אלימות המשטרה

מוסי רז: הח"כים החרדים בוגדים בציבור שלהם

ח"כ מוסי רז (מר"צ) תקף את חברי הכנסת החרדים שבחרו להיעדר מדיון על אלימות המשטרה כנגד מפגינים ואמר: "איך הח"כים החרדים מעזים להיעדר ולבגוד בציבור שלהם?" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מוסי רז (צילום: יונתן סינדל / Flash90)

ח"כ מוסי רז (מרצ) תקף את חברי הכנסת החרדים שבחרו להחרים את הדיון על אלימות המשטרה בשדולה של יו"ר סיעתו ח"כ אילן גילאון, דיון שעסק בין היתר בטענות על אלימות המשטרה בהפגנות 'הפלג הירושלמי'.

לדברי ח"כ רז: "איך חברי הכנסת החרדים מעזים להיעדר מהדיון הזה ולבגוד בציבור שלהם? רק לפני כחודש נזרקו רימוני הלם על מפגינים חרדים במרכז ירושלים".

רז סיפר כי: "לפני כשבע שנים אני הותקפתי על ידי שוטר בהפגנה ומי שהעלה את הנושא בכנסת היה ח"כ לשעבר אריה אלדר כשאמר 'הלחי של מוסי התקיפה את ידו של השוטר'".

תיעוד דרמטי: כך יידו השוטרים רימוני הלם (צילום: אלעזר רוזנפלד)

"חמור יותר מהכל היא העובדה שהשר לביטחון פנים, שרת המשפטים והמפכ"ל לא הגיעו לדיון. ההיעדרות היא בעצם אמירה ברורה לשוטרים: מותר לכם להיות אלימים" הוסיף הח"כ ממר"צ.

רז סיים את דבריו ואמר: "אין משטרה בעולם שאין בה אלימות, אבל רק אצלנו האלימות הזו מקבלת גיבוי מהגורמים הממונים על המשטרה".

חה"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, הוסיף: "‏אם צריך לצאת מכאן עם מסקנה אחת זה לא מי נפגע יותר, אלא איך אנחנו מאחדים כוחות - ערבים, אתיופים, חרדים, נכים - כל מי שנפגע באופן עקבי ומכוון מהמשטרה בזמן שהם אמורים לדאוג לביטחון שלנו, לחופש הביטוי והמחאה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר