מסך הביתחרדיםחדשותמענייןיהדותמוזיקהברנז´האוכל ומתכוניםלמקרה שפספסתם‎MENדיגיטלבית וסטיילמשפחהמשפט בריאותכלכלה חנוך לנועררכבתיירותדעותוידאוצרכנות
אוכל ומתכונים

באנו לשדרג

מתכון לקיש על בסיס בטטות במילוי כרישה ללא גלוטן

קיש מפנק על בסיס בטטות (צילום: www.purewow.com)

במקום להסתבך עם קמח ובצק, הנה קיש שהבסיס שלו בכלל מורכב מבטטות. והמילוי? טוב, זה החלק הטוב באמת: כרישה וקייל / תרד עטופים בגבינה נוטפת (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל  |  ח' בטבת תשעח   26.12.17  23:30

מרכיבים(6 מנות):

אופן ההכנה:

1. מחממים את התנור ל-170 מעלות, ומשמנים קלות תבנית עגולה עם תחתית נשלפת בקוטר 23 ס"מ. 

2. בקערה בינונית, מערבבים את הבטטות עם שמן הזית. בוחרים בפרוסות הבטטה הגדולות ביותר, חוצים אותן לשניים ומסדרים את החצאים בצמוד לדופן התבנית כשהחלק המעוגל פונה למעלה. עם שאר הפרוסות מרפדים את התבנית.

3. אופים במשך 18-20 דקות, עד שהבטטות מבושלות קלות.

4. במקביל, מכינים את המילוי: מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית. מוסיפים את הכרישה ומאדים במשך 4 דקות, עד לריכוך. מוסיפים את הקייל / התרד ומאדים עוד 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל שחור.

5. מוציאים את הבטטות מהתנור, ושופכים עליהן מחצית מכמות הגבינה המגוררת. מעל, מורחים את תערובת הכרישה והקייל בשכבה אחת.

6.  בקערה בינונית, טורפים את הביצים עם השמנת ואגוז המוסקט; מתבלים במלח ופלפל שחור, מערבבים ויוצקים את התערובת על תכולת התבנית. לסיום, מפזרים על הכל את הגבינה הנותרת.

7. מחזירים את התבנית לתנור ואופים במשך 30-35 דקות, עד שהקיש מתייצב. מגישים מיד, חם, וניתן לשמור במקרר עטוף בניילון נצמד עד יומיים.

מקור
pure wow

תגובות

4
מחכה לעוד מתכונים ללא גלוטן
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
3
מעולה
חני
גם אני צליאקית ואשמח לעוד מתכונים ללא גלוטן
2
תודה רבה.
חני
1
מעולה תביאו עוד מתכונים נטולי גלוטן
צליאקית

אולי יעניין אותך גם:

עוד באוכל ומתכונים