כשנהנים ברודריגז – החופש הגדול עובר 'אקספרס'

את רודריגז - המסעדה הבשרית המצויינת בהר חוצבים, כולם מכירים. כעת ניתן לקפוץ עם כל המשפחה וליהנות גם ממנות איכותיות המוכנות במקום, בשירות ומחירים של 'אקספרס', או להזמין משלוחים של מנות אקספרס במחירים זולים אך בטעמים המופלאים של רודריגז - עד הבית (אוכל, שיווקי)

מסעדת רודריגז. (צילום: יחצ)

במהלך החופש הגדול, אין כמעט מי שלא מבלה עם הילדים בקניון או במסעדות מזון מהיר. אכן, החום בעיצומו, הילדים מטפסים על הקירות ומחפשים תעסוקה ואתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר שישלב בין ארוחה מזינה וטעימה לתעסוקה אידיאלית לילדים.

במיוחד כדי לתת מענה להזדמנויות כאלה, מסעדת הבשרים הירושלמית היוקרתית רודריגז, פתחה את 'רודריגז אקספרס'. בערב הירושלמי הנעים, תוכלו ליהנות מהמרפסת של המסעדה הצופה אל הנוף ההררי, או להזמין מנות אקספרס באיכות של רודריגז עד הבית.

את רודריגז - המסעדה הבשרית המצויינת בהר חוצבים, כולם מכירים. כעת ניתן לקפוץ עם כל המשפחה וליהנות גם ממנות איכותיות המוכנות במקום, בשירות ומחירים של 'אקספרס', או להזמין משלוחים של מנות אקספרס במחירים זולים אך בטעמים המופלאים של רודריגז - עד הבית.

את המשלוחים ניתן לבצע דרך הטלפון, אתר הבית של המסעדה או האפליקציה. בנוסף, באפליקציה החדשה של מסעדת רודריגז, תמצאו הטבות מצויינות ללקוחות המסעדה.

התפריט ברודריגז אקספרס נבנה על ידי השפים המובלים של מסעדת הבשרים היוקרתית ובאותם הסגנונות אניני הטעם, בהתאם לטעמים האהובים על החיך הישראלי והירושלמי.

ברודריגז אקספרס מציעים מנות נבחרות מתוך התפריט החדש הכולל מגוון עשיר של מנות בשרים ושיפודים, לצד תוספות חמות וסלטים טריים. כל הבשרים ברודריגז נצלים במקום ומוגשים מהגריל ללקוח. בין המנות המצויינות של 'רודריגז אקספרס' תמצאו את המנה שהפכה ללהיט: אצבעות אסאדו בפיתה, במחיר של 38 ש"ח בלבד או 42 ש"ח למנת אצבעות אסאדו בבאגט.

אסאדו בבאגט. רודריגז. צילום: יחצ

רודריגז מציעה מתחם בעיצוב נקי ואלגנטי המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה, לצד שירות אדיב וחייכני.

כשר למהדרין | רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר