לישון טוב יותר: בדקו אם יש לכם את המזרן הנכון

מה לא מושלם יותר מלהתחדש במזרן ולא רק ביום של החתונה, בסופו של דבר הוא זה שיכתיב איך היום הבא שלנו יראה. בדיוק כמו אוכל לאכול ובגד ללבוש גם הגוף שלנו צריך 'דלק' או שינה טובה כדי לתפקד מחר טוב יותר (צרכנות, שיווקי)

לישון טוב יותר. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בדקו אם יש לכם את המזרן הנכון

השאלה איך תדעו איזה מזרן טוב באמת כשכל הפרסומות כל-כך משכנעות? כדאי לעשות את זה בצורה מספיק טובה כדי לא להגרר לקניית גב חדש בפעם הבאה.

הנה כמה טיפים איך לקנות את המזרן שלכם בדרך הטובה ביותר, נא להתנהג בהתאם:

1. מחקר שמכוון לקניית מזרנים מציע שני משאבים מועילים שמספקים מידע לבחירה הנכונה ובמקביל לא מוכרים מזרנים: אתרי אינטרנט ופורמים שעוסקים בבריאות הגב ועמוד השדרה.. מומולץ להכנס לבמה כזו ולבדוק מה אחרים חושבים על מזרונים, אולי הם יחדשו לך.

2. במידה והגב שלך רגיש או פגוע תתייעץ עם רופא, אומנם הוא לא מבין במזרנים אך הוא מבין במצב הבריאותי שלך ואת הסימפטומים המלווים אותו, כך שבטוח יהיו לו כמה עצות טובות למזרן שיתאים לך יותר.

3. תזהר מגימיקים "וחירטושים" כמו מזרן "אורתופדי" או המזרן "אושר רפואית". פעמים רבות ההבטחה בכלל מזויפת ולא היה אישור. המזרן בכלל רגיל, לא איזה אקסטרה אורדינרי או אורתופדי וכל המילים "השיקריות" בסה"כ מנסות להניב עוד רווחים קלים.

4. ליפול אחורנית על המזרן כאילו אתה על הר סקי לכמה דקות והופ! אתה יודע כמה נוח לישון עליו. לא. זה לא הפתרון. תן למזרן מבחן קצת יותר רציני - יש לנסות לנוח עליו לפחות 15 דקות גם אם תרדם לעוד לילה, יסלחו לך. נא לא לתת לאיש המכירות למהר אותך - זו רכישה חשובה ופחות מרבע שעה על המזרן לא באמת תביא לך אינדיקציה מספיק טובה.

5. אולי בכלל מה שאתם צריכים זו מיטה מתכווננת? כן. זהו גם סוג של מזרן שנראה קצת שונה אבל יכול לתת לכם את התחושה הכי שונה בקטע טוב! איך תדע? אם יותר נוח לך לשבת על כורסה מאשר לשכב זה הזמן לנסות מיטה מתכווננת. מיטה כזו מאפשרת להרים את הראש והברכיים כדי להקל על הלחץ של הגב התחתון.

6. בחברות רבות ישנה אפשרות לקחת את המזרון לתקופת נסיון. כמובן, יש לאמת עם החברה כי אכן לא יגבו מחיר מופרז על ההטבה הזו וקדימה - מה יותר טוב מלנסות לבד?

7. יש לבדוק מה טווח האחריות על המזרון: אם כבר לוקחים אז שיהיה ברוגע. חברות רבות מצפות מהקונים שלהן לשלם מחיר "חייתי" וובד בבד לא נותנות אחריות בטווח שירגיע ויתן בטחון על המוצר המבטיח. האחריות גם מראה על איכות, ככל שהמזרונים יותר איכותיים כך החברה לא תפחד להתחייב על תפקידם הטוב.

8. ונעבור לשלב המספק: אחרי שבחרתם את המזרון הנכון עבורכם אל תשכחו לטפח אותו כמו שמגיע לו. תקנו מגן מזרן נגד כתמים, נגד לכלוך ספיג, וגם כרית חדשה תואמת שתשלים את האווירה הנוחה ב100 אחוז.

מה שבטוח למצעים כבר לא ניתן לכם כללים. גם אם תדפיסו עליהם ציור של אווזי בר או פרסומת לתלת אופן אנחנו נזרום עם זה. העיקר תשנו טוב.

ברשת עולם המזרנים יוצאים עתה במבצע ענק על מזרני סימונס - המותג המוביל בעולם באיכותו - 50% הנחה על כלל מזרני סימונס רק בחנויות רשת עולם המזרנים. המבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת, וכל רוכש מזרן גם מקבל מתנה זוג כריות מתנה.

לכן, אם אתם בדרך לרכוש מזרן מעולם המזרנים, מזרני סימוס מחכים לכם בהנחת ענק, וכמובן זוג הכריות מתנה.

המבצע בחנויות רשת עולם המזרנים. התקשרו עכשיו לחנות הקרובה אל ביתכם ותאמו הגעה.

ירושלים: דוידקה: 073-374-5295 | תלפיות: 073-374-5296 | גבעת שאול: 073-374-5294

בני ברק: 073-374-5293

בית"ר: 073-374-5292

בית שמש: 073-374-5291

אשדוד: 073-374-5290

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר