מתייסרים מגעגועים

ועידת רבני אירופה: "אין כל היגיון שיהודים לא יבקרו את הוריהם"

לאחר שח"כ אייכלר העלה את הנושא בוועדת הפנים של הכנסת. נשיא ועידת רבני אירופה, כותב לו במכתב כואב את המצב שיהודים לא יכולים לבקר את הוריהם או ילדיהם (חרדים)

אילוסטרציה. חרדים בנתב"ג (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

'ועידת רבני אירופה' בראשות הגר"פ גולדשמידט, קוראת היום (ראשון), לאפשר גם ליהודים שאינם מחזיקים באזרחות ישראלית להיכנס לישראל ולבקר את ילדיהם או את הוריהם.

במכתב ששיגר הגאון רבי פנחס גולדשמידט לח"כ ישראל אייכלר, מביע נשיא 'ועידת רבני אירופה' תמיכה ביוזמתו בוועדת הפנים של הכנסת לאפשר ביקורי משפחות מחו"ל אצל הוריהם המבוגרים בארץ אחרי חצי שנה שלא התראו עקב הקורונה.

בפתח המכתב כותב הגר"פ: "קראנו בשמחה אודות יוזמתך שהעלית בוועדת הפנים של הכנסת לאפשר ביקורי משפחות מחו"ל אצל הוריהם המבוגרים בארץ אחרי חצי שנה שלא התראו עקב המגיפה הנוראה".

"אכן כדבריך", מוסיף הגר"פ וכותב: "ישנם הורים קשישים מחו"ל שרוצים לראות את ילדיהם תושבי הארץ אחרי חצי שנת סגר בין המדינות ולא מאפשרים להם מכיון שאין בידם דרכון ישראלי על אף שהנם יהודים וזכאי חוק השבות".

בגלל הקורונה: חתן וכלה התארסו ב...נתב"ג • צפו

"אנו ב'ועידת רבני אירופה' מחזקים את ידך ומקוים שחפץ ה' בידך יצלח ותוכל להבקיע את חומות הבירוקרטיה המיותרת והסלקטיבית שבגינה מסורבים הורים לראות את ילדיהם ללא כל היגיון".

הגר"פ אף מוסיף וכותב: "זאת בשעה שמאפשרים את כניסתם של בני עמים אחרים מכל היבשות עם בדיקות מתאימות. כאשר את אותן בדיקות ניתן לעשות גם ליהודים שאינם אזרחים ישראליים".

"ומי יתן ודבריכם יפלו על אוזניים קשובות ובכוחכם הפוליטי תוכלו לעשות צדק עם אותם המשפחות שמתייסרות מגעגועים" – מסיים הגר"פ גולדשמידט את מכתבו הכואב והנוקב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר