לאחר 20 שנה חברת כלי הבישול הוותיקה – סולתם מחדשת את המותג והאסטרטגיה

כחלק מהמהלך, סולתם נפרדת מהשם 'רדד'. התקבלה החלטה לשמר רק את המותג 'סולתם', שהוא המותג המוביל בסירים כבר למעלה מ- 70 שנה ונהנה ממודעות גבוהה מאוד (אוכל, שיווקי)

ישראל מאיו מנכ"ל סולתם באירוע. (צילום: יחצ)

חברת 'סולתם' (Soltam) שחוגגת 70 שנות ייצור ופעילות, יוצאת במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, כאשר מטרת העל היא החזרת המותג 'סולתם' כשחקן רלוונטי ומשמעותי בתחום כלי הבישול. היקף ההשקעה הכולל במהלך זה הוא 10 מיליון, חידוש המותג בוצע בשיתוף פעולה עם חברת 'שייק דיזיין' בבעלות מעיין רשף.

כחלק מהמהלך, סולתם נפרדת מהשם 'רדד'. התקבלה החלטה לשמר רק את המותג 'סולתם', שהוא המותג המוביל בסירים כבר למעלה מ- 70 שנה ונהנה ממודעות גבוהה מאוד.

חברת סולתם נוסדה על ידי סולל-בונה וחברת תמפלה בשנת 1950 ונחשבת עד היום כמותג סירים איכותי ומוביל. ישראל מאיו, מבעלי החברה והמנכ"ל המשותף מוסר: "לאורך השנים סולתם שאפה להביא את ייצור סירי הנירוסטה שלה לדרגת מקצועיות גבוהה, במונחי שמירה על איכות המזון, עמידות המוצרים לשנים רבות ונוחות הבישול. סדרות המוצרים של סולתם מספקות מענה מקצועי הן לבשלנים מיומנים, לחובבי בישול ולמבשלים מתחילים. סולתם הרחיבה ושדרגה משמעותית את מגוון המוצרים, במקביל שימרה את איכות מוצריה כמיטב המסורת של החברה. המגוון כולל עיצובים חדשניים המרחיבים את פלחי השוק שהחברה פונה אליהם, תוך שמירה על פלחי השוק הוותיקים והנאמנים של החברה.

סולתם הוא ללא ספק מותג הסירים והמחבתות המועדף והמוערך ביותר על ידי הצרכנים, כ-55% מהנשאלים השיבו כי מותג הסירים והמחבתות שהם מעדיפים יותר מכל הוא סולתם, כך על פי סקר "גל חדש" שנערך עבור המותג לאחרונה. עוד עולה מהסקר כי נקודת החוזק של סולתם היא תפיסת איכות גבוהה ועמידות המוצרים לאורך זמן.

מהלך המיתוג והאסטרטגיה החדשה כוללים: מגוון רחב של מוצרים חדשים, לוגו חדש, שפה חדשה, חנויות בנראות חדשה, אריזות חדשות שמטרתן להנגיש את המידע המקצועי אודות המוצר, בשפה צרכנית ברורה, אסטרטגיית תמחור חדשה, מחירים נגישים, שלא היו קיימים בעבר בסולתם, תוך שמירה על מפרטים ואיכות בלתי מתפשרת, במטרה להגדיל את נתח השוק. שילוט חנויות ועל גבי משאיות, שקיות ושקיות רב פעמיות מעוצבות – הכל תחת מכנה משותף שהוא הקפדה על הפרטים הקטנים, הן באמירה העיצובית והן בחומרי הגלם ובטכנולוגיה המוכרת והמוערכת. השפה התקשורתית החדשה תביא לידי ביטוי את הרעיון ש'סולתם' היא מילה נרדפת לאיכות ומקצוענות במטבח כבר למעלה מ-65 שנה.

הלוגו החדש יוצג בשפה האנגלית ויציין את שנת היווסדותה של החברה. על כלי הבישול יוטבע הלוגו כחותמת איכות וישים דגש על החומר שהמותג הכי מזוהה איתו – Stainless steel (נירוסטה), אריזות המוצרים מאופיינות בעיצוב אחיד, נקי, פשוט וברור בגווני שחור-כסוף במטרה לשוות להן מראה יוקרתי ולשדר מקצועיות ואמון כמו כן הן מצוידות בסל אייקונים המעביר בצורה פשוטה את הייחודיות של כל מוצר וסדרה במגוון".

"ריענון המותג הוותיק הציב בפנינו אתגר חדש, וכשמדובר במותג מוכר ומצליח כמו סולתם האתגר הוא כפול, למרות שהמותג זוכה למודעות גבוהה, מצאנו לנכון לרענן אותו מחדש, מוסיף מאיו "עלה צורך להעצים אותו ולתת לצרכנים מענה הולם למותג שיעלה בקנה אחד עם האהדה שלה הוא זוכה. מטרת המהלך היא להגדיל את פלח השוק שלה ולהגיע גם לקהל יעד צעיר יותר, ולתפוס ולחזק את מקומה והשפעתה בתחום סירי הבישול האיכותיים", הוסיף מאיו.

לרשת 25 חנויות ברחבי הארץ בבעלות פרטית ובקרוב עתידות להיפתח עוד 5 חנויות חדשות בארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר