סניף חדש של מותג סולתם נפתח באור יהודה

רשת חנויות סולתם, המותג המוביל בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, השיקה את הסניף ה-27 שלה באור יהודה. הסניף החדש מציע מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי. נכנסים לסולתם קונים ב-200 ₪ ומשלמים רק 100 ש"ח (אוכל, שיווקי)

סולתם באור יהודה. (צילום: יחצ)

השנה האזרחית רק התחילה, ומותג סולתם מתחדש עם סניף חדש באור יהודה. פתיחת סניף אור יהודה, שיהיה הסניף ה-27 של רשת סולתם, שנמצאת בפריסה ארצית, מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי של החברה, למתג ולשפץ סניפים קיימים ולהתרחב משמעותית ולהכפיל את מספר הסניפים תוך 5-6 שנים.

החנות החדשה בשטח של 100 מ"ר והיא תכלול את מגוון המוצרים האיכותיים של סולתם. המגוון כולל את סדרות הסירים וכלי הבישול: Mineral Stone, Granite Magma ,Kingstone Red/Black סירים לבישול עם ציפוי בגימור שיש, סירים בטוחים לשימוש המציעים חלוקת חום שווה ויעילה לבישול מיטבי וחיסכון בזמן ובאנרגיה וכן המגוון הרחב ביותר בסירי הנירוסטה המוכרים לכולם: Oren, Carmel, Arbel ועוד, בנוסף - מגוון רחב של תבניות אפייה, קרבון סטיל, עם ציפוי Non Stick איכותי, המונע הידבקות המזון, התבניות מעולות ועמידות לשנים רבות, סדרת סכיני שף איכותית, אביזרי מטבח ועוד.

זאת לצד כלי מטבח חדישים כמו פלא סיר – סיר מהפכני לבישול בלחץ נמוך, סדרת ה – Micro Grill צלייה במיקרוגל, הסיר המרובע שמיועד לטיגון, אידוי, בישול ושימוש בתנור, סירי לחץ מסדרת ה - Quattro ועוד.

פתיחת החנות החדשה היא חלק מההתפתחות של סולתם בשנה האחרונה, התפתחות שבאה לביטוי גם בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

מיטל רובין מנהלת השיווק של סולתם: "חובבי הבישול והאירוח באזור גוש דן והמרכז ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים. אנו מזמינים את כולם לבוא ולהתחדש במגוון כלי מטבח במבצעי השקה בלעדיים".

תושבי אור יהודה והסביבה שיכנסו לחנות החדשה יוכלו ליהנות מהמחירים המטורפים והמבצעים המיוחדים של רשת סולתם. הSale הגדול של סולתם בימים אלה מזמין את כלל הציבור לקנות משלל מוצרי החנות ב200 ₪ ולשלם רק 100 ₪ על הקניה (כפוף לתקנון המבצע).

הסניף ממוקם ברחוב הנחושת 5, אור יהודה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית