חוסכים זמן יקר:

מהפכת הדיגיטל של שירות התעסוקה

אם ח"ו מצאתם את עצמכם בלי עבודה בקיץ, תהא הסיבה אשר תהא, הדרך ללשכת התעסוקה לא חייבת להיות מסלול מכשולים ארוך ומייגע. הירשמו לשירות התעסוקה ולפחות תחסכו זמן בדרך לראיון עבודה הקרוב בעז"ה (צרכנות, שיווקי)

מהפכת דיגיטל. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

העולם משתנה בכל רגע והחידושים הטכנולוגיים יוצרים מהפיכה של ממש בחיי היום-יום שלנו. כל דבר שפעם היינו מחכים לו בתור ולפעמים שעות, היום נמצא במרחק מקלדת או טאץ'. מהודעות בסלולר ומיילים במקום מברקים ודואר, ועד קניות, תשלומי חשבונות ובעצם כל מה שאפשר להעביר למרשתת.

שירות התעסוקה הישראלי חשו את השינויים הנדרשים בתודעת השירות והבינו את הצורך בשירות דיגיטלי ונגיש לרווחת הציבור, והם ממשיכים לשפר ולשדרג את השירות והליווי כל הדרך עד לעבודה, או במילים אחרות: מעתה ניתן להירשם לאתר שירות התעסוקה ולחסוך זמן רב ויקר בכל התהליך עד לקבלת דמי האבטלה או קצבת הביטוח הלאומי.

לא נעים להיות מפוטר, הקושי למצוא עבודה חדשה, להתחיל מחדש את סבב ראיונות העבודה, ולפעמים זה מתארך מעל המצופה. במדינת ישראל למזלנו ישנם דמי אבטלה שהזכאים להם מקבלים את מרווח הנשימה שכל מפוטר צריך כדי לשרוד כלכלית עד מציאת העבודה בעז"ה.

לכן ברור עד כמה החסכון בזמן בקביעת תור ללשכת התעסוקה, והקדמת קבלת דמי האבטלה לזכאים, חשובים לכל עובד שפוטר.

חוסכים זמן יקר. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

איך זה עובד? נרשמים ללשכת התעסוקה באינטרנט ובוחרים מועד הגעה ללשכה הקרובה אליכם ב-15 הימים הקרובים על מנת להשלים את הרישום.

היתרונות ברישום לשירות התעסוקה בדיגיטל בעצם אומר שאם אתם זכאים לדמי אבטלה - החישוב עבורם מתחיל מרגע ההרשמה לאתר ולא מרגע ההתייצבות הפיזית בלשכה.

חוסכים זמן: לאחר ההרשמה באתר הביקור עצמו גם יהיה קצר ויעיל יותר. המערכת שולפת באופן אוטומאטי את הנתונים שהוזנו באתר בעת הפגישה עם מתאם ההשמה.

חשוב לציין שההרשמה לאתר אינה פוטרת מחובת ההגעה ללשכת התעסוקה. היתרון ברישום הוא כאמור בחישוב דמי האבטלה ובזימון תור בדרך נוחה ויעילה כדי לחסוך זמן יקר, שהוא באמת יקר.

שירות התעסוקה בישראל לוקחת על עצמה פרוייקט ואתגר לא פשוטים בהקלה וחסכון בדרך לעבודה. המהפכה הדיגיטלית ברישום לאתר - זו התחלה מבורכת ובשורה חשובה.

בקיצור, מה צריך לעשות? 4 צעדים פשוטים:

הירשמו לאתר שירות התעסוקה | בצעו רישום ראשוני ללשכה | בחרו מעוד הגעה בשבועיים הקרובים | הגישו טפסי תביעה בביטוח לאומי | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר