חדש בשוק המהדרין

מותגי הבירה המובילים עכשיו בכשרות הרב לנדא

במהלך חדשני מבשלת קרלסברג משיקה את מותגי הבירה המובילים בכשרות הרב לנדא שליט"א. מוצרי הדגל המושקים בכשרות המהודרת הם: קרלסברג, טובורג, סטלה ארטואה ומאלטי - משקאות בירה ברמה ובאיכות בינלאומית (אלכוהול, שיווק)

מותגי הבירה בכשרות מהודרת (צילום: יחצ)

במהלך חדשני מבשלת קרלסברג משיקה את מותגי הבירה המובילים בכשרות הרב לנדא שליט"א. מוצרי הדגל המושקים בכשרות המהודרת הם: קרלסברג, טובורג, סטלה ארטואה ומאלטי - משקאות בירה ברמה ובאיכות בינלאומית.

לרגל המהלך כינסה החברה מסיבת עיתונאים מלאת ארומות וטעמים במבשלת קרלסברג באשקלון, לשמוע, לראות, לטעום ולהאמין.

מבשלת קרלסברג הבינלאומית פועלת בישראל כבר למעלה מ-20 שנה, ומייצרת בירה אירופאית מעולה שזוכה פעם אחר פעם לציונים גבוהים במיוחד במבחני הטעימה מהמחמירים בעולם, בזכות הידע הנרחב והמומחיות שלה בתחום הבירות.

אלעד חורש, מנהל תחום קולינרי בקרלסברג ישראל מציין כי הרכיבים מהם מיוצרת הבירה הם ארבעה חומרי גלם בלבד, כולם טבעיים: מים, לתת, כשות ושמרים. תהליך הייצור השונה לכל מותג בירה המיוצר במקום, אורך התסיסה ורמת הקלייה של הלתת מאפשרים ליהנות מסוגים שונים של בירה לפי העדפות הטעם והתאמה לאופי האירוע:

קרלסברג היא בירת לאגר פרימיום מעולה בעלת צבע זהוב בהיר , ארומה נעימה וטעם מרענן. בירה טובורג היא בעלת גוון ענברי עמוק, טעמי קרמל עשירים וגוף מלא. סטלה ארטואה נחשבת לבירה היוקרתית ביותר בישראל. היא בהירה וצלולה עם ארומה ייחודית ועדינה ומותירה סיומת רעננה ונעימה. מאלטי – בירה שחורה המיוצרת מתערובת מקורית של רכיבים צמחיים ומשלבת בריאות לצד טעם.

מעניין לדעת כי הבירה היא המשקה הנמצא במקום השלישי בצריכת השתייה העולמית אחרי המים והתה. ערכה הקלורי של הבירה נמוך יותר בהשוואה ליין אדום יבש או מיץ תפוזים טבעי, ובצריכה נבונה היא תורמת להעלאת הכולסטרול הטוב ולמניעת מחלות לב.

"עונג שבת וחג, הוא חובתו של כל יהודי לצד שמירה והקפדה על ההלכות" אמר בדברי הפתיחה תומר סגיס, דובר קבוצת קוקה-קולה ישראל, שקרלסברג חברה בה.

"מותגי הבירה המושקים לראשונה בכשרות הרב לנדא שליט"א מביאים אל שולחן השבת, החג ושאר האירועים והשמחות עונג, שמחה ובריאות."

מנכ"ל קרלסברג IBBL רונן אבישר שנכנס זה מקרוב לתפקידו כמנכ"ל החברה, הוסיף ואמר כי השקת הבירות המובחרות של המבשלה בכשרות הרב לנדא הוא ציון דרך בפעילותה של קרלסברג בישראל והזדמנות לכלל הציבור ליהנות ממגוון בירות איכותיות המותאמות להזדמנויות צריכה שונות.

"אנו גאים להשיק לראשונה לציבור החרדי בירות איכותיות ומשובחות בכשרות מהודרת. מדובר במהלך חדשני שיוצר שינוי משמעותי בשוק הבירה במגזר החרדי, ואנו מקווים שצרכני המהדרין ייהנו מהאיכות, מהטעם ומהרמה הגבוהה שאנו מציעים".

את האירוע חתמה סדנת טעימות חוויתית בה הודגש הקשר בין בירה לאוכל והוגשו מותגי הבירה קרלסברג, טובורג, סטלה ארטואה ומאלטי,

קמפיין ההשקה היוצא לאור בימים אלו מציג את הזדמנויות הצריכה הייעודיות בקרב צרכני המהדרין: כמו קידוש בבית הכנסת, ליל שישי, שלום-זכר, סעודות שבת וחג, פורים ועוד. אין ספק כי מיטב התוצרת של מבשלות קרלסברג בישראל תיטול חלק בלתי מבוטל באירועים אלו.

את המותגים קרלסברג, טובורג, סטלה ארטואה ומאלטי בכשרות הרב לנדא שליט"א ניתן להשיג בחנויות ובנקודות המכירה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר