שרה נתניהו העידה בבית הדין: "שופכים את דמי"

רעיית ראש הממשלה העידה בפרשת התביעה שהגיש נגדה עובד מעון ראש הממשלה לשעבר גיא אליהו. "אני עוזרת לילדים חולי סרטן, למשפחות שכולות". תקפה: "מי מממן את מני נפתלי?" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שרה נתניהו בבית הדין, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו העידה הערב (חמישי) בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בתביעה שהגיש נגדה עובד המעון לשעבר גיא אליהו. הגב' נתניהו התייחסה לטענות כי עובדים בבית עברו השפלות ואמרה כי מדובר בשקר מתועב: "האווירה היום היא נעימה מאוד. הכול יפה בבית והכול כמו שצריך. כל המסכת כאן זה שקרים".

"אני רעיית ראש הממשלה הראשונה במדינת ישראל שממשיכה לעבוד בעבודתה. אני עוזרת לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה, למשפחות שכולות, ולנשים מוכות" אמרה נתניהו בעדותה.

היא הגיבה לטענותיה של בשלנית בבית לשעבר ואמרה: "אני מקווה שהגברת אתי חיים טרחה להגיד שהיא חברה טובה מאוד של מני נפתלי וגיא אליהו. זו חבורה אחת מלוכדת שכללה שלושה או ארבעה אנשים מתוך עשרות אנשים שהופעלו עליהם לחצים כבדים ואני מאוד מעריכה אותם שעמדו בלחצים. חלקם אמרו שמני נפתלי הציע להם כספים על מנת לתבוע אותי".

"הסכם המסגרת, זה מני נפתלי עשה. בפועל באותה שנה זה יצא שלושת אלפים ומשהו. חלק גדול ממה שבעלי סופג את האש זה מה שמני נפתלי עשה. הוא הזמין את הגלידה פיסטוק ועשה את הסכם המסגרת".

"הם ירקו לתוך הבאר שממנה הם שותים. לא סתם ירקו, הקיאו לתוך הבאר. בתקופה שמני עבד זה נראה כמו גן חיות, הייתי רואה מישהו מגיש משהו ושואלת אותו מי זה".

"אנשים נהיים חולים בגללי?" הוסיפה נתניהו, "יש גבול. אולי גם רצחתי את ארלוזורוב?". בהמשך אמרה: "ה'טיים מגזין' ערך ראיון עם בעלי לפני כשנתיים כשעשו עליו כתבה כאיש השנה. חצי טור הוקדש למעון ראש הממשלה וכתבו שם דברים מאוד לא מחמיאים. כתוב על ההזנחה ועל העליבות של הבית. אין אחד שבא לבקר שם ולא אומר את זה". היא הוסיפה כי היא "מתייחסת באופן יפה ומנומס לעובדים".

"איך בבית הדין לעבודה כשסוחטים כספים מהמדינה למשהו שהוכח כעורבא פרח , היועץ המשפטי לממשלה שהיה אז לא הגיש כתב אישום לבית המשפט, איך זה קשור מעבר לשפיכות דמים המתמשכת שלי? יש שופטים בירושלים. לכתוב שאני פסיכולוגית ילדים מומחית ועוזרת למשפחות שכולות - על זה מישהו כותב?".

"מי מממן בנאדם שטוען שמאז שהוא עזב אף אחד לא מוכן לקחת אותו לעבודה?", שאלה נתניהו על מני נפתלי: "מי מפרנס אותו שלוש שנים? הוא אבא לילדים. מי משלם אגרות בית משפט?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר