ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול סייר במטה הארצי של מד"א בקרית אונו

אל ראש העיר התלוו מחזיק תיק הבריאות חבר המועצה ישראל סילברסטיין ויו"ר מד"א בבית שמש שוקי לנגסם. מנכ"ל מד"א אלי בין הציג בפני בכירי העירייה את פעילות המוקד הלאומי המשולב ושאר מחלקות מד"א לצד כ-20 ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף מד"א (בריאות, שיווקי)

(צילום: דוברות מד"א)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול קיים ביקור מיוחד במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקרית אונו. אל ראש העיר התלוו מחזיק תיק הבריאות בעירייה, חבר המועצה ישראל סילברסטיין, ושוקי לנגסם יו"ר סניף מד"א בבית שמש.

במהלך הביקור קיבלו בכירי העירייה סקירה נרחבת מפי מנכ"ל מד"א אלי בין על פרויקט מד"א בקהילה שעתיד להפחית את העומסים בחדרי המיון ולמנוע מחלות וזיהומים, על פעילות הומניטארית של הארגון למען האזרח באיסוף מזון בחגים ובסיוע לקשישים, על פרויקט 'נאמני חיים' שבמסגרתו גויסו עד כה 21,000 בעלי הכשרה רפואית, אשר מוזעקים למתן טיפול מציל חיים באירועים הנמצאים בקרבתם ובנוסף, הוצגו לראש העיר הטכנולוגיות המתקדמות שמפותחות במד"א ע"י אנשי מקצוע בהם רבים מהמגזר החרדי ונמצאות בשימוש מבצעי מציל חיים. בהמשך סייר ראש העיר במוקד הלאומי של מד"א, שוחח עם עובדי המוקד והמתנדבים, התרשם מאוד ובירך על פועלם.

ראש העיר קיבל במהלך ביקורו סקירה מקיפה על ההתרחבות הגדולה של ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א כשכיום יש יותר מ- 20 ארגוני הצלה שפרוסים בכל ריכוז חרדי ברחבי הארץ ובהם כ-4000 מתנדבים.

רק בימים האחרונים הוקם ארגון 'הצלה טבריה' שכפוף למד"א ובו 45 מתנדבים ומצטרף להצלה, צוות הצלה, הצלה פ"ת, הצלה כפר חב"ד, הצלה ביתר, הצלה רחובות, הצלה מודיעין עלית, הצלה יבניאל, הצלה עפולה, הצלה כרמל, הצלה צפון, הצלה לכיש, הצלה אלעד, הצלה יו"ש והצלה בית שמש.

מנכ"ל מד"א רב מגן אלי בין ציין כי שיתוף הפעולה בין מד"א לבין ארגוני ההצלה שפועלים תחת מד"א קיים יום יום שעה שעה בזכות שת"פ זה מצלים חיי אדם . רק במבצע האחרון מבצע ל"ג בעומר במירון ראינו את שת"פ הגדול בין הגופים.

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול: "הביקור במד"א נתן לי ארגז כלים לדעת ולהכיר את פועלו של הארגון המבורך. אנשי מד"א בבית שמש עושים עבודת קודש ומגיע למד"א המון כבוד והמון ברכה. העוצמה של מד"א זה הוותק שלו, המקצועיות שלו, הפריסה הרחבה שלו. אנחנו כמובן, עם מד"א לאורך כל הדרך. ישר כוח על כל הפעילות של הארגון. אפעל, אקדם ואסייע למד"א בעיר ככל שניתן על מנת ששירותי רפואת החירום בבית שמש ימשיכו להיות מהטובים ביותר." הוא הוסיף וציין לשבח את פעילות ארגון מד"א – הצלה בית שמש לצד שאר ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א ומסייעים להצלת חיים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מבקש להודות בשם הארגון כולו לראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול ולמחזיק תיק הבריאות בעירייה הרב ישראל סילברסטיין, על הזמן שהקדישו בעבורנו כדי ללמוד, להתרשם ולהכיר את ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. נמשיך את שיתוף הפעולה הנרחב של מד"א עם עיריית בית שמש למען תושבי העיר. גם בימים אלו מקדם מד"א תוכנית לשירותים חדשים ייחודים לתושבי העיר שיסייעו להציל חיים.״

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר