עדיין עם מפתח? פרטנר עם פתרון יצירתי במיוחד

קבוצת פרטנר, וחברת רב-בריח, המותג המוביל בישראל בתחום דלתות הפנים והחוץ ומערכות הנעילה המתקדמות, מודיעות על שיתוף פעולה בתחום הבית החכם: תשווק מנעול חכם עם מפתח וירטואלי ומנגנון פתיחה ביומטרי המתאים לכל דלת (אל תפספסו, שיווקי)

עדיין עם מפתח? פרטנר. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במסגרת שיתוף הפעולה, פרטנר תשווק את LOCKAPP, מנעול חכם מבית רב בריח הכולל צילינדר, אפליקציה לניהול עד 100 משתמשים מורשים ולפתיחת הדלת מהסמארטפון (באמצעות Bluetooth), מנגנון ביומטרי לפתיחת המנעול באמצעות טביעת אצבע, קודן, שלט לפתיחת הדלת, וכמובן – מפתחות לפתיחה מכאנית.

המנעול מתאים למרבית הדלתות, של יצרנים שונים, והופך כל דלת לדלת חכמה. היכולת לפתוח את הדלת ללא מפתח, להוסיף הרשאות, ולהסיר משתמשים, הופכת את המנעול לאידאלי עבור מי שיש בביתו אורחים קבועים או מזדמנים, כמו אנשי מקצוע, בייביסיטר, שכנים שמסייעים בהשקיית הצמחים ועוד. בנוסף, המנעול החכם מתאים גם למשרדים ומקומות עבודה בהם קיימת תחלופת עובדים, כך ששינוי הרשאות באמצעות אפליקציה מקנה שקט נפשי ללא צורך בהחלפת מנעול או שכפול עותקים נוספים של המפתח.

השימוש באמצעי הפתיחה השונים, אפליקציה, קודן, מנגנון ביומטרי ושלט, נוח ופשוט, ועל כן מתאים גם לילדים ולאוכלוסייה מבוגרת, ומייתר את הצורך להצטייד במפתח כשיוצאים לריצה, לים או לבילוי עם חברים. ניתן לצרף עד 100 הרשאות שונות לאפליקציה ולמנגנון הביומטרי.

פרטנר בשת"פ עם רב בריח. צילום: יחצ

פרטנר תשווק את מנגנוני LOCKAPP בפלטפורמות המכירה השונות של הקבוצה – באתר האינטרנט, במוקד הטלפוני, ובחנויות פרטנר ברחבי הארץ, כולל התקנה מקצועית בבית הלקוח ללא עלות נוספת, עד 12 תשלומים ללא ריבית, ואחריות מלאה למשך שנה.

הערכה הבסיסית - הכוללת צילינדר חכם, 5 מפתחות, 3 שלטים לפתיחה מרחוק ואפליקציית LOCKAPP – במחיר 1,499 ש"ח.

הערכה המשודרגת - הכוללת צילינדר חכם, 5 מפתחות, קודן (לפתיחת הדלת באמצעות קוד) ואפליקציית LOCKAPP - במחיר 1,999 ש"ח.

ערכה הכוללת מנגנון ביומטרי - הכוללת צילינדר חכם, 5 מפתחות, מערכת ביומטרית חדשנית ומאובטחת בעזרתה ניתן לפתוח את הדלת באמצעות טביעת אצבע (עד 100 הרשאות שונות), ואפליקציית LOCKAPP - במחיר 1,999 ש"ח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר