זה הזמן למנוע סכנות יקרות: תבטיחו לעצמכם בריאות

טיפולים בריאותיים שלא במסגרת הביטוח עולים כמויות עתק של כסף, אם קרתה תאונה למשל, הופיעה מחלה, או חייבים לצאת לצינתור, הוצאת אבנים מהכליות ואפילו לעשות טיפול שורש - אנו עלולים למצוא את עצמנו במצב קשוח בו אין לנו איך לשלם (בריאות, שיווקי)

דואגים למשפחה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בריאות היא המצרך הכי יקר בחייו של האדם, בין רגע עלולה להופיע חלילה סכנה שתחייב אותנו לפתוח את הכיס ולהוציא עשרות עד מאות אלפי שקלים שאולי לא קיימים אצלנו בעובר ושב.

טיפולים בריאותיים שלא במסגרת הביטוח עולים כמויות עתק של כסף, אם קרתה תאונה למשל, הופיעה מחלה, או חייבים לצאת לצינתור, הוצאת אבנים מהכליות ואפילו לעשות טיפול שורש - אנו עלולים למצוא את עצמנו במצב קשוח בו אין לנו איך לשלם. הסבל תוקף אותנו בלי רחמים, ולא רק סבל אלא אנו עשויים להגרר לסכנת חיים או החמרה שתצריך ניתוחים מסובכים שאף יהיו יקרים יותר.

זה בפשטות יכול להתחיל מהסתימה הכי קטנה בשן ועד לנסיעה לחו"ל עבור ייעוץ אצל מומחה. כן, גם מקרים כאלו ניתן לבטח. קשה לטפס על הקירות כמה ימים עד שרואים רופא מקצועי וגם כשזה קורה נצטרך להוציא כל כך הרבה על הטיפול עד שקרוב לוודאי נבטל אותו לפני. חיים בריאים היא הסוגיה היותר חשובה בחיינו, ואם לא נדאג להם לפני הם עלולים להפתיע אותנו לפני שנהיה ערוכים להוצאות מפלצתיות שלא נוכל לעמוד בהם.

אז לפני שהחלומות הרעים האלה חלילה ינחתו כדאי שנרגיע את עצמנו כבר מעכשיו ונבטח בריאותית כל אחד מבני המשפחה.

חשוב לזכור שאנחנו לא יכולים להתעלם או לדחות את הבעיה לאחר כך כי ליומת בעיות אחרות הבריאות לא מסתדרת עם הזמן אלא אם כן נטפל בה.

מה שביטוח יכול לשלם אנחנו לרוב לא נוכל להוציא מהכיס, ויכולה להתפתח בקלות סכנת חיים - אף אחד לא שוכח לבטח את הרכב, התכשיטים, או החופשות שלו אבל מהר מאוד החיים שלנו נדחקים לפינה, ובמקום לעשות אותם איכותיים יותר עם הביטוח הבריאותי אנחנו מוציאים כסף על תחומים פחות קריטיים.

ביטוח בריאות פרטי מהווה פתרון לבעיות קבועות ומתמשכות של מערכת הבריאות הציבורית. הביטוח מאפשר לך ולמשפחתך שליטה מלאה בתהליך הטיפול הרפואי ללא תלות והמתנה לאישורים של ועדות שונות במשרד הבריאות או קופות החולים, לכן מוצר בזה חובה בכל בית בישראל.

ביטוח בריאות יכול למנוע בין היתר כאבים ממושכים ששממתינים לרופא, ספסוד טיפולים יקרים וניתוחים קריטיים, רוגע, נינוחות, בגדול ביטוח בריאות- זו הבריאות שלכם.

לבטח בריאותית - היא הצלת חיים במקרים רבים,עדיף לשלם מעט היום כדי להבטיח בריאות, בטחון ורוגע מחר. זה לא מסובך - אם אנחנו חיים ובריאים, הדבר היחיד שנשאר לנו הוא לדאוג שנשאר כך.

דואגים לעתיג המשפחה | ביטוח בריאות פרטי בהצעה משתלמת | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר