כיכר השבת

"עם העובדות אי אפשר להתווכח"

ח"כ לפיד מסביר: זו הסיבה שממשלת 'ימין על מלא' לא מצליחה לגבור על גל הטרור

ראש האופוזיציה לפיד מנסה להשיג רווח פוליטי ממשבר גל הטרור הנוכחי וטוען, כי מאז שעזב את כס רה"מ, לא חל במדינה שום שינוי סטטיסטי דרמטי. מספר התושבים לא השתנה, לא היתה מלחמה משמעותית. גם הדמויות המקצועיות לא השתנו. אותו מפכ"ל, אותו ראש שב"כ, אותו אלוף פיקוד המרכז. אז מה כן? זה ההסבר (בארץ)

61
יוני גבאי | כיכר השבת | ה' באלול | 22.08.23
חבר הכנסת לפיד
חבר הכנסת לפיד

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, מסביר הבוקר (שלישי) במאמר ארוך שפרסם בחשבונות החברתיים שלו, מדוע הממשלה בראשותו ובראשות בנט, טיפלה לטענתו, טוב יותר בטרור מאשר ממשלת "ימין על מלא".

את הפוסט פתח לפיד: "עם העובדות אי אפשר להתווכח. מאז עלתה לשלטון ממשלת ה"ימין על מלא" מצב הבטחון האישי הידרדר בחדות. המספרים טרגיים: בשבעת החודשים האחרונים של הממשלה שלנו נרצחו מהתקפות טרור 12 בני אדם, בשבעת החודשים הראשונים של ממשלת נתניהו - 35 נרצחים. בשבעת החודשים האחרונים שלנו נרצחו בחברה הערבית 69 בני אדם, בממשלת נתניהו – 152 נרצחים".

"ההידרדרות היא רוחבית", טוען לפיד ומוסיף, "בכל הפרמטרים, מגובה בנתונים: יותר נשים נרצחו, יש עליה במספר אירועי הפרוטקשן, כבישי הדרום פחות בטוחים, יש עליה בפריצות וגניבות רכב".

לדברי לפיד: "בין שתי התקופות הללו לא חל במדינה שום שינוי סטטיסטי דרמטי. מספר התושבים לא השתנה, לא היתה מלחמה משמעותית. גם הדמויות המקצועיות לא השתנו. אותו מפכ"ל, אותו ראש שב"כ, אותו אלוף פיקוד המרכז. יש רק הבדל משמעותי אחד בין שבעת החודשים האחרונים של 2022 לשבעת החודשים הראשונים של 2023: זו לא אותה ממשלה".

לטענת לפיד: "אין שום הסבר אלטרנטיבי לסיבת ההידרדרות בבטחון האישי מלבד חילופי השלטון. ממשלת המרכז פשוט עשתה עבודה טובה בהרבה מאשר ממשלת "הימין על מלא". יש לזכור שממשלת הימין עובדת בסביבה נוחה יחסית, מפני שלהבדיל מהם האופוזיציה הנוכחית מגלה אחריות. אנחנו לא נוהגים להאשים את הממשלה בכך שטרוריסטים פלשתינים הורגים יהודים. כשהמצב היה הפוך האנשים שיושבים היום בממשלה לא הפסיקו לרקוד על הדם ולהאשים אותנו בכל פעם שישראלי נהרג או נרצח".

"אנחנו לא נעשה זאת", הסביר מי שכיהן תקופה קצרה כראש ממשלה: "אבל הגיע הזמן להודות שהבטחת הבחירות המרכזית שלהם – להחזיר את הבטחון האישי – היא כשלון טוטאלי. במהלך מערכת הבחירות נהג איתמר בן גביר לזעוק מול כל מצלמה, "מי כאן בעל הבית?" שבעה חודשים ועשרות נרצחים אחר כך הגיע הזמן לשאול - באמת מי?".

"אז מה עשינו אחרת?", הגיע לפיד לנקודה וניסה להסביר: "הדבר הראשון, והחשוב ביותר, הוא מקצוענות. האנשים שהופקדו על הבטחון האישי באו מן התחום הבטחוני. היו לא מעט טענות כלפי השר הקודם לבטחון פנים, אבל עומר בר לב היה איש מקצוע. הוא היה בעברו מפקד סיירת מטכ"ל ומפקד חטיבת הבקעה. הוא עסק בלחימה בטרור חלק גדול מחייו. סגנו במשרד, והאיש שהופקד על הלחימה בפשיעה בחברה הערבית, היה הניצב בדימוס יואב סגלוביץ', בעברו קצין מודיעין בצנחנים, ושוטר שעבר את כל שרשרת השיטור, ממפקד תחנה ועד למי שהקים ועמד בראש יחידת "להב" 433, יחידת החקירות המרכזית של משטרת ישראל".

"בממשלת הימין על מלא", הסביר לפיד: "השר לבטחון לאומי לא שירת בצה"ל יום אחד בחייו. הוא נעצר עשרות פעמים והורשע בשורה של עבירות כולל תמיכה בטרור. הוא וראש המטה שלו, חמנאל דורפמן, היו יעדי שב"כ מוכרים. אין לאף אחד מהם שום נסיון מקצועי. את עיקר פרסומו של השר הוא צבר בעימותים עם כוחות הבטחון וברצף ארוך של סרטוני טיקטוק. שר הבטחון בתקופתנו היה בני גנץ, שהיה כמובן בעברו רמטכ"ל ושירת בצה"ל קרוב ל-40 שנה. גם שר הבטחון הנוכחי, יואב גלנט, הוא איש בטחון ותיק, אבל במהלך כהונתו הקצרה במשרד הוא כבר פוטר והוחזר רק בגלל הפגנות ענק ברחובות".

"משרד הבטחון גם סובל מפיצול סמכויות מסוכן", הוסיף לפיד וטען: "למרות התנגדותו של גלנט מונה שר נוסף, השר בצלאל סמוטריץ', ששירת בצבא רק שנה וארבעה חודשים בגיל 28. גם הוא היה יעד של השב"כ ונחשב בעבר לסיכון בטחוני. למרות חוסר נסיונו המוחלט הוא קיבל סמכויות רחבות ובלעדיות על המנהל האזרחי ועל יהודה ושומרון, שם נמצא דרך קבע רוב הכוח הלוחם של צה"ל. עד לרגע זה לא הובהרו ולא הוסדרו פערי הסמכויות בין שני השרים. הדרגים המקצועיים מדווחים על בלבול גמור לגבי הסוגיה מי אחראי על מה".

"לממשלה הנוכחית", אמר לפיד, "אין מדיניות ברורה כלפי הרשות הפלשתינית. הקבינט של ממשלת הימין על-מלא התכנס אמנם ואישר צעדים לחיזוק הרשות (הם עשו כל מאמץ לטשטש את העובדה הזו), אבל חלק מהשרים הודיעו שהם אינם מקבלים את ההחלטה ופועלים בגלוי כדי למוטט את הרש"פ. הבלבול שנוצר פוגע בתיאום הבטחוני ומחזק את החמאס ואת התארגנויות הטרור בג'נין ושכם".

עוד ניסה לפיד להסביר בפוסט הארוך שכתב: "חלק מרכזי בתפיסה של ממשלת המרכז, היה הכבוד לדרג המקצועי. פעלנו איתם באופן צמוד ומתוך כבוד לידע ולנסיון שלהם. היה ברור שגם בתקופות בטחוניות מתוחות לא יהיה מצב שהדרג המדיני – שרים וח"כים – יתקפו את הדרג המקצועי. איש מאתנו לא העלה בדעתו לפקפק במקצועיות או במניעים של הרמטכ"ל או של ראש השב"כ. גם נפתלי בנט וגם אני עודדנו את הקצונה הבכירה להביע את עמדתה בחופשיות ולהביא לשולחן פתרונות יצירתיים. הם ידעו שגם אם מהלך מסויים לא יצליח, הדרג המדיני לעולם לא יאשים אותם".

"לא היינו מושלמים כמובן", ניסה לפיד להצטנע וכתב עוד: "אבל לפחות השתדלנו להיות בני אדם. איש אצלנו לא היה מעלה בדעתו לפרסם שהמפכ"ל לא יקבל שנה רביעית בתפקיד בדיוק ביום שהוא שוהה בחו"ל ליד מיטתו של אחיו שנאבק על חייו אחרי ניתוח קשה. בן גביר עשה את זה. איש לא היה נותן גיבוי לטרור יהודי ולפוגרומים כמו שריפת חווארה, סמוטריץ' עשה את זה. אף שר בממשלתי לא היה מעז להשוות את הרמטכ"ל והמפכ"ל לכוח וגנר – כלומר לשכירי חרב מן הסוג הגרוע ביותר – כפי שעשתה השרה אורית סטרוק".

לדבריו, "תחת ממשלת "הימין על מלא" שר הבטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד המרכז, מפקד חיל האוויר, הטייסים ואנשי המילואים נמצאים תחת התקפה מתמדת, רעילה ומסוכנת. שרים מאשימים את שר הבטחון והקצונה הבכירה בגלוי כדי להסיר מעצמם כל אחריות. חברי כנסת כמו אביחי בוארון (הליכוד) ולימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) אומרים דברי בלע חמורים על אלוף פיקוד המרכז. צה"ל ומפקדיו, אנשי השב"כ והמשטרה, לא החמיצו את המסר – אין להם גיבוי".

"היה ברור לנו", המשיך לפיד וכתב: "שבתחום הלחימה בטרור והמאבק באלימות, אין נצחונות מהירים ואין פתרונות קסם. יש רק עבודה קשה ויומיומית, שאין בצידה תגמול תקשורתי. בדרך זו הצלחנו לעשות צעדים אמיצים כמו החזרת "מצעד הדגלים" בירושלים לתוואי המקורי שלו דרך שער שכם, לצאת למבצע "עלות השחר" בעזה ולחסל את כל צמרת הג'יהאד האיסלאמי, להחזיר את הסיכולים הממוקדים בגזרת ג'נין ושכם (כן, הם הוחזרו כבר בתקופתנו), ולבצע את תוכנית "מסלול בטוח" שצימצמה באופן משמעותי את הפשיעה במגזר הערבי. גם בתקופתנו פרץ גל טרור, אבל הצלחנו לעצור אותו כי עבדנו נכון. בחודש דצמבר 2022, החודש האחרון לכהונתי כראש ממשלה, היו 0 הרוגים מטרור".

"ממשלת המרכז", הסביר מי שעמד בראשה, "או "ממשלת השינוי", לא היתה ממשלה מאוחדת או יציבה במיוחד, אבל היה ברור לכל משתתפיה שתפקידנו הוא לקחת אחריות גם כשקשה, להוביל תהליכי עומק, לוודא שגורמי המקצוע מקבלים גב רחב. לא פחדנו להביא פתרונות חדשים ויצירתיים, אבל גם הקשבנו לבעלי נסיון. מעל הכל, זכרנו שתפקידנו הוא להביא תוצאות, לא רק להעלות סרטונים עם אמירות מתלהמות".

לסיום טען לפיד: "הסיבה שממשלת "הימין על מלא" גרמה להידרדרות מהירה כל כך אינה קשורה לתחום הדיעות או העמדות, אלא לעובדה שזו ממשלה לא מתפקדת. היא לא מתפקדת בתחום הכלכלי, לא מתפקדת בתחום המדיני, ולא מתפקדת בתחום הבטחון האישי. הטיפול בטרור ובפשיעה הוא מורכב, רווי סיכונים, ומצריך שיקול דעת זהיר, יכולת עמידה בלחצים והבנה של התחום. מי שמופקד עליו היום הוא ראש ממשלה חלש ואוסף של שרים יהירים, צעקנים, נטולי ידע או כישורים, שמעדיפים להאשים אחרים מאשר לקחת על עצמם את האחריות. זה לא יעזור להם – הם אחראים".

תוכן שאסור לפספס
61 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
56
היה קשקשן. נותר קשקשן. יהיה קשקשן. לא מבין מילה ממה שהוא אומר. גם הוא לא מבין את עצמו.
ראמי22.08.23
55
אין לי זמן לקרוא את השטויות של לפיד אבל מה שבטוח שהכל בולשיט גם בממשלת השמאל המצב היה אותו דבר ואם יעיפו את גלנט יהיה רק טוב תודה
ממממ22.08.23
54
הוא מתעלם מהעובדה הפשוטה שחמאס ע"י הזרוע שלה בממשלה 'רע"ם' הייתה שותפה על מלא בממשלתו והיה להם אינטרס מובהק לשמור על שקט, שנית, האנרכיה שהאופוזיציה בראשותו מתדלקת מעודדת את הטרור חד משמעית!
אבי22.08.23

הצגת כל התגובות

53
תכלס צודק!
אני22.08.23
52
אני מאשים את הממשלה , אבל לא מתנהג כמו האופזיציה הקודמת שהאשימה את הממשלה . -- מישהו יכול להסביר את זה
ששששששששששששששששש22.08.23
אסביר לך, הוא מתכוון שבניגוד לממשלה בראשותו, הימין דאז האשים אותו בטרור. הוא לא מאשים אבל הוא מסביר מה לא עושה הממשלה הזו כראוי שזה מביא לטרור להתגבר, אתה צודק הוא לא מאשים את הממשלה ישירות אבל בעקיפין הוא כן סבור שהם אשמים במצב הביטחוני העגום...
צדק צדק22.08.23
51
לפיד צודק בכל מילה
צריך להודות22.08.23
50
אתם האופוזיציה, לא עושים הכל בשביל להרוס את הממשלה הזאת? ואתה בעצמך? על מה אתה מתלונן? אלו התוצאות של המעשים שלכם. אל תאשימו אחרים!
הממשלה הזאת,22.08.23
49
לפיד השנאה
כץ22.08.23
48
לפיד לא מבין שכולם יודעים מי הוא,וכולם יודעים מה ההבדל בין הדיבורים שלו(והוא מדבר פה כבר שנים)לבין המעשים שלו....
אדם שפוי 22.08.23
47
אף אחד אי פעם לא קרא לסרבנות חוץ ממכם אז יאללהה
טעב22.08.23
פחות משנה מה הוא עשה בצבא, עובדה היא, כשנתניהו הוא ראש ממשלה יש יותר נרצחים.
הפוך על הפוך22.08.23
46
איזה גאוןןןןןןןןןןןןן מעניין מה הוא עשה בצבא
ד.ש22.08.23
45
צודק לגמרי, הממשלה הרעה הזו פוגעת בנו בכל החזיתות
ברק22.08.23
44
הפילוסוף לפיד.שאן לו בגרות.מציע הצעות.חמור חמורותים
מ ים22.08.23
43
מה הבור, והנטול השכלה בסיסית מבין בביטחון אין לו גם טיפת ניסיון צבאי עדיף שיסתום את הפה הג'ורה שלו
יוסי22.08.23
42
"מפליא מאוד"- נלחמים בכל החזיתות מבפנים נגד הממשלה ועמ"י וזו התוצאה שביקשו...
עצוב22.08.23
41
נאום האסטרטג הגדול לפיד. מירת את האומה בתל אביב רחוב שינקין ליד מכונת כתיבה .
סמ22.08.23
40
לצערנו הממשלה היא לא ימין על מלא. גלאנט הוא 0מאל על מלא ויש עוד 0מלאנים בליכוד כמו יולי אדלשטיין. וזה רק דוגמא!! בבחירות הבאות תזכרו: אסור להצביע ליכוד עד שהוא ינקה את ה0מלאנים מתוכו!!!
ה0מאל אשם22.08.23
39
לפיד מפטפט בלי כיסויי
משה 22.08.23
38
תכל'ס צודק!!
שמוליק22.08.23
37
דבר אחד הוא שכח! ממשלתו הרימה את קרן הערבים ואצלה החלו הפיגועים אחרי שנים של שקט. הוא אחראי להדלקת השריפה ועכשיו הוא מתבכיין. יש איזה פתגם, לא זוכר מהו... מה שטיפש אחד יכול להרוס מאות חכמים לא יוכלו לבנות ... או משהו דומה
ימני22.08.23
שבענו תירוצים, הגיע הזמן להודות שנתניהו הוא כישלון בכל קנה מידה...
האמת22.08.23
36
למה מביאים את התמונה שלו ועוד בגדול?ממש מיותר זה לא מכבד את תורת ישראל.
אביעד22.08.23
35
‏אני לא דתי ‏אבל עצם העובדה שהיה לנו ראש ממשלה כזה טיפש מפחיד ‏אין ספק שהשמאל מנסה לקבור את המדינה
משה22.08.23
34
ב"ה הנה העובדות: ממשלת שמאל עולה לתקופה קצרה, קובעת עובדות בשטח, מרימה את המוטיבציה לערבים, ונופלת. הממשלה שלאחריה נאלצת לאכול את פרי הבאושים שיצרה הממשלה הקודמת וכך מצטיירת לה תמונה הפוכה. כך זה היה בהסכם אוסלו וכך גם עכשיו. זה לא מסיר את האחריות מהממשלה הנוכחית שצריכה לעשות הכל כדי לגדוע את הטירור
אורח 22.08.23
33
בדיוק פה הבעיה שהממשלה נוכחית לא מצליחה לעשות דבר כי זה אותם האנשים שהיו בממשלה הכושלת נדבר בעוד כמה חודשים שאותם השמונאלים ילכו הביתה
ירון22.08.23
32
פעם ראשונה שהוא מדבר לעניין ונכון
הקרנף הנודד 🦏🦏22.08.23
31
צודק! העובדות מדברות! אין לממשלה הזו סיעתא דשמיא.
ירושלמי22.08.23
30
ראש הממשלה הכי גרוע שהיה מדבר חחחח
מפלגת אין עתיד22.08.23
29
הנוכל הפוחז והפרחח הזה... שנלחם בתורת ישראל ובלומדי התורה מעז לתת עצות כיצד להיגמל מהטרור, הטרור בגלל מוסר ומסית כמוך שפל שבשפלים מתועב ומשוקץ קליפת עמלק
לפיד זהו הפיגוע...!22.08.23
28
למה לכל הרוחות אני צריך לפתוח אתר חרדי, ולראות מול הפרצוף שלי את הדבר אחר הזה?
קופרניקוס היווני22.08.23
עדיף לראות את נתניהו, שמעולם לא שמר שבת אחת ותמיד אוכל שרימפס בכל הזדמנות?
מר בחור22.08.23
27
שמישהו ימסור לו שהוא יכול לשתות מים קרים. שיחזור לכתוב בעיתון, הוא כותב יפה. שחצן ויהיר
אזרחית מודאגת 22.08.23
26
הוא מדבר על גנץ ועומר בר לב וסגנו יואב סגלוביץ בתור אנשי מקצוע שכיהנו בצבא ובמשטרה רבות בשנים וצברו ניסיון…עד כאן לכאורה מצוין… רגע…ומה איתך שאתה עמדת בראש המערכת?איזה ניסיון ומקצועיות היו לך???כל אחד כבר יודע…. שקרן וחלול וטוב שאתה והחברה המקצוענים הם חלק מההיסטוריה!
מאירה 22.08.23
25
כי אתה וחבריך נותנים לגיטימציה לרצח מתנחלים
ד.פ22.08.23
24
הוא כותב יפה וצודק בכל מילה
חנן. ב22.08.23
23
כל עוד בגץ הדיקטטורים בשלטון זה לא ממשלת ימין מלא
רועי22.08.23
22
הוא צודק בדבר אחד, הממשלה עכשיו גם לא עושה כלום, והם הבטיחו לעשות, לפחות לפיד שלא עשה כלום נגד הטרור גם מעולם לא הבטיח שיעשה, ככה שלא יצא שקרן בקטע הזה, אבל הממשלה עכשיו דיברה הרבה ועושה הרבה מאוד במזנון של הכנסת אבל לא מעבר לזה ...
ירושלמי22.08.23
21
מטומטם. הסיבה שיש פחות טרור בממשלת סדום ועמורה של השמאל… כי היא טובה לאוייבים, ולכן הם משתדלים לא להפריע ויוצרים דמיונות שזו ממשלה שמטפלת בנושא, אפילו אתה נפלת בפח. מטומטם
הדג22.08.23
20
אופוזיציה מחלישה קורעת את העם, גורמת לשמחה אצל האוייבים ונותנת כוח.... התגברות של הסיטרא אחרא והטומאה שאתם מעלים בארץ הקודש-היא הגורם אז תאשים אותך וחבריך
הכל על הידיים שלך22.08.23
19
א. השמאל השוטה והרעשני מפרסם שיש משבר בצבא ...האויבים שומעים ב. 53 מליארד שהשמאל הבטיח לתומכי טרור פתאום נעלם אז הם משתוללים
נונו...שמאל המופקר22.08.23
18
חתיכת חלאה, הדם לא התייבש, התוצאה של היום זה בשוחד שנתן הוא והנוכלים לערבים כדי להשיג שקט זמני. איתמר לא שירת בצבא כי דחו אותו והחלול שירת ? היכן בדיוק? עם הבנה בגובה דשא רק כספי שוחד עזרו להם לטווח קצר. עומר חלאה אבל עם ניסיון, אולי כמו קו ברלב עם ניסיון.
גלעד22.08.23
17
לפידיוט חלול מלבד שנאת חרדים אין בו כלום בושה להביא אותו באתר חרדי
גורנישט22.08.23
16
וַעֲשִׂיתֶם אֶת חֻקֹּתַי וְאֶת מִשְׁפָּטַי תִּשְׁמְרוּ וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם וִישַׁבְתֶּם עַל הָאָרֶץ לָבֶטַח:
אם הטרור , הוא בשביל להחזיר אותנו בתשובה22.08.23
15
לפיד הביא עלינו את עליית המחירים המטורפת, זינוק מחירי הדיור לרמות ששוללות מזוג צעיר את הזכות לדירה משלו, נסיקת הריבית והכאוס הכלכלי, שיסתום - שונא ישראל. ובקשר לעומר ברלב הסנילי - הגיע הזמן שתתנצל בפני עם ישראל ותבקש מחילה על קברו של ר' גרשון זיע"א
זלמן22.08.23
14
"האופוזיציה הנוכחית מגלה אחריות"!!! רק מעודדת סרבנות, מעודדת ירידה מהארץ, מעודדת מפולת כלכלית ובכללי מבעירה את המדינה.
יהודי22.08.23
13
אנחנו לא נוהגים להאשים את הממשלה בכך שטרוריסטים פלשתינים הורגים (רוצחים?) יהודים. כשהמצב היה הפוך האנשים שיושבים היום בממשלה לא הפסיקו לרקוד על הדם ולהאשים אותנו בכל פעם שישראלי נהרג או נרצח". ו- "אנחנו לא נעשה זאת" אבל לאחר מכן: "הסיבה שממשלת "הימין על מלא" וכו' הם אחראים". ????
מבולבל22.08.23
12
בתור מצביע שס כל מילה מהפוסט הזה צודק ואם לא הרבנים ברור שהייתי מצביע לבני גנץ עם אמת אי אפשר להתווכח
חרדי מציאותי22.08.23
בני גנץ? שאישתו אשת השמאל הקיצוני נאיך אתה בכלל יכול לחשוב כשיש לך אויב בבית תפיסת עולם תבוסתנית את החברה שלו לא יכל להוביל אז את המדינה אתה בסדר אתה החרדי הכי לא מציאותי עדיף תאמר קצת מישניות תועיל יותר במקום לדבר שטויות.
שמיחלי23.08.23
11
לא נעים - אבל הוא צודק.
לא נעים - אבל הוא צודק.22.08.23
10
איך אפשר לתקן בחצי שנה נזק כל כך גדול שעשו במשך שנים לפיד וחבריו מהשמאל הקיצוני. הממשלה הנוכחית פועלת ימים כלילות לשמור על הביטחון, לשפר את הכלכלה ולפעול למען אחדות העם. אדוני מר לפיד, קודם כל סיים את לימודיך בבית הספר התיכון לפני שאתה נותן עצות לשרים משכילים ומנוסים ממך
מויש זלצר22.08.23
9
מר לפיד את הסיר שבישלת לנו בממשלה הקודמת , שנכענת לטרור בגלל איומים, מצד חיזבאללה, ומסרת לו שטחים לחינם דמי פרוטקשן, אנחנו צריכים לאכול את זה עכשיו, ומה אתה עושה מסביר למה המצב גרוע , תגיד לי אתה בסדר?
D.22.08.23
8
בתקופה של לפיד נרצחו הרבה אבל פחות מתקופת הממשלה הנוכחית מגיע לו להדליק משואה! תחזור אחורה לתקופת נתניהו הקודמת כמעט 0 פיגועים. תחשוב על הסבר מקורי. קצר אם אפשר.
ZEEV22.08.23
7
אם כל כך כואב לך הטרור, תצטרף לאלה שדורשים עונש מוות למחבלים
צבי22.08.23
6
גם אם לא תפרסמו את התגובות שלי אני ימשיך לכתוב אותם. זה לא מרתיע אותי בכלל. אני יהודי אוהב ישראל ואמשיך לכתוב תגובות באתר בכל מחיר. לפיד אתה יכול לעבוד בדואר ולומר לנתניה שהממשלה שלו לא עושה שום דוור.
צדיק המסיכות22.08.23
5
בערבים אף אחד לא יכול למגר את הפשיעה זה המהות שלהם לרצוח. למגר זה כמו לבקש מכלב ליטול ידיים לפני שהוא אוכל
דוד22.08.23
4
הרי אם הפכתם את המדינה שאסור לפטר את שר הבטחון גלנט, אז מה אתם מתלוננים, הנה הוא ממשיך להיות שר הבטחון כפי שרציתם
צבי22.08.23
3
כמה שאדם הזה זול ומטומטם איך הוא לא רואה נגעי עצמו ועוד היה כתב . חכם בלילה
RAFI22.08.23
2
עשה פרוטקשין לערבים שלא ירצחו יהודים תמורת כסף בושה שפותח את הפה!
לוי23.08.23
1
בא נראה איך אתם מתנהגים כשדופקים אתכם עם עובדות
בושה 25.08.23
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

האמריקאים דורשים להעביר כספי מיסים לרשות הפלסטינית 

יוני גבאי | 16.05.24

מלחמה על הבית

בישראל מודאגים: מצרים תגרום להוצאת צו להפסקת מלחמה

יוני גבאי | 16.05.24

"המטרה שלנו להביס את חמאס"

בכיר בממשל ביידן: שותפים לדאגת גלנט, לישראל אין תוכנית

יוני גבאי | 16.05.24

על סף פיצוץ

המצרים מאבדים סבלנות כלפי ישראל בעקבות הפעילות ברפיח

יוני גבאי | 15.05.24

יו"ר האופוזיציה תוקף

הלפיד והיפוכו: התרגילים צריכים להפסק, הם צריכים להתגייס

יוני גבאי | 15.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"כל עוד חמאס נשאר" 

נתניהו: מה יהיה ביום שאחרי? כל הדיבורים ריקים מתוכן | צפו

יוני גבאי | 15.05.24

ההצעה נדחתה פה אחד

נתניהו נגד האו"ם: "לא ניתן פרס לטבח של ה-7 באוקטובר"

יוני גבאי | 15.05.24

הזירה הבינלאומית 

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24

"מה אתה רוצה?"

אב שכול ניסה לגרש את בן גביר; השוטר הפתיע: "אני כהניסט"

יוסי נכטיגל | 13.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24

אחרי הסכסוך

ישראל הציעה לרשות לשלוט במעבר רפיח; זו הייתה התשובה

יוסי נכטיגל | 13.05.24

בראיון באנגלית

נתניהו: דנים בהגלייה של ראשי החמאס, אבל תלוי בכניעה

יהודה גל | 13.05.24