"מה שטוב ברשת"

מגלים היום, את מה שגדולי ישראל ראו כבר לפני שנים

אחת התופעות המדוברות ביותר בתקופה האחרונה היא ללא ספק נושא ההישמעות להוראותיהם של גדולי ישראל. בשבועות האחרונים הוכיח הציבור הרחב שוב כי במקום שגדולי ישראל משמיעים את דעתם, אין כלל מקום לויכוח או סברות אחרות ח"ו, כי אם אך ורק "ועשית ככל אשר יורוך", איש איש ורבותיו (צרכנות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: unsplash)

הסכנות הרוחניות האורבות ברשת איחדו מאז ומעולם את גדולי ישראל (ולהבדיל, גם אנשי רוח ודת מכל רחבי העולם). בעיניי קודשם ראו הרבנים כי כל אחד חייב להציב לעצמו גדרות וגבולות, גם כאשר מדובר ב"צרכי פרנסה" או בשימוש מסיבות טכניות כאלה ואחרות.

בתקופה האחרונה, לצד ההתפתחות הטכנולוגית המדהימה בעולם התקשורת הכשרה, הולך וגדל מספרם של אלה המשתמשים במכשירים מתקדמים מסוננים. בהם רבים שכבר אחזו בעבר בסמארטפון לא מוגן וכעת רוצים להמשיך לעשות שימוש - אך ורק ב"מה שטוב ברשת".

אחת החברות הבולטות בשוק התקשורת המסוננת היא חברת "סייפטק", המפתחת ומשווקת טכנולוגיות סינון חדשניות. סייפטק מאפשרת גלישה בטוחה על מגוון מכשירים רחב ומפעילה חנות אפליקציות כשרה. החברה, הפועלת בפריסה בינלאומית ולה מיליוני לקוחות בכל העולם, מציעה פתרונות מתקדמים שאינם פוגעים באיכות העבודה או במהירות העברת הנתונים.

בחודשים האחרונים מגלים עוד ועוד משתמשים את סייפטק והם נהנים מחבילות בהתאמה אישית ומעבודה בראש שקט. "אני מודה שבעבר התלבטתי מה לעשות בעניין, לאחר שנתקלתי שוב ושוב בהאטה בעבודה או בקריסה של הטלפון" מספר יעקב, חרדי העובד בחברת ביטוח גדולה, "מצד אחד אין לי אפשרות להיות מנותק ממסדי הנתונים ומעדכונים אחרים הנמצאים ברשת, ומצד שני המחשבה על כך שבכיס שלי נמצאת "פצצה מתקתקת" לא נתנה לי מנוח. מאז שגיליתי את חבילת השירות של סייפטק אני נגיש תמיד, משתמש בדפדפן מקורי בלי להתפשר מבחינה טכנולוגית - ועם זאת רגוע מעצם הידיעה ששום דבר לא מתאים "יזלוג" לי למכשיר".

סייפטק מפעילה מוקדי שירות ומכירה בפריסה ארצית ומציעה גם מגוון מכשירים חדישים של טובי היצרנים, ברמות מחיר שונות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר