האם שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט?

ישי ברסלויער, מנכ"ל SIDRE, מקבוצת 'בסדנו השקעות': "למרות שלמדינה שווקים רבים ומגוונים, התחום הפך להיות פתוח למקצוענים בלבד" (השקעות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בקרב ציבור המשקיעים מתעוררת השאלה בה רבים מתחבטים: האם שוק הנדל"ן בארה"ב עדיין לוהט כפי שהיה, או שכבר הגיע לשיאו ולמיצוי כושר התשואה שלו? לכאורה אם נבדוק את הנתונים בשטח, נגלה כי שוק הנדל"ן במדינות רבות בארה"ב טיפס גבוה מאוד במהלך השנים האחרונות מאז 2010. כך על פי הנתונים שמציגים מומחי הנדל"ן של 'בסדנו השקעות'.

יחד עם זאת, המצב הקיים בארה"ב ובמקומות דומים נוספים בעולם, דווקא פותח הזדמנות לשוק של מקצוענים. כלומר, קיימת אפשרות למצוא באזורים מסוימים ובשכונות מתחדשות במדינות שונות בארה"ב, נכסים ספציפיים, הצעות והזדמנויות יוצאות דופן. לשם כך יש להזדקק למומחים שמכירים היטב את השוק המקומי, היודעים את הצרכים הנדרשים באזורים הרלוונטיים והם מקצוענים דיים כדי לצפות את המגמות והתחזיות בענף.

ישי ברסלויער, מנכ"ל חברת SIDRE, מקבוצת בסדנו, המתמחה בנדל"ן ארה"ב, הוא אחד מהם. "אנחנו יודעים למצוא באזורים הנכונים, נכסים ומבנים ישנים הניתנים להשבחה, לרכוש אותם ולשפץ אותם מן היסוד, ולהתאים אותם לצרכים המקומיים. "אם הנכס ממוקם למשל באזור סמוך לאוניברסיטה או לבית חולים, אנחנו יודעים להתאים את המבנה למעונות סטודנטים ולדירות סטודיו אידיאליות המותאמות לצרכים המקומיים ולדרישות הקיימות באזור".

חברת SIDRE בראשה עומד ברסלויער, היא זרוע הנדל"ן של קבוצת 'בסדנו השקעות', הפועלת בתחום הנדל"ן בארה"ב ומרכזיה ממוקמים בוול סטריט – אזור הסחר העולמי בניו יורק ולה סניף נוסף ברובע ברוקלין בעיר. לנציגי החברה ידע רב על השוק המקומי וכן היכרות מעמיקה ורבת שנים עם קשרים מסועפים מול יזמים מקומיים בעלי רקורד עשיר ומוניטין רב, המציגים יכולות מוכחות והצלחות מרשימות בתחום עסקאות נדל"ן בארה"ב.

"הרעיון הוא לדעת למצוא את העסקאות הנכונות, במקום הנכון ובזמן הנכון", אומר ברסלויער ומטעים, כי "יש להכיר את האזור על בוריו, את שיטות העבודה המתאימות לכל נכס ולכל צורך, זאת לצד ניסיון ובטחון. על כל אלה עונה קבוצת בסדנו באמצעות SIDRE שבנתה את היתרונות הללו נדבך על גבי נדבך, צעד אחר צעד במשך שנים".

לדבריו, "החברה בשום אופן לא מחפשת עסקאות המבוססות על השערות או הערכות להתפתחויות שיצוצו באזור ועל פיהן קובעת החלטות. העסקאות בה SIDRE מתמקדת הן רק, ואך ורק, כאלה שמתבססות על המצב הקיים בשוק. לדוגמא", אומר ברסלויער, "אם אנו יודעים שבסמיכות לאזור הנכס המיועד להשקעה פועלת אוניברסיטה, אנו מבינים שיש היתכנות לביקוש גבוה למעונות סטודנטים, ועל כן אנו מן הסתם נתאים את הנכס ונבנה דירות סטודיו, וזאת רק אחרי שנבדוק ונגלה שאכן קיימים ביקושים ערים לכך".

הוא מוסיף ומציין, כי: "משקיעים שמצטרפים להשקעות הנדל"ן בארה"ב באמצעות 'בסדנו השקעות', בעצם "רוכבים" על עבודה מאומצת ועל היכרויות רבת שנים שיצרה עם השוק המקומי. זו הזדמנות מיוחדת לכל משקיע באשר הוא, גם אם האמצעים שברשותו אינם מסתכמים בהון של מאות אלפי דולרים, להצטרף "למשחק במגרש של הגדולים", וליהנות מתשואות שהענף יודע לייצר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר