יקב טפרברג המשפחתי

פותחים את השנה עם יינות מסדרת אסנס של יקב טפברברג

לקראת ראש השנה וחגי תשרי מציע טפרברג את סדרת Essence שאליה התווסף לאחרונה יין חדש ומרענן – Essence רוזה, בהרכב זני ייחודי של ענבי גרנאש נואר וברברה(יינות, שיווקי)

סדרת Essence (צילום: טפרברג יח"צ)

לקראת השנה החדשה ותקופת החגים הבעל"ט, בכל בית בישראל נערכים עם יינות משובחים לקידוש היום ולשמחת חג ושבת. סדרות היין האיכותיות והמשובחות של יקב טפרברג המשפחתי זוכות מזה שנים למגע הזהב של היינן הנודע שיקי ראוכברגר.

בכל שולחן חג, בכל מעגל השנה, טפרברג מציע יינות מובחרים ואיכותיים ביותר. לקראת ראש השנה וחגי תשרי מציע היקב טפרברג את סדרת Essence שאליה התווסף לאחרונה יין חדש ומרענן – Essenceרוזה, בהרכב זני ייחודי של ענבי גרנאש נואר וברברה שנבצרו בקפידה מחלקות מובחרות בעמק אילון. היין מתאפיין בצבע סמוק, באף עשיר בארומות של פירות אדומים וצעירים, בפה בעל חמיצות מאוזנת, בגוף תומך ורענן וברכות נעימה.

סדרת אסנס של טפרברג הינה סדרת יינות איכות הכוללת גם יינות מזני ענבי מלבק, מרלו, קברנה סובניון, שרדונה, רוזה, פינו גרי ויין אדום מחוזק. סדרת Essence מאופיינת בסביבת גידול ובטרואר ייחודי, המביאים לידי לביטוי מלא את התאמת הזן לקרקע ולאקלים באזור הגידול. בתהליך הקפדני של יצירת היין, הושם דגש רב על הבלטת המאפיינים של כל כרם וכרם ממנו הגיעו הענבים.

יינות יקב טפרברג כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, ללא חשש ערלה טבל ושביעית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר