הרב אפרתי והנהלת 'כשרות למהדרין' סיירו במפעל החדש של חסלט

משתתפי הסיור בראשות הרב יוסף אפרתי הביעו התפעלות מהיקף וגודל ההשקעה והפתרונות החדשניים להביא ירק נקי מחרקים בכשרות מהודרת ללא פשרות. חסלט כחלוצת הענף מתחילתו ממשיכה להוביל את מהפיכת הירקות הבריאים ללא תולעים ובטכנולוגיות חדשניות (אוכל, שיווקי)

הרב אפרתי במפעל החדש של חסלט. (צילום: יחצ)

השבוע קיימו הרב אפרתי ורבני מערכת 'כשרות למהדרין' סיור מקיף במפעל החדש והמשוכלל של חברת "עלי קטיף חסלט" בפארק תעשיות נועם בנגב.

המפעל החדש הוקם לאחר שלפני 12 שנים בעקבות הפינוי מגוש קטיף נאלצו בחברה להעתיק את המפעל מהשטח עליו הוא פעל בגוש קטיף.

הנהלת החברה הזמינה את הרבנים לסיור במהלכו הציגה הנהלת "חסלט" בפני המשתתפים את המפעל החדש על כלל הטכנולוגיות החדשניות שהותקנו בו המאפשרים לחברה להמשיך לספק את מוצריה האיכותיים והבריאים בכשרות מהודרת.

הרבנים נחשפו להשקעה האדירה בהקמת המפעל החדש והמערכות המשוכללות והכל למען התוצאה של ירק נקי בתכלית ההידור והאיכות.

בנוסף, מערכות המפעל שהנם מהטכנולוגיות המובילות בעולם מאפשרות למפעל לעמוד בביקושים האדירים מתוך כושר ייצור של פי חמש מהסחורה שיוצרה עד היום מידי יום ביומו במפעלים הקודמים של חסלט. המפעל משתרע על שטח של 10,000 מ"ר ונבנה בסטנדרטים שעדיין לא נראו בארץ.

מנכ"ל חסלט, אליעזר ברט ואחראי הכשרות במפעל הרב משה ברנס הציגו לרבנים את הפיתוחים, כאשר כמעט בכל שלב נחשפו המשתתפים לפטנטים ייחודיים שהומצאו על ידי מומחי חסלט.

מעבר לכשרות המהודרת של המפעל, בחסלט מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה מחמירים ביותר, כך למשל, הירק המגיע מהחממות נפרק מבטן המשאית היישר לשרשרת הקירור בנקיות וסטריליות ואינו שוהה בחוץ אפילו לשנייה, כל משלוח ירק נושא סימני זיהוי המאפשרים מעקב וזיהוי רציף משלב הקטיף בחממה ועד לאחר האריזה. הירק מועבר אחר כך למערכים אוטומטיים כמעט ללא מגע יד אדם, בדרך הוא עובר במערכי שטיפה ובדיקה ענקיים ומשוכללים ובמעבדות בדיקה משוכללות כאשר ניתן לומר כי כל ראש כרוב או חסה זוכה לטיפול ובחינה אישית למניעת כל אפשרות של שיווק ירק שאינו עונה על הסטנדרטים הקפדניים המפורסמים של חסלט.

במהלך ההקמה של המפעל הגדול נטלו חלק בנוסף למומחי חסלט גם גופי הכשרות ומומחים רבים נוספים על מנת להביא לתוצאה מקסימאלית באיכות הירק ובנקיותו.

בסיום הסיור התכבד הרב אפרתי בקביעת מזוזה ונשא דברי ברכה בפני מנהלי המפעל והביע התפעלותו מגודל ההשקעה והתוצאה המבורכת ובדבריו ייחד את הזכות הגדולה בחלקם לעסוק בהצלת ישראל ממאכלות אסורות ובירכם שיזכו להמשיך להוביל את המהפכה בתחום ולזכות עוד ועוד מישראל ליהנות ממוצריהם האיכותיים והמוקפדים בכשרותם המהודרת ללא חשש "יאכלו ענווים וישבעו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר