היום: "מעצבים את המחר" - כנס ראשוני מסוגו למגזר

הכנס הענק נועד להעניק כלים מקצועיים מותאמים באופן מלא לאורח החיים של היוצרים והמעצבים החרדים. ב"פרוג" מדווחים על התעניינות שיא מצד יוצרים מעצבים ואומנים במגזר החרדי המבקשים לקחת חלק בכנס המקצועי שמטרתו לקדם את הפן המקצועי שלהם (בארץ, שיווקי)

לוגו הכנס. (צילום: יחצ)

היום (שני) מתקיים הכנס הענק של המעצבים והיוצרים מבית "פרוג" בבנייני האומה בירושלים. פתיחת השערים החלה בשעה 10:00 בבוקר.

במהלך הכנס תוצג תערוכת מחאה לשמירה על זכויות היוצרים. לקראת הכנס שיגרו מאות יוצרים ומעצבים את הכרזות שיעטרו את מיזם המחאה נגד הלנת שכרם של היוצרים המעצבים והאמנים המיזם יוצג תחת הכותרת "הופכים את היוצרות משלמים בזמן". כלל היצירות שנשלחו מאופיינות בחשיבה "מחוץ לקופסה". המסר שנשזר ביצירות הוא האיסור החמור של הלנת השכר, וההקפדה המיוחדת של התורה על תשלום שכרו של העובד במועד.

הכנס מפוקח על ידי "משמרת הקודש והחינוך" המפקחת על התאמת כל התכנים האיכותיים שיועברו בהרצאות שיימסרו במהלך הכנס, למגזר החרדי. הפיקוח ההדוק נעשה בלי לפגוע באיכות התכנים וברמתם המקצועית.

במהלך הכנס יחשפו היוצרים לתהליכים הדרמטיים שעוברים על שוק התעסוקה העולמי, ומשפיעים גם על היוצרים במגזר החרדי. היוצרים ירכשו כלים כיצד ניתן לקדם את העסק שלהם לאור תהליכים אלו. בכנס ייחשפו הבאים לשיטות פרסום חדשניות שיסייעו להם להרחיב את מעגל הלקוחות של העסק.

לצד כל אלו יוצגו במסגרת יריד מיוחד, פתרונות תעסוקה ייחודיים במסגרות שבהם קיימת הקפדה על כל כללי ההלכה ונבחנו כמי שמתאימים לאורחות החיים הייחודיים.

הכנס שיזמה "פרוג" ייערך לגברים ונשים (בהפרדה מלאה) זכה לחסות של גופים גדולים במשק כמו בנק הפועלים ואחרים, הרואים לעצמם מטרה חשובה לקדם את זכויות היוצרים החרדים. התקווה כי הכנס יקדם מקצועית את המעצבים והיוצרים ויציף את נושא שמירת הזכויות המגיעות להם, בנושא הלנת השכר ובנושאים רבים אחרים. הנוכחות המרשימה הצפויה בכנס, של יוצרים ומעצבים ושל אישי ציבור, מבטיחה יצירת מודעות רחבה יותר לצרכים הייחודיים של המעצבים והיוצרים החרדיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר