עמדות קפה עם חלב טרה לציבור אומרי הסליחות

גם השנה, במוצאי שבת סליחות, לקחה מחלבת טרה חלק בתחילת אמירת הסליחות בעשרות קהילות גדולות ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות העמידה מחלבת טרה לרשות המתפללים עמדות קפה עם חלב טרה בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית (אוכל, שיווקי)

עמדות טרה לאומרי הסליחות. (צילום: יחצ)

העמדות כללו את כל הציוד הדרוש להכנת משקאות חמים והעניקו להמוני המתפללים אפשרות ליהנות ממשקה חם לקראת אמירת הסליחות בשעת לילה מאוחרת או בשעות הבוקר המוקדמות.

הפעילות נערכה במגוון רחב של מקומות: בקהילות חסידיות, בישיבות דגל ליטאיות בבית הכנסת של מרן הרב עובדיה זצ"ל ועוד. הפעילות התקבלה בתגובות חמות של קהל המתפללים.

הפעילות לטובת אומרי הסליחות היא פעילות נוספת בשרשרת ארוכה של מהלכים שיוזמת מחלבת טרה לטובת צרכני המהדרין במטרה להעניק להם אפשרות ליהנות ממוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר ובכשרות בד"ץ העדה החרדית.

כחלק מהמהלך שמלווה את מחלבת טרה בשנים האחרונות, המחלבה רואה כצעד טבעי לקחת חלק ברגעים חשובים של הצרכן החרדי, ולהצטרף לתפילת רבים באספקת משקה חם למתפללים.

במחלבת טרה מציינים כי שמחו להיות חלק באמירת הסליחות כמדי שנה, והפעם עם חלב בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית, ומאחלים לכל הצרכנים שנה טובה ומבורכת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר