אמן חושים במופע סוחף שלא הכרתם

אסף סלומון הוא אמן חושים מוכר וידוע, שהתפרסם בזכות אמינות וחדשנות של אותם הקסמים שהוא מבצע. אין מדובר בקוסם, אלא באמן חושים, שסוחף אתכם מעבר לגבולות התודעה (פנאי, שיווקי)

אסף סלומון (צילום: יח"צ)

מהו אמן חושים?

אמן חושים או מנטליסט, הוא אדם המתמחה במגוון רחב של יכולות על חושיות מפותחות, כמו טלפתיה, כיפוף עצמים, אינטואיציה, פראפסיכולוגיה ועוד. מדובר ביכולות שאולי כל אחד מחיק, אך אסף סלומון, אמן חושים ומטליסט, מוכשר בהם למדי.

אמן חושים מנחה כנסים ואירועים בהם עוצמת החוויה נמהלת בהתרגשות מנפלאות הבריאה. איך נוכל להיות אדישים נוכח כאלה מעשים שמביאים אותנו עד הקצה, ומותחים לנו את גבולות התודעה?

כיצד התפתח אסף סלומון להיות אמן חושים?

אסף סלומון עבד במשך 15 שנה על פיתוח יכולות על חושיות אלו בהן הוא משתמש, ולפיכך הוא מראה לנו במופעיו את שלל השיאים אליהם הגיע אחרי עמל רב. אין ספק שמדובר בבחור מוכשר לחלוטין, שהצליח לפרוץ משהו בתודעה האנושית, שלא כולנו יכולים לעשות באותה מידה, אלא אם נלמד באותה הדרך במשך שנים רבות. אסף אכן לקח זאת כמשימת חיים, והוא מתפרנס ממופעים אלו, בהם הוא ממחיש לנו את יכולותיהם של החושים או על החושים שלנו נכון יותר לומר, תוך כדי שהוא גם מתפרנס ממקצועות שגרתיים לחלוטין.

אסף סלומון הוא מנטליסט בנשמה, כזה שאם תביאו לאחד האירועים שאתם מארגנים, אם אירוע חברתי, אירוע לעובדים, למשפחה או חגיגה גדולה, הוא יפתיע גם אתכם, וגם את האורחים שלכם, בכל הגילאים, בכל הצורות ומכל טווח הקשת כולה, כולל קהל מהמגזר הדתי.

אסף סלומון הינו אדם דתי בעצמו ולכן יוכל להופיע בפני המגזר הדתי ואף בשבת, ולהצליח לסחוף גם את הקהל הזה אל עבר הלא ידוע והמופלא.

אירועים לעובדים עם אמן חושים

מה עוד אפשר לעשות כדי להפתיע את העובדים שלכם? העובדים שלכם כבר ראו הכלב ודאי, במהלך שנותיהם בחברה, וגם לפני ... אם חשבתם על מצנחי רחיפה, על הופעה של אמן מפורסם על חוף הים או על מסעדה מטורפת, כבר ראינו זאת לא כן? ואם נודה בעובדות, מהו הערך המוסף בכל זה? הכל טוב, אין ספק בכך, אך הופעה של אמן חושים בודאי עוד לא יצא לכם להכיר, ואולי גם לרוב העובדים שלכם.

מדובר באמן חושים ובסוג של מנטליסט, אסף סלומון, שקיבל את קריאת ההתעלות שלו אף מאורי גלר בעצמו. אסף סלומון החזיק בתכנית טלוויזיה בה הציג את מיטב הקסמים שלו, הופיע בהמוני מקומות וסחף תהודה גבוהה למדי בכל הנוגע להצלחת המופע, לדרך ולאווירה שבה הוא מועבר, ולאותו ערך מוסף שאנשים הולכים איתו הביתה.

המשפחה שלכם תודה לכם

איך עוד אפשר להפתיע את המשפחה שלכם, את החברים לכיתה של הבת שלכם, בבת המצווה שלה, בעידן שכבר כולם ראו הכל? אמן החושים אסף סלומון מאפשר בדיוק את צמצום הפער הזה, מאפשר לגעת בבלתי מושג באירוע שכולו בר השגה. המחירים נוחים, החוויה יוצאת דופן והטעם שנשאר בפה, טוב יותר מכל מעדן מלכים שתצליחו להביא את האירוע שלכם.

תנו לאסף סלומון להפתיע אתכם!

אסף סלומון, מנטליסט, יפתיע אתכם ואת האורחים שלכם באירוע שאתם מארגנים, כמו שלא חלמתם. פתחו את האתר, הציצו בהמוני הקטעים, הסרטונים, התמונות וההמלצות, והסיקו את המסקנה שלכם. אסף סלומון הינו אמן חושים מוערך ומוכשר ביותר, ואתם יכולים להנות מפרי עמלו בלחיצת כפתור פשוטה, צרו קשר עוד היום.––

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר