כיכר השבת

מאות אוטובוסים

עולים למירון? כך משרד התחבורה מתכוננים בפריסה ארצית

פורסם מערך התחבורה הציבורית ודרכי ההגעה למירון לקראת הילולת ל"ג בעומר הבעל"ט שתתקיים בימים חמישי–שישי, י"ז–י"ח באייר תשפ"ה (15-16/05/2026) (תחבורה ציבורית)

| מקודם |
עולים מירונה
עולים מירונה (צילום: פלאש 90 אילוסטרציה)

במשך חודשים ארוכים משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית נערכים למבצע מירון לניהול מערך התחבורה הציבורית, נתיבי ההגעה והסדרי הכניסה והשהייה בהר מירון, במטרה לאפשר הגעה בטוחה ומסודרת להר במהירות וביעילות האפשרית, ולשוב בחזרה בבטחה.

כבשנים קודמות, הכניסה למירון בכל גיל מותנית ברכישת כרטיס מראש בלבד.

הכרטיס משמש כאישור שהייה בהר - למשך עד 5 שעות בלבד, בהתאם לשעה המצוינת עליו.

מועד פתיחת המכירה: יום שני ז' באייר (5.5), בשעות אחר הצהריים, ועד יום שני שלאחריו, י"ב באייר (12.5).

ניתן לרכוש כרטיסים באתר: https://meron.glatticket.co.il

ובמוקד הטלפוני שמספרו *2111.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית מציינים כי בכדי למנוע חילולי שבת השנה יציאת אוטובוסים ממירון לכל רחבי הארץ - מלבד לאזור הצפון - תתבצע עד השעה 13:00 בלבד!

*שלוש אפשרויות הגעה קיימות גם השנה:*

תחבורה ציבורית – נסיעה באוטובוסים או ברכבות מרחבי הארץ ישירות למירון, תוך בחירת מיקום יציאה ושעת עלייה מדויקות.

אוטובוסים פרטיים – קבוצות, מוסדות וקהילות יגיעו לחניון כחל, ומשם ימשיכו בשאטלים בהזמנה מראש.

רכב פרטי – חנייה בחניון אליפלט בלבד, עם שאטלים הלוך וחזור בהזמנה מראש, כאשר בכניסה לחניון יש להציג כרטיסים לכל נוסע ברכב.

החזרה ממירון – לפי סוג ההגעה:

שאטלים לחניונים: כל נוסע יוחזר באותו אופן ובאותו קו לפי המסלול שבו הגיע.

רכבת – חידוש השנה: הגעה ממגוון יעדים ברכבות יעודיות. כמו כן נוסעים שהגיעו באוטובוס ציבורי יוכלו לחזור דרך רכבת כרמיאל, ללא צורך בתיאום מראש, אך בהצגת כרטיס הנסיעה הלוך.

רכבות ייעודיות יופעלו במהלך כל הלילה – ליעדים בדרום הארץ ולבית שמש ועם עצירה בסבידור, משם יועברו הנוסעים בהסעות מיוחדות לבני ברק לשכונות בבית שמש ולביתר עילית.

שימו לב: ביום שישי, י"ח באייר – הנסיעה האחרונה תצא בשעה 13.00 ליעדים ברחבי הארץ מלבד היעדים הצפוניים (צפת וחניוני כחל ואליפלט עד השעה 15.30).

במשרד התחבורה מזכירים כי הכניסה למירון תתאפשר רק באמצעות שאטל מורשה עם כרטיס תקף. כל סידור נסיעה שאינו מתואם ומאושר – לא יוכר ולא יתאפשר.

לפרטים נוספים – מוקד התחבורה הציבורית: 8787*

לרכישת כרטיסים: https://meron.glatticket.co.il

מוקד טלפוני: 2111*

תוכן שאסור לפספס
תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
אולי גם יעניין אותך
תחבורה ציבורית