעתי
ז.ס17.07.23
2
גדול הדור אומר אסור ואתם אומרים מותר? איפה הראש
אלי16.07.23
1
הרב גורן (שהרב עובדיה תמיד כיבד אותו, גם אחרי מה שקרה) היה גדול בתורה כמו שלא היו כמעט כאן, והוא התיר. אמנם אני מסכים שיש לנקוט כדעת הרוב כאן, אך למה לבטל את הדעה השניה, בכל זאת שבעים פנים לתורה.
יאיר27.07.23
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

הלפיד והיפוכו: התרגילים צריכים להפסק, הם צריכים להתגייס

יוני גבאי | 17:57

"כל עוד חמאס נשאר" 

נתניהו: מה יהיה ביום שאחרי? כל הדיבורים ריקים מתוכן | צפו

יוני גבאי | 15:56

ההצעה נדחתה פה אחד

נתניהו נגד האו"ם: "לא ניתן פרס לטבח של ה-7 באוקטובר"

יוני גבאי | 13:18

הזירה הבינלאומית 

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24

"מה אתה רוצה?"

אב שכול ניסה לגרש את בן גביר; השוטר הפתיע: "אני כהניסט"

יוסי נכטיגל | 13.05.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24

אחרי הסכסוך

ישראל הציעה לרשות לשלוט במעבר רפיח; זו הייתה התשובה

יוסי נכטיגל | 13.05.24

בראיון באנגלית

נתניהו: דנים בהגלייה של ראשי החמאס, אבל תלוי בכניעה

יהודה גל | 13.05.24

בראיון ראשון בתפקיד

למרות המשבר עם ביידן - השגריר מתעקש: "עסקים כרגיל"

יוני גבאי | 13.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

"חותם עז של יגון קודר"

"06:22, אזעקות מפלחות את הדממה" | צפו בנאומו של השר בן צור

יוני גבאי | 12.05.24

הממשלה תתפרק?

"הפערים בלתי ניתנים לגישור" | המו"מ עם חמאס במבוי סתום

יוני גבאי | 12.05.24

"היא בולשת אחריי"

יאיר נתניהו חושף: "יש הרבה איומים איסלאמיסטים עליי"

בני סולומון | 12.05.24

"אף פעם לא הרגשתי ככה"

גיבור ישראל: "אני מרגיש מושפל, זה יום עצמאות שלא יישכח"

שאול כהנא | 12.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

"מזעזע לשמוע את זה"

טראמפ לצד ישראל: "הפעולה של ביידן - מהבגידות החמורות"

יוני גבאי | 12.05.24

"תחלופה טבעית"?

מדיניות 'היום שאחרי': בכיר במועצה לביטחון לאומי - התפטר

יוני גבאי | 12.05.24