מענק כספי משמעותי למעסיקי עובדים חרדים

משרד הכלכלה פתח במהלך חסר תקדים לקידום ועידוד כניסת עובדים בני המגזר החרדי למעגל העבודה, והוא משתתף בעלות אחזקת עובד חרדי ו/או ערבי בשיעור של עד 33% מסך השכר של העובדים. חברת משאבים בניהולו של הרב יוסף ויטמן מזמינה אותך לקלוט עובדים חדשים ולזכות בסיוע כספי מהמדינה על כל עובד שתקלוט. נשמע הזוי? אז זהו, שלא (כלכלה, שיווקי)

מענק כספי למעסיקי חרדים. משאבים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בניגוד להגדרת התקציב בשנים הקודמות, השנה עבר התקציב שינוי משמעותי והורחב מאד, ולכן כיום הוא פונה אל מגוון רחב של עסקים בקאדר רחב של תחומים, נותני שירותים, תעשייה, מלונאים, ועוד.

השינויים המשמעותיים במענקים אלו בשנה זו ביחס לשנים קודמות הוא במגוון הרחב של מסלולי הסיוע לקליטת חרדים, לדוגמה עסק בירושלים שיקלוט עובדים חדשים מספיק ש 75% מסך המשרות החדשות יהיו חרדים או ערבים ויקבל מענק עבור כל 100% המשרות למרות שלא כולם חרדים. שינוי משמעותי נוסף שבוצע הוא בהגדרה מי הוא חרדי, אם בעבר היה על המועמד להגיש אישור כי הוא או ילדיו למדו במוסדות חינוך חרדיים, הפעם מספיק להוכיח כי הוא מתגורר בשכונה חרדית כדי לזכות במענק זה.

המענק ינתן בהתחייבות להעסקה של לפחות חמישה משרות מלאות חדשות של עובדים חרדיים ו/או ערבים חדשים שנקלטו לעבודה בעסק לא לפני תחילת שנת 2017 או כאלו שיקלטו בשנה הקרובה.

בעל עסק, רוצה גם לזכות במענק? אין בעיה, צור קשר עם חברת משאבים עוד היום כדי שיגישו עבורך את הבקשה לקבלת התקציב | טלפון: 03-574-5060

כדאי לזכור כי כמו בכל תקציב ממשלתי גם הגשת הבקשה למענק זה כרוכה בביורוקרטיה ובדרישה להקפדה על כל שלב בהליך הבקשה, דבר שגורם לכך שרק הגשה מקצועית של הבקשה תזכה בסופו של דבר את העסק במענק זה, במיוחד לאור העובדה כי מדובר בהקצאה תחרותית עם תקציב מוגבל שלא כולם זוכים בו.

לחברת משאבים בניהולו של הרב יוסף ויטמן ניסיון רב בהגשת בקשות למענקי מדינה לעמותות ועסקים באופן כללי, ובמיוחד בהגשת הבקשות למענקים מסוג זה, במשאבים מציעים גם שיטת עבודה המקלה עליך את ההחלטה, לא קיבלת לא שילמת, כך שבכל מקרה אינך מסכן כבעל עסק את כספך. פנה עוד היום למשאבים ותוכל ליצור הכנסה נוספת לעסק, תוך העסקת עובדים חרוצים, אמינים ומקצועים בעלות מסובסדת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר