כיכר השבת

לאחר הפיגוע הרצחני

מהומות סוערות בחווארה - במקום הרוג פלסטיני; גורם ביטחוני: "הם מפריעים לתפוס את המחבל"

מהומות סוערות הערב בחווארה בין המתיישבים לפלסטינים וכוחות הביטחון. עשרות בתים וחנויות הוצתו וכוחות הביטחון השתלטו לבסוף על המהומות | גורם ביטחוני בכיר: "המתפרעים היהודים מפריעים לנו במצוד אחר המחבל. הם מסיטים את כוחות צהל בחווארה ממשימת ההגנה לטיפול בהפרות סדר של יהודים" | זו התגובה החריגה של השר בצלאל סמוטריץ' (ביטחון)

121
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-ה' באדר תשפ"ג | 26.02.23
הכתבה פורסמה ב-ה' באדר תשפ"ג | 26.02.23

This browser does not support the video element.

מהומות סוערות התקיימו הערב (ראשון) במקום הפיגוע שהיה מוקדם יותר היום בחווארה בין המתיישבים לפלסטינים וכוחות הביטחון. כביש 60 חסום לכל כלי הרכב ישראלים ופלסטינים כאחד, מצומת תפוח, בשל המהומות.

כוחות הביטחון חילצו תשע משפחות פלסטיניות מתוך בתים בוערים. יותר מ-30 בתים וחנויות הוצתו ועשרות כלי רכב הוצתו בידי המתיישבים, שזועמים על רצח שני האחים יניב הי"ד בפיגוע הירי היום בצומת.

כמה יהודים נפצעו מיידויי אבנים בידי פלסטינים וקיבלו טיפול רפואי במקום. סמוך לשעה 11 בלילה נמסר כי כוחות הבטחון השיגו שליטה על עיקר התפרעויות בחווארה.

בהתאם להערכת המצב, הוחלט בצה״ל על תגבור של שני גדודים נוספים לגזרת יהודה ושומרון. כחלק מהגברת הפעילות הביטחונית במרחב שכם הוחלט על הגברת הבידוק הביטחוני בצירי התנועה אל העיר וממנה. בחטיבת שומרון פועלים כוחות מתוגברים של צה"ל, משטרת ישראל ופלוגות מג"ב.

גורם ביטחוני בכיר מסביר על המהומות הערב ועל החשש שהמהומות יזלגו לערים המעורבות: "המתפרעים היהודים מפריעים לנו במצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי היום, הם מסיטים את כוחות צה"ל בחווארה ממשימת ההגנה לטיפול בהפרות סדר של יהודים".

הפלסטיניים מדווחים על עשרות פצועים והרוג אחד בן 37 איש כוחות ההצלה הפלסטינים, שלפי גורם בטחוני ״עדיין לא ברור אם נורה בידי כוחות הביטחון או בידי אזרחים״.

הרמטכ״ל הגיע הערב לזירת הפיגוע וקיים הערכת מצב ותחקיר ראשוני בנקודה. הרמטכ״ל הנחה על תגבור כוחות נוסף לסיכול פיגועים ומניעת הפרות סדר, לצד חיזוק והגברת המאמצים ללכידת המחבלים.

חווארה מרחוק (על פי סעיף 27א')

במערכת הביטחון יש חשש לירי מרצועת עזה בעקבות האירוע בחווארה ולהתפרעויות במקומות נוספים, דוגמת מחנה הפליטים שועפאט בו גם החלו הפרות סדר.

This browser does not support the video element.

משכם ישנם דיווחים שוב על הצתה של קבר יוסף בידי הפלסטינים כתגובה לעימותים הסוערים.

שר הביטחון יואב גלנט מסר: "גם בסיומה של יממה קשה וכואבת, בה שני אחים צעירים נרצחו בידי מחבל שפל, אני קורא לאזרחי ישראל: אל תקחו את החוק לידיים.

‏הפרות הסדר בחאוורה מסכנות את האזרחים, ופוגעות בפעילות כוחות הביטחון במצוד אחר המחבלים. אני סומך על מפקדי ולוחמי צה״ל, ובטוח כי ישימו את ידם על הרוצחים".

שר הביטחון יואב גלנט סיים כעת הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון, בעקבות פיגוע הירי וההתפרעויות שארעו בחווארה הערב. בסיום הערכת המצב, הנחה שר הביטחון על תגבור של מאמצי ההגנה על היישובים והצירים ביו״ש, למניעת פיגועים ועימותים נוספים. בנוסף, השר גלנט הנחה להגביר את הכוננות גם בגזרת ירושלים ועוטף עזה.

השר גלנט אישר תגבור מיידי של כוחות ביו״ש, והנחה את צה״ל לסייע ככל שידרש למשטרת ישראל במשימות האבטחה במרחב ירושלים.

שר הביטחון הנחה להקצות את כל המשאבים הנדרשים, מודיעינית ומבצעית, במצוד אחר המחבלים המעורבים בפיגוע הירי היום. השר הנחה את כלל גורמי הביטחון לפעול להרגעת השטח ולשמירת החוק והסדר בגזרה.

בשעה זו, קרוב לחצות, מתקיימת הערכת מצב אצל ראש הממשלה. בדיון משתתפים שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ ומתאם הפעולות בשטחים, בולטים בהיעדרם השרים סמוטריץ' ובן גביר.

בצל האירועים, יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ קרא למנהיגי הימין לעצור את המתיישבים ואמר: ״לצד הצער העמוק והכבד על הפיגוע הקשה, המראות הערב בחווארה צריכים לבייש כל אדם וכל יהודי בפרט. זו לא דרכנו. בלתי נתפס שבערב כזה, חיילי צה"ל צריכים לעצור פורעים ישראלים ולמנוע רצח של חפים מפשע, במקום לרדוף אחרי טרוריסטים.

שתיקתם של השרים סמוטריץ׳ ובן גביר מבישה ומסוכנת. על כל מנהיגי הציבור לקרוא ולפעול עכשיו להרגעת הרוחות״.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ דווקא הגיב לאירועים ומסר: "אחי המתיישבים, הכאב גדול, אך האמינו לי שאנחנו עובדים קשה כדי לתת מענה אמיתי לטרור, גם צבאית וגם התיישבותית. מאז הפיגוע הנורא אנו עסוקים רק בזה. אבל אסור לקחת את החוק לידיים ולייצר אנרכיה מסוכנת שעלולה לצאת משליטה ולעלות בחיי אדם. תנו לנו כדרג מדיני לגבש את המענה ולצה"ל לנצח בע"ה".

חברת הכנסת מרב מיכאלי תקפה בחריפות את המתיישבים וכתבה: "המחבלים שמסתובבים כעת בחווארה מציתים והורסים כל מה שנקרה בדרכם, יונקים את הלגיטימציה שלהם מחברים בכירים בממשלה הזו. לא סתם רובם מתמהמהים מלגנות את עורכי הפוגרום. את הגרורה הזאת שמאיימת על המדינה צריך לקטוע בהקדם, לפני שהיא תוביל אותנו לחורבן עד היסוד".

במקביל, משפחות היישוב אביתר ועשרות בחורי הישיבה החליטו לחזור הלילה ליישוב אביתר, בעקבות הפיגוע בכפר חווארה בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, לאחר כשנה וחצי בהן הממשלות לא קיימו את ההסכם שנחתם עם המתיישבים לפיו יוכלו לחזור למקום.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

תוכן שאסור לפספס
121 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
65
הם הפחו לרוצחים בעצמם ואני לא אומרת את זה בגלל שאני מרחמת על הפלסטינים (אני כן אבל לא משנה) אלה על הנשמות שנטמאות מכאלה מעשים
ה' ישמור26.02.23
מרחמת על אכזרים
את ערב רב26.02.23
דרך התורה זה לא לבוא אליהם ולהלחם בהם! ברור שאנחנו לא אוהבים אותם בלשון המעטה,אבל אסור להתגרות בגויים! דעת תורה זה להמנע מחיכוך איתם,גם אם הכי מציק ומעצבן אותנו בעולם ואנחנו כואבים הכי שיש,אנחנו לא מתגרים בהם!
טלי🍒27.02.23
נכון, אבל במקרה שכל כמה ימים יש פיגוע אנחנו כן מצווים ליצור הרתעה. זה לא נקרא להתגרות בהם כמו שלהכניס מחבל לכלא לא נקרא להתגרות בו
אסף ביתן27.02.23
להכניס מחבל לכלא-זה עוצר אותו כי יש לנו שליטה עליו,אבל ללכת להתעמת איתם כשאין לנו שליטה על מה הם או חבריהם יעשו בתגובה,מה הנקם שלהם יהיה זה לא נקרא לעצור אותם או להרתיע,זה מחמם אותם רק יותר!
טלי🍒27.02.23
המחשבה הזאות נובעת מפחדנות! גם אם זה יעצבן אותם וודאי שאף ערבי לא יעז לעסות פיגוע כשהוא יודע שישרפו לו את כל הכפר! הפתרון היחיד הוא לגרש אותם מארצנו!!!
בחור חרדי28.02.23
אוי כמה צדיקה את ורחומה על אכזריים שפלים שכמותם אסור לרחם
יחיאל26.02.23
את מרחמת על חלאות שעולים על ילדים מתוקים בני 7 ו8 עם רכב 4 טון של ברזל ומרטשים להם את הפנים היפות שלהם? תחשבי קצת יהודיה רחומה
יחאל 26.02.23
איזה יהודיה? היא גויה. בושה לה. ככה לא עושה יהודיה.
שתתביש לה26.02.23
כשתפלי לחיות האלה בידיים הם לא ירחמו עלייך
אלי26.02.23
מספיק עם התייפיפות הנפש הזו. זה כבר לא יופי. זה מכוער.
המפוכח26.02.23
כדאי ללמוד לכתוב בלי שגיאות כתיב...
יהודית26.02.23
צריך להכות באויב ולהציל יהודים. איזה מוסר לחימה למדת בתורה?
כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר ע...26.02.23
את כן אבל לא משנה. את כן ואת לא יהודיה. יש לך נשמה של גוי.
צדיק המסיכות26.02.23
כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים
ימפגרת27.02.23
קודם תלמדי לרשום בלי שגיאות כתיב אחר כך תביעי את דעתך המחוכמת.... עליך אומרים איסטרא בלגינא......
נו נו 27.02.23
אמשיכו כחה
יונתן 27.02.23
אם אתה כבר מדבר על שגיאות היית צריך לכתוב "לכתוב ולא לרשום" כי רשימה הינה בכתב יד כמו רשימת סופר
גרגורי27.02.23
היכן מצאת כתוב את גיבובי ההבלים שלך?! יש בך רחמים על רוצחים? צריך לבדוק בייחוסך
יניב27.02.23
צודקת! הדבר הזה לצערנו רק יגרום לעוד הרבה פיגועים! מה נראה לכם שהם ישבו בשקט ולא יעשו כלום?חבל עוד יהודים בדרך ל... אוף! למה גרמתם לזה,עכשיו עוד יותר מפחיד ללכת ברחוב! היה צריך בשקט ללכת ולדאוג למה שחשוב באמת-חוק מוות למחבלים! ולא להתנקם באיזה זקנה
טלי🍒26.02.23
קראת אולי את הכתבה השניה בכיכר השבת? שם מוסבר מצויין שהפלסטינים התחילו באש ובאבנים ובצמיגים הבוערים.
ברכה27.02.23
תמשיכו לארוג בהם עד שכולם ימותו
יונתן 27.02.23
איך את יכולה לרחם על מישהו שרצח את אחים שלך אני לא מבין איך איך מי שטף לך את המוח שהם לא אכזרים די די כבר תתעורי !!!
כגד27.02.23
טמבלית מרחמת על מחבלים רוצחי יהודים
בדוי27.02.23
"הבא להורגך השכם להורגו"
דעת תורה28.02.23
64
לקיים מצוות ה' "הקם להורגך השכם להורגו" כל ערבי זה פצצה מתקתקת,עד מתי ישפך דמנו?
בשט26.02.23
63
זו דרכנו טמבל להילחם על חיינו
בשט26.02.23

הצגת כל התגובות

62
רק תוקף ערבים מבינים כך צריך יש מספיק כוחות למצוא את המחבל המנוול
מנחם26.02.23
61
אחינו המתנחלים יודעים לדבר בערבית.
אבי26.02.23
60
אין דין ואין דיין. תארו לעצמכם מה יהיה פה כשגם לא יהיו שופטים בירושלים. חורבן בית שלישי יהיה פה. זו ממשלה אנטי ציונית שתגרום לכולנו נזק. ימין, שמאל, מרכז, חרדים, חילונים. כלנו נשלם את המחיר.
אבויי לנו, איזה בלאגן הולך להיות26.02.23
אשמע מהבול או מהבולה, חורבן בא רק שאין תורה ורדיפה אחרי בני תורה, אז כל זה קורה מחבריכם השמאלנים שחברים לאויבנו ומסייעם בידם להשמידנו.
אחמד 26.02.23
כל הטרור מגיע מבתי המשפט
ריני27.02.23
עוד לא נבנה הבית השלישי, אז אינו יכול כבר להיחרב…
לס27.02.23
בית שלישי עדיין לא נבנה...
עדכון27.02.23
59
כל הכבוד. כך צריך לעשות וביתר עז!
משה26.02.23
58
כל הכבוד! דם יהודי אינו הפקר. אנו יודעים היטב שצה"ל אינו עושה כלום, רק אזרחי ישראל חייבים להגן על עצמם ולהרתיע את האויב.
אליהו26.02.23
דם יהודי אינו הפקר. נכון. וזה בדיוק הסיבה שצריך לעצור את המתנחלים כאן ועכשיו. כי הם במעשיהם גורמים לשפך דם יהודי. חד וחלק לפי כל הדעות. למעט כמובן המומחים של מגיבי הכיכר... או יותר נכון מגיבי הבטן..
מה אתה אומר27.02.23
57
אולי באמת תפסיקו לרדוף אחרי המתיישבים, לכו תנסו לרדוף אחרי מחבל שיקבל תנאים מפליגים בכלא ותשאירו למוחים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב, הרבה יותר ממכם- הרתעה!!!! חבל שלא יצאו כבר קודם...
אליהו26.02.23
56
למה רק הרוג 1
ציפה 26.02.23
55
מתביישת עמוקות. עם כיפה לראשם וציצית לגופם הם מתנהגים כאחרוני אויבנו, לשמחתם של אויבנו.
יהודיה26.02.23
דוד המלך היכה ברבבותיו. אין בזה שום בושה, רק גבורת ישראל וקידוש השם. הפוך. בושה שיהודים נרצחים ואף אחד לא עושה מעשה. יש כאן יהודים של פינחס קנאה שבזכותם השם יכרות לנו ברית עולם!
טיפשה מטופשת26.02.23
את ערב רב שמרחמת על אכזרים
את לא יהודיה26.02.23
הכהניסטים השתלטו כאן על התגובות.
למען דעת27.02.23
זו מחמאה לכהנא שרוב העם כבר חושב כמוהו
אאאא27.02.23
אני חושב שאת צריכה לעבור לעיתון הארץ שמה תרגישי בנח על הכייף כיפאק
אחמד26.02.23
לצערי היה מתבקש ממנו לנהוג בדרך אחרת כמו יהודי מאמין! לא לנסות לנקום בהם שזה רק יבעיר את השטח ויגרום לעוד חס ושלום... אדם מאמין באמת לא הולך להתנקם!השם ינקום את דם אויבנו!דעת תורה היא לא ללכת ולהלחם בהם ולהתגרות בגויים!
טלי26.02.23
כמו שכתוב: "ולארץ לא יכופר בה כי אם בדם שופכו"!
אדם מאמין הולך ונוקם27.02.23
אדם מאמין לאר הולך ונוקם! אדם מאמין מאמין שאת הנקמה הוא יקבל,אבל הוא עם קופסא מעל הכתפיים ומשתדל להפעיל אותה ולהבין שהנקם רק יגרור יותר ויותר,לא להיפך,ולא צריך דוגמאות...
טלי🍒27.02.23
"הבא להורגך השכם להורגו"
דעת תורה28.02.23
גויה, שיקסע, טפו !!! תתביישי
בושה 27.02.23
די די כבר תפסיקו לרחם על הפלסטינים הרשעים האלה מגיע להם זה מגיע להם מה את לא מבינה די די תפסיקו להיות רחמנים על אכזרים הם הרגו את אחים שלך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תקלטי בשבועיים הם הרגו 4 אחים שלך ואת מרחמת עליהם , מה יש לך???
כגד27.02.23
54
רבותי, זה עניין של זמן עד שהערבים יחליטו לקום עלינו, צריך לשמור על עצמינו, כמובן שלא לפגוע בחפים מפשע, אבל שינוי תודעה כלפי הערבים דחוף!
מתן26.02.23
איפה יש חפים מפשע
יוסי 27.02.23
53
הועידה בירדן היתה מיותרת ומזיקה ובעיקר לגיטמציה למחבל מאזן
נמרוד26.02.23
52
תותחים תותחים רק ככה הערבים המחבלים מבינים אנחנו צריכים ללמוד מהם
ציון26.02.23
חשבתי שאנחנו אור לגויים. אתה מציע שניהיה חשוכים כמו המחבלים אז כדאי שתתאסלם ותיהיה כמוהם.
אתה רחוק מציון26.02.23
טיפש ושדוד המלך היה הוקם הפלישתים ומוחק ערים שלמות גם הוא היה רחוק מציון???? עם הארץ
ציון27.02.23
אנחנו אור לגויים לא אור למחבלים. על מחבלים נאמר הבא להרגך השכם להורגו.
צדיק המסיכות27.02.23
51
פירומנים עלובים, הם ישרפו את הבית על יושביו
י226.02.23
50
העם צריך להתקומם , ולהרוג באויב , דיי מאסנו בריסון שמרגיל אןתנו לרצח יהודים יום יום , לא עוד !!! דמם של אוייבינו בראשם ויש צורך למחות אותם מארצנו ! די להיות יפי נפש מערביים , מאסנו בזה
צחי26.02.23
49
מעניין שאנשי שמאל תמיד צועקים ודואגים לאויבים אבל הדם שלנו שנשפך זה רגיל אין מה לעשות
אריק26.02.23
48
נו מה הבעיה? צה'ל פשוט שכח את העבודה כי הוא צבא של שלום והאזרחים מזכירים לו איך נלחמים באויבים מה לא בסדר?והייתי גם ממליץ להעביר את כל יושבי חווארה לעזה לא חס וחלילה בשביל טרנספר רק בשביל לשמור על חייהם או אפשר שיתמגנו ויעשו לעצמם גדרות ובטונדות אז לא ישאר להם ברזל לטילים גם רעיון
יחיאל26.02.23
47
הדם שותת ורוצה נקמה ??? תלמדו משניות לעילוי נשמת הנרצחים!!! איפה כתוב בתורה שזה הדרך??? למה מישהו חושב שזה לא משחק באש לפגוע סתם כך. מי ישלם את המחיר אם יקום מחר מחבל וירצח עוד יהודים כנקמה על המהומות...
פלוני26.02.23
אתה מטומטם ! מי שאמר ללמוד משניות אמר גם הבא להרגך השכם להרגו !
דוד26.02.23
אתה טועה אל תצדיק את הרגש שלך עם פסוקים! לך שאל גדולי ישראל מה דעת תורה
דן27.02.23
מה שכן. אתה - דוד - שקרן. המתנחלים עכשיו רק מפריעים לצה"ל, שב"כ להרוג את ה"הבא להורגך". כלומר , הם המתנחלים, גורמים, כרגיל, לשפיכות דם יהודי. כמבן שכהניסטים כמוכם תומכים במעשיהם.
הוא לא מטומטם27.02.23
"לעשות נקמה בגויים", "אשרי שיאחז וניפץ את עולליך אל הסלע", "לא תחיה בהם כל נשמה".. למדת משהו בחיים?
מה אתה מקשקש?26.02.23
46
כי זה מוסיף עוד שמן למדורת ההסתה, כמובן שאסור לפגוע בחפים מפשע אבל היה אפשר לבחור תמונה לראשית קצת פחות מתסיסה,
גורנישט26.02.23
והם לא פוגעים בחפים מפשע ??? הם פוגעים רק בחפים מפשע די די תפסיקו לרחם עליהם הם הרגו את אחים שלך מה אתה לא מבין די די לשבת בצד ולרחם על רוצחים של אחים שלך גם אם היו ח''ו רוצחים את אח שלך היית אומר את זה ???
כגד27.02.23
45
אז כן נכון חיילי צהל יקרים מסייעים לזקנה , אבל מה שמאלן בצד השני של המטרס רואה? אשה זקנה מסכנה ששרפו לה את הבית, לא תראו את זה בחים בצורה כזו בערוץ 14, מספיק עם ההנדסת תודעה הזו לשים את הארטליין איפה שאתם רוצים להדגיש בשביל לקיים את האג'נדה שלכם בשביל למכור פרסומות של לפם ב30 אלף שקל לשבועיים פרסום
גורנישט26.02.23
44
לא לחינם נאמר הי"ד ד' יקום את דם הנרצחים שלנו!!!! תסמכו עליו הוא יעשה את זה הכי טוב שיש אל תתערבו לו במלאכה
לא נראה לי הדרך26.02.23
מחשבה מעוותת!!! גםבזמן התנ"כ בנ"י היו יוצאים לנקון ולהשיב מלחמה! זה לא סותר!!!
חיים26.02.23
בפרנסה אתה גם לא הולך לעבוד ואתה אומר שה' יעשה הכל?
בפרנסה?27.02.23
צודק בכל מילה נכון שהדם רותח אבל לא נראה לי שזו הדרךךך מה שבטוח יעזור זה תפילה ומעשים טובים וחזרה בתשובה שלימהההה כל אחד שרואה את התגובה שלי שיעצור יאמר פרק תהילים ודאי יותר יועיל מלשרוף להם בתים ורכבים (שאני חושב שמגיע להם שישרפו להם אבל לא בטוח שזו הדרך לנקום)
אני איתך26.02.23
43
כל נשחטים לנו ילדים עד מתי לאדישות ולטירוף הזה מה היה עושה דוד המלך
משה 26.02.23
42
איפה מערכת השלטון?
משה 26.02.23
41
מצויין שמפריעים..למה מה יעשו להם אם יתפסו? פיצוחים וטפולי שיניים בחינם?
אלי26.02.23
צודק לגמרי מילים כדורבנות
רחלי27.02.23
40
כמה אפשר לראות נרצחים הלב כבר לא מכיל רגשות נמאס מהממשלה הרופפת ...די לאלימות ממש בכיינות ילדים נרצחים לנו ילדים ביבי בן גביר סמוטריץ איפה ימין מלא מלא מלא מלא מלט דפאק עלק ועל ווצאק
מני26.02.23
39
אנחנו עולים בחומה ואלוקים מסביר לא זו הדרך
הצבענו בן גביר26.02.23
ראה קריינא דאיגרתא מהסטייפלר שאחרי שכבר נמצאים פה לא שייך איסור עלייה בחומה
אריה28.02.23
38
הגיע הזמן לתגובה יהודית הולמת . ידעו שיש תג מחיר , ימנע פיגועים
שמשון26.02.23
37
אם מרתיע - יבורכו .
מרדכי26.02.23
36
בדיוק להיפגש סמוטריץ' ,צה"ל אמור לעבוד ביחד עם המתיישבים לתפוס מחבלים ולהרוג אותם במקום. הבעיה שהתיפיפתם כולכם. היהודים מפריעים לצה"ל? לאן הגענו. המתפרעים יכולים להיות רק פלסטינים.אין דבר כזה יהודים מתפרעים. נקודה. תפנימו.
צדיק המסיכות26.02.23
35
הבה נדייק!! הערבים פתחו במהומות ולהבדיל המתיישבים הגנו על עצמם ואחר כך זה התפתח להצתות. כולנו מספיק אינטלגנטיים להבין שאם כך היה מתפתח אחרי רצח היהודי הראשון לא היו יותר פיגועים.
ברכה26.02.23
34
רק תדעו שזה היה כך, יהודים החליטו לעשות צעדה בחווארה ופלישתים יצאו וזרקו עליהם אבנים, ואז כמה בחורים החליטו להצית וכדו'
יהודי27.02.23
33
אני מציעה לכל יפי הנפש ללבוש חולצות שעליהן הכיתוב: "מחבל יקר אתה מוזמן להרוג את בני משפחתי וחברי, אני מתחייב/ת בזאת שלא לפגוע בחפים מפשע כתגובה לרצח אלא לחכות בסבלנות עד שתיתפס (ותשוחרר בהסכם)".
ברכה27.02.23
32
יופי הציונות הצליחה: הפכתם יהודים לרוצחים. כל הכבוד!
דה האן27.02.23
ה"קנאים" הצליחו הפכו יהודים לשנוררים.....
יעקב28.02.23
31
בחרנו ממשלת ימין מלא מלא ובנתיים יש מלא מלא בלגן פיגועים הפגנות חוסר משילות בקיצור מלא מלא כאבי ראש
טוב27.02.23
30
הגיע הרגע בו סמוטריץ מגלה את הקושי כשיש אגף שמאגף מימין. כעת נוער הגבעות יזעק "סמוטריץ שמאלן!"
גוי צדיק27.02.23
29
לא רק הערבים לא אוהבים לראות שתי אחים ביחד גם אצל אחינו בני ישראל יש כזה שיטה וד"ל  מרמזים ומרמזים מן השמים ואין פוצה פה!!  עד מתי???? עד מתי?????
כהן 27.02.23
28
תגובה יהודית גאה ומכובדת. לא עוברים לסדר היום על רצח יהודים.
נפתלי27.02.23
27
אין ספק שזו נקמה מתוקה, אבל מסוכן מאוד לאזרחים שיעברו שם יום יום. עוד דבר, בשנים האחרונות עשו בכביש חווארה קו הפרדה וכיכרות וזה גורם לפקקים איומים, יהודים עומדים שם באמצע הכפר (בדרך לביתם) לפי דעתי צריך להחזיר את המצב לקדמותו.
איתי27.02.23
26
זאת לא הדרך. אם אחרי פיגןע כזה הייתה איזשהי לגיטמציה מהעולם לעשות בחווארה סדר, עכשיו איבדנו אותה! לקחת את החוק לידיים ולהתפרע זה לא הפתרון!!!
הדס27.02.23
25
אני קורא את התגובות המתלהמות אבל אתם עושים זאת מאחורי הסינר של אמא...תתגייסו נראה אותכם.
דרעי הזכאי27.02.23
24
לפעמים אין ברירה דם יהודי אינו הפקר
יוני27.02.23
23
צריך לזעוק לה' שרוצים משיח.הוא ילחם את המלחמות בעמלקים הפלסטינים הרשעים האלה והוא גם ינצח כי בורא עולם איתו. אין ממשלה ואין צבא ואין כלום כולם פחדנים ומתחנפים לכל העולם כולל לערבים. יש רק בורא עולם ואהבת אחים כי שנאת אחים מורידה לנו את ההגנה מהמרצחים הללו.
חסוי27.02.23
22
אתה המלא לא עושים כלום וגם הם תתפסו תתנו בכלא מלון. עדיף כך.
ההוא27.02.23
21
גדולי ישראל כבר אמרו לא להתגרות באומות למה יש עזי פנים שלא מקשיבים להם 😣 שהשם ירחם עלינו 😩
דן27.02.23
נכון זה מה שאני כל הזמן אומרת פה אבל הם לא מבינים את זה שזה רק יגרום רע,הם שקועים בהווה בלי טיפת הסתקלות קדימה מה ילד יום בגלל זה,ואיזה פיגועי נקם יחזירו הפלסטינים!
טלי🍒27.02.23
20
טוב מאוד ככה צריך!!! ולמי ש"ריחמה" על הערבים, אז הנה התשובה שלי "כל המרחם על אכזרים סופו להיות אכזר" ודי לחכימא....
חזקיהו27.02.23
19
ככה זה כשאין תורה התגובות בלי שכל שכחתם מה שני בני יעקב עשו לעיר שלמה שכחתם מה משה ביקש לנקום נקמת ה במדיינים ועוד דוגמאות מי שאין לו נקמה בלב לא יהודי נקודה כל היפי נפש ערב רב ומשה רבינו יסגור איתו חשבון בקרוב
נקמת ה27.02.23
18
"ארדוף אוייבי ואשמידם ולא אשוב עד כלותם" במקורותינו כתוב שצריך להשמיד את האוייב, לא לשים אותו בכלא אלא להשמיד, כןן להשמיד, הפירוש הוא שלא יהיה יותר אוייב הוא יעלם
דוד27.02.23
17
שמתם לב שבזמן האחרון עוד ועוד יהודים "לוקחים את החוק לידיים"? למה? כי הצבא/הממשלה לא עושה את העבודה שלהם, בג"ץ מונע מהם, קושר את ידיהם, ואחינו היהודים מתייאשים. תודה, אהרן ברק... (ממש לא)
מישהו27.02.23
16
שוב זוג אחים נרצחו בדם קר... המסר ... שיש לבלום ולהוקיע שינאת חינם שינאת אחים... או כל סוג של גזענות או אפליה בעם ישראל ולהפיץ אהבת חינם אהבת אחים בננו על מה נחרב בית המקדש??? רעידות האדמה... האדמה זועקת את שפיכות הדמים... דם יהודי אינו הפקר!!!
חיים27.02.23
15
צבא האו"ם. בושה שזה מה שהם מתעסקים . יפי נפש
אבישי27.02.23
14
כנראה שיש מישהי שלא מודעת טוב מזה חיות רק בצורה של בנאדם ....
יוסי27.02.23
13
שמאל ארור צאו מתך העם היהודי השורשי, ואל תחזרו אתם אשמים בכל ההפקרות הרצחנית שלא נגמרת בשיטת הרפיסות מזה עשרת שנים ייקח שנים עד שתחזור הרתעה
דוד27.02.23
12
לא מבין למה לשים תמונת רקע כזאת תמונת רקע של חווארה בוערת זה מה שצריך להראות
דוד27.02.23
11
הדם היהןדי נשפך בגלל חוסר תוקף מצד ישראל. וכן.... גם המהומות שלהם מתרחשות כי הם רואים את חוסר התוקף מול המחבלים ומבינים שאין להם הגנה אז מגנים על עצמם.
ברכה27.02.23
10
מה דחוף למצוא את המחבל היום? הפוך כל יום שמתחבא בשכם הוא סובל יותר מהבית כלא/מלון, וגם יש להם סגר, הפעולות האלה מועילות יותר מכל ימ''מ המוגבלת
צדק27.02.23
9
הפלסטינים הם לוחמי חופש המתנחלים הם מחבלים הssמול הוא גייס חמישי.
מירב מיכאלי-קסטנר27.02.23
8
באמת תחשבו, מהיום אם מחבל רוצה לרצוח ח"ו איפה הוא ירצה לפגוע בירושלים/ בתל אביב או בהתנחלות?
ברכה27.02.23
7
הגזמתם לכל הדעות!!מה הזקנה אשמה בזה?באמצע הלילה להתפנות מהבית שלה שנשרף?לא רוצה לדעת מה יאמרו על זה בעולם,איך הפלסטינים יגיבו,מה שבטוח שזה רק יגרום לעוד פיגועי נקם!וחבל!ברור שעצוב לנו ששני יהודים נרצחו לא עוול בכפם,אבל למה ללבות?אתם מודעים לעובדה ש95% מהערבים חיים בשלום ומעדיפים שקט?ורק5% בלאגניסטים
טלי🍒26.02.23
6
לשרוף את כל חווראה החרתא
יהודה27.02.23
5
הגיע הזמן ללמוד מהדרוזים. ברגע שערבים פגעו בבן שלהם שרפו והרגו את כל הכפר של הערבים. צריך לדבר איתם בשפת החיות. זה שפה שהם מבינים. התרפסות של ממשלה מביאה לתוצאות הפוכות.
משיח27.02.23
4
מעמלק לא משאירים זכר. מ 7 עמים שהיו בארץ צוונו להלחם עם כולם עד חומה. אם לא נאמר שהם יהו למוקש. טרנספר על מלא מלא. יש מספיק מדינות ערב. לנו אין ארץ אחרת.
מרדכי היהודי27.02.23
3
איפה בן גביר?
טוויטו27.02.23
2
תכנסו בהם הכי חזק
דוד אליס27.02.23
1
אחלה גברים שבעולםםם אלופיםם ירבו כמותכם בישראללל כל ערבי להרוגג
שירציון❤04.03.23
אולי גם יעניין אותך
צבא וביטחון

משוחררי עסקת שליט ביצעו עשרות פיגועי ירי בהוראת חמאס

ב. ניסני | 16:50

הלחימה בג'באליא: חילוץ גופות - והשמדת 10 ק"מ מנהרות

ב. ניסני | 11:03

חרבות ברזל

חיסול מחבלים והשמדת מנהרות: תיעוד הלחימה ברצועת עזה

ב. ניסני | 08:59

מחבלים בלב הארץ

אחרי הירי החריג למרכז: התגובה של צה"ל בקו התפר ביו"ש

דוד הכהן | 30.05.24

מתחם "הומניטרי"

בית ספר, מסגד ומרפאה: המתחם שבו נפלו 3 לוחמי צה"ל

ב. ניסני | 30.05.24
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

אחרי השגת השליטה הצבאית עליו

"צינור החמצן" של חמאס | סיפורו של 'ציר פילדלפי' האסטרטגי בעזה

אבנר גרשוביץ | 30.05.24

תורת הנאצים האיסלאמיסטית

האם זה בסדר שישראל הרגה 36,000 עזתים? | מוסר, מלחמה ודיפלומטיה

ישראל גראדווהל | 30.05.24

תיעודים מהרצועה | צפו

הלחימה העצימה ברחבי עזה נמשכת; חוליות מחבלים חוסלו

ב. ניסני | 30.05.24

צפו בתיעוד

הרמטכ״ל קיים תחקיר ראשוני בזירת הפיגוע הרצחני בשומרון 

ב. ניסני | 30.05.24
ש

אוירה תורנית וביתית

מענקים ומלגות ייחודיות לתואר שני בחינוך לנשים

כיכר בשיתוף מכללת הרצוג | מקודם

תיעוד חדש מקרבות צה"ל מול מחבלי חמאס ברצועת עזה

ב. ניסני | 30.05.24

הותר לפרסום

שני לוחמי כפיר נהרגו בפיגוע הדריסה סמוך לשכם | לוחם צנחנים נפל בקרב ברצועת עזה

ב. ניסני | 30.05.24

הטרור מרים את ראשו

שני פצועים אנוש בפיגוע בלב השומרון: המחבל נמלט לשכם והסגיר עצמו למנגנוני הרשות 

דניאל הרץ | 29.05.24

ברקע הביקורת

הרמטכ"ל נכנס לרפיח - והתייחס ל"פירוק חמאס לחלוטין"

ב. ניסני | 29.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הירי מטול כרם ליישובים

הסריקות אחר מבצע הירי נמשכות; תוחקרו חשודים | תיעוד

דוד הכהן | 29.05.24