כיכר השבת

מח"ט גבעתי עופר וינטר: זמרת לא תופיע אצלנו

מח"ט גבעתי, אל"מ עופר וינטר, חטף הערב ביקורת קשה כנגד החלטתו שלא לאפשר לזמרת חילונית להופיע בפני חייליו מחשש שהדבר יפגע ברגשות החיילים הדתיים (צבא)

165
ב. ניסני | כיכר השבת | י"ד באב | 10.08.14
מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר
מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר (צילום ארכיון: פלאש 90)

מפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה עופר וינטר, נמצא הערב (ראשון) תחת מתקפה קשה של כלי התקשורת הכלליים, זאת בעקבות החלטתו שלא לאפשר לזמרת חילונית להופיע בפני חייליו, מחשש לפגיעה ברגשותיהם של פקודיו הדתיים.

על פי הדיווחים, האירוע תוכנן להתקיים בעוד מספר ימים, כאשר לאחרונה הועלה בפני וינטר, בעצמו חובש כיפה, הרעיון להזמין את הזמרת להופעה, כאשר זו הסכימה להופיע בהתנדבות. למרות זאת, וינטר סירב להצעה. לטענתו, הדבר יפגע בחיילים הדתיים בחטיבה, וציין כי באירוע הקודם של החטיבה היו כמה נשים שהופיעו, והדתיים לא השתתפו באירוע בשל כך.

כזכור, לאחרונה הותקף וינטר על דברים שאמר לחייליו לפני היציאה למערכה הקרקעית כנגד ארגוני הטרור ברצועת עזה.

וינטר שלח מכתב חיזוק לחייליו לפני הכניסה הקרקעית, בו כתב "אני נושא עיני לשמים וקורא עמכם, 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד. ה' אלוקי ישראל היה נא מצליח דרכינו, אשר אנו הולכים ועומדים להילחם למען עמך ישראל כנגד אויב המנאץ שמך. בשם לוחמי צה"ל ובפרט לוחמי החטיבה והמפקדים עשה ויתקיים בנו מקרא שכתוב 'כי ה' אלוקיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויבכם להושיע אתכם' ונאמר אמן. יחד ורק יחד ננצח".

כאמור, המכתב עורר סערה בקרב גורמים חילונים שונים שמתחו ביקורת על כך שהקצין הבכיר מערב את השקפתו האישית במשימות המבצעיות של הצבא.

לפני כשבועיים התייחס וינטר לביקורת בנושא ואמר כי "מי שתקף אותי בגין המכתב לא היה בחיים שלו בקרב ואינו יודע מהי רוח לחימה", אמר בריאיון לעיתון החרדי "משפחה". "כתבתי לחיילי את מה שהרגשתי בלבי. זו זכותי המלאה", הוא הוסיף.

תוכן שאסור לפספס
165 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
91
נראה שהתבלבלתם הצבא לא שלכם הוא של כל העם ולכן וינטר יכול לעושת מה שהוא רוצה בביתו ולא בצבא ועם המפקדים בצבא לא ירגיעו אותו וינטר יכול ללכת הביתה כבודו של גיבור בצניעותו ובהבנת המציאות אינו יכול לכפות את עמדותיו על חיילים שאינם דתיים אינו רוצה לשמוע כל אישה שייסע הביתה וישמע את כל החזן מספיק לקשקש ע
אביבה13.08.14
אלו הם חוקי -> תורת עם ישראל כולו !
מ18.08.14
יהודים הגיעו לארץ וזכותם להגיע זה: רק ->>> מכח התורה !!! שבא צוונו לרשת את הארץ והיא עשתה אותנו לעם !!! במשך הדורות בין אם את מאמינה או לא(לצערי)צריך לתת מקום חשוב אנחנו לא עם טפש אנחנו עם חכם עם ה' התורה שלנו היא תורה גדולה > תורת אמת בציפיה אמיתית: ללתשובת ישראל לאביהם שבשמים בארצינ ו הקדושה !
יהודי20.08.14
כל הכבוד למח"ט וינטר . אני חייל דתי פיקדתי על חברה לא דתיים וידעתי לא להפריע להם. כאשר מכניסים נשים זה בנגוד להשקפת העולם שלי. ולכן גם לי מותר שלא יכפו עלי את דעתך . אין קשר בין מה שאת אומרת לדמוקרטיה . זכותך לחשוב איך שאת רוצה ולא לכפות עלי את דעתך. ואני לא יכפה במקרים שיש נגודי עיניינים צריך לאפשר
דניאל20.08.14
90
המח"ט לא מתחשב בחייליו , לחמו ונהרגו ובנוסף נענשים...
צד12.08.14
89
דעת רובם המכריע של הפוסקים ! -> שאסור לאיש לשמוע שירת אישהֱ !!!
וזה מה שחסר ?12.08.14

הצגת כל התגובות

88
מה קשור חילונית או דתית מי שלא רוצה שלא יהיה וכל אחד יעשה כרצונו אל תכפו על אנשים מה שאסור אצלכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חגי 11.08.14
87
זה נכון שהתקשורת אוהבת למצוץ את הדם לדתיים אבל לא זו הנקודה. הבעיה של עופר וינטר זה שהוא מפקד מוצלח ויודע לעשות את העבודה. ו"עלול" להביא את צה"ל לניצחון. ואת זה התקשורת השמאלנית לא תתן בשום אופן. כל מפקד מוצלח, התקשורת מסמנת אותו ומזיזה אותו מהמפה. לא יתנו לצה"ל לנצח. הם משאירים רק את השלומיאלים. עו
שולי11.08.14
ההבנה היא שפנאט דתי דוגמת וינטר הוא מסוכן לעם ישראל וראוי שצהל יפלוט אותו מתוכו במהירות האפשרית!
רונית11.08.14
למה את קוראת לו פנאט דתי. האם הוא נראה לך מישהו כמו ממאה שערים? למה הוא מסוכן לעם ישראל? מסוכן למה? מה הוא עלול לעולל לעם ישראל? אני מבין מדברייך שהכי חשוב לעם ישראל שיהיו לו מפקדים כמו גדעון לוי וכדומה. ואלי נמנה את אבו מאזן לרמטכ"ל צה"ל. הוא בטח לא מסוכן כמו עופר וינטר. אבל בכל זאת מגיעה לך תודה כ
לורי12.08.14
86
חושבים אותנו למטומטמים
יהודי מאמין!11.08.14
85
אשריך, בזכותך יתקיים הצו האלוקי - והיה מחניך קדוש! המשך כך, עופר היקר, אתה מקדש שם שמים! אנחנו מתפללים להצלחתך!
חוצניק11.08.14
84
פשוט גאווה !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נ11.08.14
83
כל הכבוד - אתה מעמיד את הצבא על הצד הנכון והאמיתי ביותר אל תתייחס לאנשים כופרים נטולי כל יראה וציביון אנחנו עם ישראל - בנו בכורו של השם יתברך והוא מוליכנו באמצעות שליחים אמיתיים בכל אספקט - אתה אחד מהם אשריך!
אסתר11.08.14
82
זה פשוט שקצין שומר תורה ומצוות אמור לאסור על הופעת זמרת בפני חיילים וזאת מבלי לפגוע בכבודה של הזמרת שבנדון זה לא משהו אישי נגדה . עופר , אל תירא ואל תחת כי מה' כוננו מצעדי גבר . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חגי10.08.14
81
הסיבה כבר ידועה לכל, סה"כ שאל כמה חיילים מסביבו וביקשו את משה פרץ עם זמרת אחרת [שוינטר עלה לבמה ולחץ את ידה בסוף המופע...], מחפשים סקופים? [וזה מבלי להיכנס כלל להלכה 'קול באשה ערוה'].
המצאות כאן21.08.14
80
היה לו שתי אפשרויות או את משה פרץ או שרית חדד, הוא שאל את החיילים שהיו סביבו באותו רגע והם בחרו את פרץ לא בגלל משו נגד שרית...!!!!
!12.08.14
חוק ולא יעבור !
חוק ולא יעבור !12.08.14
אסור לאיש לשמוע שירת אישה ! זה ברור ביותר ! וזה בבחינת ערבה ! -> קול באישה ערוה !
ב22.08.14
לבחירה שלהם במשה פרץ! לבדוק קצת מקורות לפני שמעלים כתבה. (אני אישית גם הייתי בוחרת במשה פרץ, לגבעתי כנראה יש טעם טוב!)
!13.08.14
79
בושה ! בא"י יהודים צריכים להלחם על מימוש זכותם לחיות כיהודים !
וזה מה שחסר ?12.08.14
78
כל הכבוד לך, הלוואי יהיו עוד הרבה כמוך, שתחשב בציבור הדתי.
נורית11.08.14
77
רק התחשבות בגוף מסויים שלא יוכל להינות מהמאורע. ולכן ביקש שיביאו זמר ככה שכולם יוכלו להינות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוראל11.08.14
76
מלך ... אהוב השם ... אשרייך ואשרי יולדתך
לאה11.08.14
75
הצבא הבטיח שגיוס חרדים יתחשב ברגשות של החרדים אני חושבת שהוא עשה את המוטל עליו!!!!!! באחריות מלאה כלפי חייליו הדתיים!!!!! הוא צודק!!! כל הכבוד לו על בטחוני בה' לזכותו יאמר שהוא מיסם את הבטחת צה''ל בגיוס חרדים ודתיים שיתחשבו ברגשותהם!!!! כל הכבוד לך המשך כך זוהי גאוות היחידה שבנפשו של כל יהודי!!!! גם
ירושלם11.08.14
74
כל הכבוד כך נאה וכך יאה ! חיילנו הקדושים הם לא הפקר ! וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ !
כל הכבוד !11.08.14
73
אשרי העם שככה לו ובראש מחנהו עומד מח"ט ומצביא בגדלות כזו זכניו וילעג לכל המשטינים העכברים למינהם רשעים אפילו על פיתחה של......בשורות טובות עם ישראל חי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחדות ישראל11.08.14
72
מי לה׳ אלי👏 בר כוכבא שלנו👏 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם10.08.14
71
בס"ד ועד 120 בעולם הבא מקנא קנאת סופרים ממך, פשוט אין מילים וכל הכבוד עוד הקב"ה יזכה אותך בשכר עצום על התנגדותך.
נוות בית 12.08.14
70
וְיָצָאתָ שָּׁמָּה, חוּץ! > פוי ! יד וְיָתֵד תִּהְיֶה לְךָ, עַל-אֲזֵנֶךָ; וְהָיָה, בְּשִׁבְתְּךָ חוּץ, וְחָפַרְתָּה בָהּ, וְשַׁבְתָּ וְכִסִּיתָ אֶת-צֵאָתֶךָ. כִּי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ, לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ!!!!!!! >וְהָיָה מַחֲנֶיךָ, קָדוֹשׁ !
!!!11.08.14
69
ואני חושב שדווקא מתוך הערבוב דווקא מתוך הציבור הדתי לאומי ובזכות חסידי חבד תבא הגאולה, אם 'בפנים' והם מתחזקים והם משפיעים!!! אשריך צדיק
סטודנט11.08.14
68
במלחמה הזאת יש מנצח אחד הדת את החילוניות חסרת הערכים וחסרת בסיס שמגיע רגע האמת הלב היהודי האמיתי מתחבר לאבא שבשמיים אין מה לעשות זה מן מנגנון כזה אוטומט בנפש היהודית אף חייל לא צועק בן גוריון עזור לי או מדבר עם הרצל (זכותו תגן עליו) המלחמה הראתה לכל העם מה הכח האמיתי שעומד מאחורי עם ישראל רק האמונה
אוהב ישראל 11.08.14
67
אלוף תמשיךלאפחד משמול הקצוני השם יברכ אותך : (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גילה11.08.14
66
ישר כח גדול מח"ט גבעתי ה' ילחם לכם ואתם תחרישון, אמן! יהי רצון שכל מפקדי וחיילי צה"ל ינהגו כמוך, רק כך ננצח את אויבינו השנואים. רק אל תשכחו דבר אחד - בנפול אויביך אל תשמח, ככתוב במסכת אבות. היו תמימים, היו שלמים באמונתכם והכל יסתדר, בעז"ה.
אפרים10.08.14
בנפול אויבך אל תשמח מדובר "באויב " יהודי.. בגוי מצווה לשמוח (מגילה)
חננאל11.08.14
ומחילה אם הטעתי מישהו
אפרים11.08.14
65
המפקד לא כפה על שום חייל לומר שמע ישראל. זה עדות המזרח שהם לא כופרים הם מאמינים וצדיקים . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישורון10.08.14
64
כל הכבוד.
יש צדיק בסדום!18.08.14
63
מי שיודע קצת גמרא יודע שמדובר באמירת אגב של אמורא אחד שאינה הלכה מחייבת.
הרב אגמון11.08.14
62
צהל =צבא ה' אינטליגציה רגשית לחייליו.ישר כח! ואגב זו בדיוק הדרך הנכונה לצרף לשורות הצבא עוד חיילים חרדים מבלי לפגוע בנפש הטהורה שלהם.
ריקי11.08.14
61
כל הכבוד שהשם ישמור אותך אתה אמיתי ולא עושה חשבון ואם פעם קודמת הם לא השתתפו מן הראוי הפעם להתחשב בהם אל תדאג בשל ההתחשבות שלך והאמונה שלך יש לך השגחה עליונה ומיוחדת בע"ה אוהבים אותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עינת אודליה11.08.14
60
למח"ט גיבעתי עופר "וינטר =הקש = אינטר " ואין צורך ליספור את השמאל הטורדני שיודע רק לצקצק במיקלדת הקיצר יישר כח גדול על היתנהלותך ... זו ...לאורך כל הלחימה מול אויבנו ====עם קידוש השם ענק =====
שומר ישראל לא י11.08.14
59
אשריך גבר שבגברים !!
אניי10.08.14
58
כי עם קדוש אתה, לה' אלוקיך: בך בחר יהוה אלוהיך, להיות לו לעם סגולה, מכול העמים !! - כל גויי העולם יודעים את זה ! ->>> ידע שור קונהו, וחמור אבוס בעליו –>>> ישראל לא ידע ?!
יהודי20.08.14
57
החמאס רוצח נשים ילדים וחפים מפשע... ונלחם בשם אללה אנו היהודים בניו של אלוקים לא נלחם בשמו ???? עופר וינטר חזק ואמץ ואל תחת, גם הכופר הכי גדול בשעת צרה צועק להקב"ה ולא משנה באיזו דרך ובאילו מילים...
השפוי17.08.14
56
בורא עולם גאה בך ר' עופר וינטר אתה בעז"ה תהיי הרמטכל הבא חייל בצבא השם אתה מרגש חצי מליון בעלי תשובה שהיו בצהל וברוך השם בחרו להצטרף למחנה בורא עולם בגאווה רק מי שצמוד למלך מלכי המלכים יכול להצליח אני בטוח שהתשחורת תנסה לירט אותך אך אסור לפחד כלל אוהב אותך מאד אחי תצליח
אלון11.08.14
55
תפסיקו כל הזמן לחפש .אני בטוחה שאיש יקר זה יודע מה כוונתו ויודע מה הוא עושה אז רדו ממנו ותפסיקו לחפש.
בן דוד רות11.08.14
54
עם ישראל חי וקיים!
שלמה11.08.14
53
כל הכבוד לך עופר ובכל פעם שאני קורא כזה כתבה זה פשוט נותן לי כוח להשאר חזק מול אלו שמונעים ממני להצטרך אליך ובעז"ה עוד שבועיים וחצי ניפגש בבסיס חברים אני גאה להתגייס לכזה חטיבה ועוד חרדי תודה לך אלוקים על הזכות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקי11.08.14
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילנה10.08.14
51
כי עם קדוש אתה, לה' אלוקיך: בך בחר יהוה אלוהיך, להיות לו לעם סגולה, מכול העמים !! - כל גויי העולם יודעים את זה ! ->>> ידע שור קונהו, וחמור אבוס בעליו –>>> ישראל לא ידע ?!
יהודי20.08.14
50
שבאתרים אחרים הציגו את זה אחרת לגמרי, וכמו שטיפת מוח הכריחו אותנו לגבש את הדעה שלהם. אבל אחרי שקראתי את זה כאן. אני מבינה ומזדהה לגמרי. :)
מחזקת16.08.14
49
לֹא-תִהְיֶה קְדֵשָׁה, מִבְּנוֹת יִשְׂרָאֵל; וְלֹא-יִהְיֶה קָדֵשׁ, מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל
עם ישראל חי !12.08.14
48
זה פחות חמור?
אבי12.08.14
חוק ולא יעבור ! שומרי אימונים ! וזה עם ישראל חי! - לא כופרים ! ולא ערב רב ! ולא גויים !
חוק ולא יעבור !12.08.14
47
לֹא-תִהְיֶה קְדֵשָׁה, מִבְּנוֹת יִשְׂרָאֵל; וְלֹא-יִהְיֶה קָדֵשׁ, מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל
וְלֹא-יִרְאֶה ב11.08.14
46
כן ירבו ולכן גבעתי נשמר יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דפנה 11.08.14
45
צה"ל זה לא צבא שנלחם מלחמות דת מטופשות אלא צבא שאמור להגן על העם. ומה לעשות שחלקנו עדיין מעדיפים את לחיות את חיינו חופשיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חלוני11.08.14
44
בסד צדיק באמונתו יחיה, גרם לכך שעשרות חיילים יחיו בזכות האמונה שלו, הנזק בעזה יכל להסתיים חמור בהרבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנניה11.08.14
43
עופר וינטר אני בל״נ יתפלל להשם שיצליח אותך בכל אתה מרגש אותנו ובוודאי שמציל נפשות עם אמונה בלחימה
אלי 11.08.14
42
לאחר 61 חללים ו 24 ימי לחימה רק אז נפלו לצערנו 3 מגבעתי ולא אפרט מדוע זה לא הסתיים לבסוף באפס חללים. כמובן שצר לנו מאוד על כל יהודי שנפל בקרב ולא משנה מאיזו חטיבה אבל במקרה של גבעתי רוח המפקד תרמה עוד שכבת הגנה מעבר להשגחה האישית של כל חייל וחייל. בעיקר גם שפנה לרבנים גדולים שיתפללו להצלחת חיילי צהל
וביום האחרון.10.08.14
41
שיעמדו לצידו ויאמרו שאם חו יפגעו בו אף אחד לא מתגייס= צהל ממשלת שמד
קידוש השם10.08.14
40
פשוט אלוף קידוש ה' עצום !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתניה10.08.14
39
אם כל כך רוצים לפנק את החיילים - אפשר לשלוח זמר. למה צריך לעשות רעש מכל דבר. יש לכבד רצונו של המפקד שאני מניחה שהוא הכי טוב יודע ומכיר את טובת חייליו.
ציפי21.08.14
38
תגובה למי שכתב את "הרב המהולל"... מאוד כואב לקרוא את המילים שלך חבל שאת חושבת שהיהדות זה... כל העם שלך הגיעו לארץ וזכותם להגיע זה מכח התורה שבא צוונו לרשת את הארץ והיא עשתה אותנו לעם במשך הדורות בין אם את מאמינה או לא(לצערי)צריך לתת מקום חשוב אנחנו לא עם טפש אנחנו עם חכם עם ה' התורה שלנו היא תורה גד
מחזק17.08.14
37
רוצים דתיים בצבא -> אז זה הדין וזו היא ההלכה ! תיקחו חבל ותתלו את עצמכם ! כי זו היא ->תורתנו הקדושה ולא נזוז ממנה כי-הוא-זה ! ->הֵם חַיֵּינוּ וְארֶךְ יָמֵינוּ וּבָהֶם נֶהְגֶּה יומָם וָלָיְלָה:! יהודים עלו לגרדום בשביל קלה כחמורה ! ->>> לא יעזור לכם כלום ! עם ישראל חי !
ברוך12.08.14
36
מה עוד אנחנו צריכים?????????????????
צל"ש11.08.14
35
במבצע צוק איתן לאחר 24 ימי לחימה ו61 חללים לא נפל ולו חייל אחד מגבעתי. כמובן שצר לנו על כל יהודי ויהודי ללא קשר היכן הוא משרת אבל כנראה שמעבר לזכות האישית והתפילות של כל חייל עדיין רוח המפקד עד לדרגות הבכירות יכולה לספק עוד שכבה של הגנה למי שכפוף לו. בעניין זה אל"מ וינטר עשה הכל הן מבחינת המכתב שהפנ
יהודה11.08.14
34
חזק בגוף, אבל גם בנפש! בנשמה! מי שמזכיר שם שמיים, בוודאי זוכה להצלחה! כי הוא פשוט לא מייחס אותה לעצמו. עלה והצלח!!!!
איילה11.08.14
33
שכל המפקדים בצהל יהיו כמוך והשמאל הכופר ילך לעזעזאל
יהודי שונא ערבים11.08.14
32
זה האידיאל בעם ישראל למי שלא ב-א-מ-ת לומד תורה
ישראל כהן10.08.14
31
ולזה בדיוק מה שעם ישראל זקוק - לזמרות ולחזניאות ולבדרניות וכו' וז בשביל להצליח במלחמות -> הצבא >"קדוש" ושמו >"קדוש" ! בני התורה צריכים למהר לסגור את הגמרא ולהתיצב במקום ה"קדוש" זה?
חזותה ה"ציונית"20.08.14
30
רוצים דתיים בצבא -> אז זה הדין וזו היא ההלכה ! תיקחו חבל ותתלו את עצמכם ! כי זו היא ->תורתנו הקדושה ולא נזוז ממנה כי-הוא-זה ! ->הֵם חַיֵּינוּ וְארֶךְ יָמֵינוּ וּבָהֶם נֶהְגֶּה יומָם וָלָיְלָה:! יהודים עלו לגרדום בשביל קלה כחמורה ! ->>> לא יעזור לכם כלום ! עם ישראל חי !
חיים12.08.14
29
ירבו כמוך בעם ישראל וכבר לא יטרכו מלחמות וקורבנות קשים כאילו.
צל"ש11.08.14
28
הלוואי וכולם יאמינו כמוך עלה והצלח ושהקבה יהיה איתך תמיד ותמיד יעזור לך אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף חיים נח11.08.14
27
כִּי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ, לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ, וְהָיָה מַחֲנֶיךָ, קָדוֹשׁ: וְלֹא-יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר, וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ.
וְלֹא-יִרְאֶה ב11.08.14
26
מח"ט גבעתי , כל הכבוד לך !!!! אתה הולך בדרך ה' והקב"ה שמח בך !!! אל תפחד מהחברה החילונית שמדברת עלייך .. תמשיך בדרך ה' והתורה והקב"ה יהיה בעזרך !!!! אשרייך עלייך !!!! אתה גיבור אמיתי !!!!!!!!!!!!!!!!
קרן 11.08.14
25
אשרי העם שאלו הם בניו
שושה11.08.14
24
בושה ! בא"י יהודים צריכים להלחם על ממוש זכותם לחיות כיהודים !
שינין !11.08.14
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל שלו11.08.14
22
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמירוס10.08.14
21
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותראו, יום אחד הוא גם יחזור בתשובה. אמן!!!
אאא10.08.14
20
כל הכבוד לו!!! צריך להתחשב גם ברגשות החיילים הדתיים. ותאמינו לי שלחיילים החילוניים לא יהיה איכפת כהוא זה אם יהיה זמר ולא זמרת. אז על מה הם בדיוק מתעצבנים?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניצה10.08.14
19
בקרוב מאוד בעז"ה יאסר על בנות להתגייס לצבא. חיילים שאני מדבר איתם מספרים שהמפקדים פשוט מתים מפחד לפגוע ברגשות הדתיים, מפקד שלא נותן למשל זמן לחייל להתפלל ערבית חוטף חזק מאוד בראש. "והיה מחניך קדוש". (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי פשוא10.08.14
18
אשרייך אחי!
ישראל 18.08.14
17
כִּי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ, לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ !!!!!!! >וְהָיָה מַחֲנֶיךָ, קָדוֹשׁ !
>וְהָיָה מַחֲנֶ12.08.14
16
חזק ואמץ ר' עופר וינטר!!! כל הכבוד שאתה עומד על עקרונותיך ודואג לכלל החיילים שתחת פיקודיך! ירבו כמותך בישראל! מצדיעה לך!!!
אפרת2012.08.14
אז "כלל החיילים שתחת פיקודו" בעברית שלך זה "החיילים הדתיים שתחת פיקודות"? כי הדברים שלו ממש לא מדברים לחילוני שכמוני, אבל כולנו יודעים שרק לדתיים יש רגשות שצריך להתחשב בהם!
אבי14.08.14
15
בעוון פריצות של בנות ישראל , בחורי ישראל מתים וכו` !!!!
וזה מה שחסר ?12.08.14
14
למרות שיש צדדים מסוימים שעל פיהם ניתן להקל, -> דעת רובם המכריע של הפוסקים שאסור לאיש לשמוע שירת אישה בהופעה חיה !!!
משה11.08.14
13
בס"ד
שלומית נצח11.08.14
12
עופר איש יקר, לעולם אל תחשוש מדברי הבל המופנים כלפיך מאנשים יהודים שאיבדו את דרכם. המשך לפעול על פי אמונותיך ועל פי דרך התורה הקדושה. הקב״ה משגיח עליך בכל צעדיך ורואה את קידוש השם שאתה עושה בכל רגע מאז יצאת לקרב עם חייליך. אל תירא ישראל, אל תירא, כי גור אריה הלא אתה.
רוחל׳ה11.08.14
11
גאה בך ,תמשייך בדרכיך ,גיבור ישראל ,כל הכבוד שיש מחט שדואג לחיילו ישרייך,נסיך שלנו , אוהבים אותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבורה11.08.14
10
מח"ט גבעתי ר' עופר וינטר ->זכיתה ברוך תהיה !
דוד !11.08.14
9
יש כבוד
ח11.08.14
8
שיעיפו אותו מהצבא. לתקשורת השפעה גם בצהל, ולא מעניין אותה יכולת הלחימה, פיקוד (חטיבת גבעתי נכנסה הכי עמוק לשטח האוייב ולמרות זאת יש לה הכי פחות הרוגים) רק שלא יזכירו את שם השם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלון10.08.14
7
רק בגללו בה לי להתגייס
יהודה10.08.14
ואשריו שזכה להיות כזה!!!
יהודי11.08.14
6
בושה ! בא"י יהודים צריכים להלחם על ממוש זכותם לחיות כיהודים !
!!!11.08.14
5
עופר וינטר הוא פורץ דרך לא מפחד לומר די לכפיה החילונית כמה טוב לדעת שמפקד יוצא לקרב בשם השם ועומד על זכותו להיות חייל יהודי מקווה שעוד קצינים ילכו בעקבותיו חזק ואמץ עופר וינטר השם עמך גבור החיל
חנה11.08.14
4
מח'ט גבעתי עופר וינטר. בימים אלה כאשר חיילים יוצאים לקרב ומוביל אותם מפקד כמוך ודאי היית להם סמל ומופת. במשך כל שרותם הצבאי למדו הם איך לנהוג כאשר הם צריכים להלחם על ארצם ולהגן על עמם. אך כל אחד בא למבצע זה עם אופי ונשמה שהיא יחודית רק לו, ולקחת את כולם ולאחד אותם צריכה להיות דרך,לא רק פיקודית אלא ד
רחל11.08.14
3
סוף סוף בן אדם לעיניין..
אור11.08.14
2
איזה יופי שסוף סוף יש לנו בצה"ל מפקדים יראי ה' שכאלה, אשריו ואשרי חלקו! בדיוק לכאלה צדיקים עם ישראל זקוק בצבא, ומי ייתן וירבו כמוהו בכל הצבא כולו! עם חיילים יהודים נפלאים שכאלה בעזרת ה' נעשה חיל וננצח את כל מבקשי רעתנו. אמן! חזק וברוך עופר וינטר!
חנניה מישאלי10.08.14
1
אלו אנשי אמת שונאי בצע איש אשר רוח בו כן ירבו כמו ר' עופר וינטר שזוכה לקדש שם שמים הרבה ה' יצילהו מכל מבקשי רעתו שונאי ה'
סטמראי10.08.14
אולי גם יעניין אותך
צבא וביטחון

מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים בהם שהו מחבלי חיזבאללה

ב. ניסני | 26.04.24

מבוקשים נעצרו

כוחות מיפו את בית המחבל שרצח את בנימין אחימאיר הי"ד

ב. ניסני | 26.04.24

הקרב בהר דב

הותר לפרסום: אזרח ישראלי נהרג במתקפה של חיזבאללה; כך תקף צה"ל מטרות טרור

ב. ניסני | 26.04.24

אחרי עימות

מחבלי הנוח'בה הרצחניים יזכו לביקורים בבתי הכלא

דוד הכהן | 25.04.24

"הארגונים הבינלאומיים החלו להיערך"

צה"ל מרענן את הכוחות | הרמטכ"ל: "מוכנים לפעולה ברפיח"

ב. ניסני | 25.04.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

וכמה מהם פעילי חמאס?

תוך יידוי אבנים והתפרעויות: נעצרו שמונה מבוקשים ביו"ש

ב. ניסני | 25.04.24

גם "במקרים יחודיים"

חצי שנה אחרי | צה"ל: תוקם ועדה שתבחן ההכרה בחטופים 

קובי אטינגר | 25.04.24

מעל 30 מטרות הותקפו

מחבלים ניסו לשגר רקטות וחוסלו מהאוויר | תיעוד מהתקיפות

ב. ניסני | 25.04.24

תשתיות, תצפיות ומבנה

אלו יעדי החיזבאללה שהותקפו על-ידי מטוסי קרב | צפו

ב. ניסני | 25.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

תיעודים מלחיצים

קלות בלתי נסבלת: כך הפך גבול הצפון לחשוף ופגיע/ צפו

ב. ניסני | 24.04.24

צופה פני עתיד

גלנט בצפון: ״חיסלנו מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון"

ב. ניסני | 24.04.24

אות חיים מהתופת

מצמרר: חמאס פרסם תיעוד של החטוף הירש גולדברג-פולין

ב. ניסני | 24.04.24

תשתיות הטרור של חיזבאללה

בצבע: כך נראית מתקפה של 40 מטרות חיזבאללה ע"י צה"ל

דוד הכהן | 24.04.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

אחרי הסערה

הערכה זהירה: אמריקה לא תטיל סנקציות על נצח יהודה

חזקי שטרן | 24.04.24