מתנה חוויתית לילדי החלאקה - מה קונים?

איזו שמחה והתרגשות עם הגיע ילד החלאקה המתוק לגיל שלוש הנכסף, כיצד נעצים את האירוע המיוחד, שיזכרו עוד שנים רבות, שואלים את עצמם ההורים, הדודים, וכמובן הסבא והסבתא המאושרים (סטייל, שיווקי)

מתנה חוויתית לילדי החלאקה. מלכות וקסברגר. (צילום: יחצ)

התשובה נמצאת בטרקליני "מלכות וקסברגר" המעוטרים, אליהם נכנס כל מי שמבקש לרכוש מתנה ייחודית. אתם מוזמנים לבחור מתנה יהודית, ערכית וחינוכית לילד החלק'ה. מתנה המעבירה חוויה עוצמתית לצד מסורת בית ישראל סבא. מגוון של מתנות שילד החלק'ה ישמח לקבל, ויעשה בהם שימוש לאורך שנים.

בין המתנות תוכלו למצוא את הלהיט שכבש את לב הילדים המקרנצ'יק, פנס הקסם האור קולי, המקרין סיפורי חז"ל בציורי האומן ר' יואל וקסברגר, לקול המעשייה המעבירה לכל צופה מגוון מסרים חינוכיים בצורה חוויתית. למקרנצ'יק מעל 10 סיפורי חז"ל מרתקים, בעברית ובאידיש, מהם תוכלו לבחור את הסיפור שתרצו להעניק.

הספר "סיפורי חכמים" חלק ב' בעברית ובאידיש, שיצא לאור לאחר ההצלחה הגדולה של כרך א', בו סיפורי חז"ל מרתקים, הכתובים באותיות מאירות עיניים וקלות לקריאה לצד ציורים מרהיבים מבית ממלכת וקסברגר. ספר לימוד אותיות הא-ב "גירסא דינקותא" ממנו למדו דורות שלמים את קסמי אותיות הקודש, ומעניק חווית לימוד של אותיות א-ב, ובו סידור וסיפורים מיוחדים לקריאה לילדי החלק'ה.

מגנטים חתוכים בצורת אותיות א-ב בהם ניתן לשחק ולהרכיב מילים, ובצורה חוויתית זו ללמוד את האותיות. מזוודת "אוצר המצוות" המעוצבת על ידי דמות הילדים האהובה הלא הוא קופלה, והלהיט האחרון עבור הילדים, מחזיק מפתחות בדמות "קופלה" האהוב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר