מוצ"ש, בבנייני האומה

סערת הכפייה החילונית: הזמרים החסידיים יוצאים למאבק

בעקבות מאמצי מערכת המשפט לכפות אורח חיים חילוני על הציבור החרדי, בביטול אירועים נפרדים, מכריזים הזמרים החסידיים על יציאה למאבק • היציאה לדרך: בהופעת ענק בבנייני האומה (אקטואלי)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
מרדכי בן דוד (צילום: עזרא לנדאו)

פרסום ראשון: בעקבות הכפייה החילונית וההתערבות המשפטית למניעת אירועים הנערכים על טהרת הקודש, בהפרדה בין גברים לנשים, הזמרים החסידיים החליטו לצאת למאבק. כך נודע ל"כיכר השבת".

המאבק ייפתח בהופעת ענק לבני הישיבות שמטרתה לחזק את גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד ובהשתתפות אמנים נוספים בליווי תזמורת המנגנים בניצוחו של מוישי רוט ובהנחייתו של השדרן מנחם טוקר.

האירוע ייערך לגברים בלבד, במוצאי שבת הקרובה פרשת ראה כחלק מתכניתו של טוקר "מוצ"ש חי", בבנייני האומה בירושלים. פתיחת השערים בשעה 21:30.

המפיקים מצהירים כי ההכנסות מהאירוע יהיו קודש למימון ההוצאות והמערכה המשפטית כנגד מניעת ההופעות לגברים בלבד במגזר החרדי.

סטיקר שהוכן לקראת המאבק

כזכור, בית המשפט אסר על עיריית חיפה לממן את המופע של מרדכי בן דוד לגברים, שיועד להתקיים ביום שני במרכז הקונגרסים בחיפה. בשל מוערבות העירייה בבעלות במרכז הקונגרסים אף הוחלט שלא לקיים את האירוע גם לא במימון פרטי של המפיקים והאירוע בוטל לגמרי.

המפיק שלום ווגשל מסר ל'כיכר השבת': "אנו נילחם שלא ישתיקו אותנו כדי שנוכל לבצע את האירועים על טהרת הקודש, כמו שעבדנו בעשר השנים האחרונות עם כל הגורמים כדי לעשות אירועים כשרים לבני הישיבות"

"לא נאפשר לאף אחד לחנך אותנו לןא לשדולת הנשים ולא לשום גורם אחר לשנות את אורחות חיינו", הצהיר ווגשל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר