לקראת לידה? החזר מונית לכל יולדת

המרכז הרפואי "שמיר" קמפוס אסף הרופא מעניק החזר מונית לכל יולדת: "כשאני באה ללדת אני יכולה לפרגן לעצמי מונית, בלי לחשוב 'רגע כמה זה יעלה'. אני רוצה לבוא בראש שקט ללידה" (בריאות, שיווקי)

לקראת לידה? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חרדות וחששות, מלווים את היולדת לעתיד, בימים הסמוכים למועד הלידה. כל אישה גם אם לילדים, שאין זו הלידה הראשונה שלה, מחפשת את השקט והשלווה, על אחת כמה וכמה שמדובר בלידה ראשונה.

את רוצה להבטיח לעצמך להיות בזמן הלידה מוקפת בצוות הרפואי המקצועי ביותר והמנוסה ביותר. צוות רפואי רגיש לצרכים הייחודים שלך היולדת החרדית, בלי לוותר על הפן המקצועי והניסיון.

בימים אלו חשוב להפיג את כל הטרדות הנוספות. לא אחת היולדת מוצאת את עצמה מתלבטת איך להגיע לבית החולים. אנחנו במרכז הרפואי "שמיר" מבקשים לחסוך ממך את כאב הראש המיותר הזה, ומתחייבים להחזר מלא של המונית שמביאה אותך ללידה במרכז הרפואי שלנו.

"לקראת הלידה, מצאתי את עצמי מתלבטת איך להגיע לבית החולים. בתוך כל הלחץ של היממה שלפני הלידה, מצאתי את עצמי עושה חישובים של כסף כמה תעלה לי המונית. ואם זה לא המועד של הלידה אז אני אשוב הביתה ובפעם הבאה אשלם שוב למונית", מספרת יוכבד ר. "אחד הדברים החשובים אחרי המקצועיות והיחס של בית חולים, שאני באה ללדת אני יכולה לפרגן לעצמי מונית, בלי לחשוב 'רגע כמה זה יעלה'. אני רוצה לבוא בראש שקט ללידה", הדגישה.

על פי בדיקה מקצועית, המיקום האסטרטגי של המרכז הרפואי 'שמיר', הינו בית החולים הקרוב ביותר לריכוז החרדי בעיר בית שמש, וביתרון של קרבה על מרבית המרכזים הרפואיים המעניקים שירותי רפואה וילודה לתושבי העיר מודיעין עילית.

מחלקת היולדות במרכז הרפואי "שמיר" היא מחלקת יולדות מהמקצועיות ביותר בישראל. את הניסיון שרכשנו במשך שנים רבות, אנחנו מעמידים כיום לרשותה של היולדת החרדית. אנו מבינים את הדרישות הייחודיות של המגזר החרדי, ולא חוסכים במשאבים ומאמץ להבטיח את הצרכים של היולדת החרדית. הצוות המיילדות קיבל הדרכה מקצועית, שמנחה אותו בכל הקשור לצרכים הייחודים למגזר. הנהלת בית החולים מעמידה לרשות היולדות אוכל כשר למהדרין. המעטפת של המרכז הרפואי זכתה להשקעה מיוחדת, כדי להבטיח את שהותה של היולדת ובני המשפחה. הנהלת בית החולים ורב המרכז הרפואי, לא חסכו במאמץ כדי להשלים את הקפת בית החולים בעירוב ברמת כשרות מהודרת ביותר בהכשר ועד העירובין בבני ברק.

רב המרכז הרפואי 'שמיר' הרב הראל פדידה: "כל יולדת חרדית שמגיעה למרכז הרפואי יכולה להיות סמוכה ובטוחה כי כל דרישותיה ובקשותיה בנושא הכשרות וכדומה, ובנושאים נוספים הקשורים לאשפוז במרכז הרפואי, יקבלו את המענה המיטבי ביותר והמהודר ביותר. גם יתר המאושפזים במחלקות האחרות במרכז הרפואי, יזכו לקבל מענה לכלל הדרישות שיעלו בנושאים הלכתיים וכדומה".

מנהלת המרכז הרפואי 'שמיר' ד"ר אסנת לב ציון: "אנחנו במרכז הרפואי, לא חוסכים במאמץ על מנת להתאים את בית החולים לדרישות ולסטנדרטים ההלכתיים המחמירים ביותר של המגזר החרדי. כחלק מתפיסת עולם שרואה במגזר החרדי בכלל וביולדת החרדית בפרט, ציבור הזכאי לשירות הרפואי הטוב ביותר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית