נזק בלתי הפיך

תביעה נגד 'לניאדו': גרמו נמק לפעוט לאחר ברית מילה

פעוט דימם מאסיבית לאחר ברית המילה, ופונה לבית החולים 'לניאדו'. האורולוג חבש אותו בניגוד לפרקטיקה הרפואית וגרם לנזק בלתי הפיך במקום המילה, המשפחה הגישה תביעה בסך 2.5 מיליון שקלים (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
נזק בלתי הפיך (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

פעוט החל לדמם באופן מאסיבי לאחר ברית המילה שעבר, ופונה על ידי הוריו לבית החולים 'לניאדו' בנתניה. מהרישומים הרפואיים עולה כי האורולוג החליף את התחבושת שהניח המוהל בתחבושת לחץ עם חומר עוצר דימום, והתינוק אושפז למשך הלילה.

בתביעה על סך 2.5 מיליון שקלים שהגישה המשפחה באמצעות עו"ד עדי אברג'יל-ברוורמן ממשרד עו"ד פייל ושות', נטען כי למרות שהדימום פסק לאחר זמן קצר, צוות בית החולים לא הסיר את תחבושת הלחץ והתינוק שוחרר לביתו כשהתחבושת עדיין על גופו.

בביקורת שערך המוהל בבית המשפחה, הוא הופתע לגלות את תחבושת הלחץ ומיהר להחליפה בתחבושת רגילה. אך הנזק כבר נעשה, ובמקום המילה של התינוק, פשה נמק.

הפעוט הובהל לסדרת בדיקות וטיפולים כירורגיים, ונותח בהרדמה כללית בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא. עם זאת, למרות האשפוזים, איבד התינוק חלק מן האיבר.

המשפחה צירפה לתביעתה את חוות דעתו של ד"ר לאונרדו סיפלוביץ, מומחה לכירורגיה כללית וילדים, שקבע כי צוות בית החולים פעל בניגוד לפרקטיקה הרפואית המקובלת, וגרם לפעוט נכות.

מביה"ח לניאדו נמסר ל-ynet כי "כתב התביעה התקבל בימים אלה, אנו לומדים את הפרטים ונגיב במפורט בבית המשפט בו מתנהל ההליך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר