לא חוזר לביתו

ד"ר יהודה סבינר מתחנן: "תקפידו על ההוראות" • צפו

ד"ר יהודה סבינר, רופא חסיד גור, המטפל בחולי הקורונה ב'שיבא' - נשאר בבית החולים ולא חוזר לביתו בבני ברק. כעת, הוא קורא לכולם: "תקפידו על ההוראות בכל דרך, זה מציל חיים" • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בין חברי הצוות הרפואי ועובדי בית החולים 'שיבא' בתל השומר, המתגוררים בעיר בני ברק, שהוטל עליה סגר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה - יש את ד"ר יהודה סבינר, רופא חסיד גור, המטפל בימים אלו בחולי הקורונה השוהים בבידוד בבית החולים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בעקבות הסגר על העיר החרדית, בית החולים הקצה לד"ר החרדי מקום מגורים מיוחד במתחם בית החולים שעונה על כל הדרישות שלו כאדם חרדי השומר תורה ומצוות.

יצויין כי ניתנה לו האפשרות לסרב לכך, אך גם הוא וגם משפחתו הבינו את צו השעה בפעילותו מצילת החיים למען חולי הקורונה והעדיפו את הישארותו בבית החולים.

בסרטון וידאו שפרסם ד"ר סבינר ממחלקת הקורונה בבית החולים הוא אמר: "על רקע התפרצות הקורונה בבני ברק, קיבלתי המלצה מיחידת הזיהומים בבית החולים שלא לחזור הביתה, כנראה אני אסגור פה שהות עד ליל הסדר, בתקווה שעד ליל הסדר אוכל לחזור הביתה ולקיים את הסדר עם האישה והילדים".

בהמשך דבריו קרא לציבור להמשיך לשמור על הוראות משרד הבריאות: "תשמרו על עצמכם ותקפידו על ההוראות בכל דרך, זה מציל חיים ועוזר לנו, כולם מקריבים מחירים קשים על זה ואם כבר אז עדיף להיות בצד הנותן, שיהיה בשורות טובות".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר ד"ר יהודה סבינר: "זה לא קל, אך באחריות ובגאווה גדולה קיבלתי יחד עם רעייתי את ההחלטה המשותפת שאשאר בשטח בית החולים, לפחות עד ליל הסדר. והנני מודה להנהלה על הדאגה לכל צרכי. העיקר שנשמור יחד על כל ההוראות המצילות חיים ובעזרת ה' נעבור את זה".

בתוך כך, אמש פורסם ב-ynet כי המרכז הרפואי שיבא בתל השומר גיבש הנחייה חדשה לפיה, חברי הצוות הרפואי ועובדי בית החולים שמתגוררים בבני ברק יעברו בדיקת קורונה ובנוסף, ייאסר עליהם לשוב לביתם.

לפי הדיווח, בית החולים יספק לעובדיו שמתגוררים בבני ברק מקומות מגורים והם לא יוכלו לשוב לבתיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר