העסקה הרוחנית

כך גבאי בתי הכנסת הכפילו את תרומותיהם

בימים האחרונים גבאי בתי הכנסת ברחבי הארץ הגיעו לסיכום ראשון מסוגו עם חברת המיזוג "אלקטרה" ולפיו כל תרומה של המתפללים עבור הפעלת המזגנים תהפוך לתרומה גדולה יותר עבור החזקת בית הכנסת (צרכנות, שיווקי)

שיפור התנאים בבית הכנסת על-ידי אלקטרה (צילום: יחצ)

מהפכה ראשונה מסוגה בהיכלי בתי הכנסת ברחבי הארץ מתחוללת בימים אלו, לאחר שגבאיהם הגיעו להסכם כלכלי עם חברת ישראלית על תרומת עתק.

העסקה המדוברת נחתמה בין 'אלקטרה' - חברת מיזוג האוויר המובילה בארץ, לבין גבאי בתי הכנסת בהם מופעלים מדחני המזגנים, כי על כל הפעלה שלכם בסך 2 ש"ח ומעלה אלקטרה תתרום 2 ש"ח לבית הכנסת. באופן הזה, הופכת כל תרומה קטנה של הציבור עבור הפעלת המזגנים לתרומה גדולה יותר עבור בית הכנסת.

מדובר בסיכום ראשון מסוגו של חברה ישראלית, הנרתמת להחזקת בתי הכנסת ושיפור התנאים בו. הגבאים עמם שוחחנו מעריכים כי הסיכום אליו הגיעו יכניס מאות שקלים נוספים לקופת בתי הכנסת.

"אנחנו הגבאים עמלים קשה כדי להשיג תרומות שיחזיקו את בית הכנסת, ולפעמים נמצאים עד שעות הקטנות של הלילה בבית הכנסת כדי להשיג עוד תרומה אחת, ועתה עם הסיכום החדש בינינו לחברת 'אלקטרה' קופת בית הכנסת תהיה גדולה יותר משמעותית", אמר אחד הגבאים.

גבאי נוסף הוסיף כי "סיכום כזה עוד טרם נראה בין גבאי בתי כנסת לחברה כלכלית ולכן אין לנו אלא לברך על כך ולהודות לחברה".

מחברת 'אלקטרה' נמסר: "כחברת מיזוג האוויר המובילה בישראל, אנחנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה ההדוק עם החברה החרדית, ומה מתאים יותר מאשר לסייע בהחזקת בתי הכנסת בהם מתפללים אלפים מידי יום. כמו כן, כחברה הרואה את טובת לקוחותיה, אנו שמחים להוביל את המהפכה הצרכנית במיזוג האוויר, בהשקת סדרת המזגנים "אלקטרה Platinum A", המעניקה לילה שלם של מיזוג בפחות מ-2 ש"ח".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר