רשת חנויות קרוקס אנד מור תעבור מיתוג מחדש ותיקרא WeShoes

היבואנית הבלעדית והמפיצה של מותג קרוקס בארץ, מרחיבה את פעילותה והופכת את רשת חנויות Crocs&More לרשת חנויות WeShoes, לצד מספר מצומצם של חנויות שישארו תחת המותג הוותיק (צרכנות, שיווקי)

רשת חנויות WeShoes (צילום: יחצ)

חברת 'קולנוע חדש' בבעלות עמוס הורוביץ, היא היבואנית הבלעדית והמפיצה של מותג ההנעלה האמריקאי, קרוקס ומפעילת רשת החנויות הארצית Crocs&More.

בחודשים האחרונים, החלה החברה במיתוג מחדש של חנויות הרשת ברחבי הארץ שיפעלו מעתה תחת המיתוג מחדש WeShoes. במהלך חודשים אלה, גובש תמהיל המוצרים שיופיע על המדפים בחנויות הרשת. תהליך המיתוג כלל שדרוג הנראות בסניפי הרשת וכן קמפיין פרסומי נרחב באונליין ואופליין.

רשת WeShoes המונה 64 סניפים בפריסה ארצית, מתכוונת להציע מותגי נעליים לנשים, גברים וילדים, ברמת מחירים נוחים לכל כיס ובלי להתפשר על איכות ונוחות. ברשת החדשה יימכר מגוון רחב של מותגי נעליים שהחברה מייבאת כיום, אך גם מותגים בינלאומיים נוספים שהציבור הישראלי אוהב. המותג הבולט של החברה מלבד קרוקס (CROCS) הוא המותג האוסטרלי בלנסטון (BLUNDSTONE) שהפך למוצר לוהט בשוק ההנעלה הישראלי. בנוסף, החברה היא יבואנית בלעדית של שול (Scholl) סטונפליי (Stonefly), מוזס (Moses), דזיגואל ( DESIGUAl) ומותגים מובילים מהעולם. כמו כן, יצרנית של המותגים: סוונטי ניין (Seventy nine), קנדי (Candy).

המותג קרוקס ימשיך לקבל בולטות גם תחת קורת הגג החדשה.

לדברי זוהר בנזינו מנהלת השיווק של רשת Weshoes: "מותגי ההנעלה שתחת קורת הגג של רשת WeShoes מספקים נוחות, אופנה ושיק, כיף וחדשנות עיצובית. תמהיל המוצרים וחווית הקניה מאפשרים לנו להעניק ללקוח הישראלי מענה אופנתי מגוון המותאם לאקלים המקומי וליהנות מההנעלה הטרנדית והעכשווית, מרחבי העולם, באיכות גבוהה ומוקפדת, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר