מהם המטבחים הלוהטים של הקיץ?

הקיץ כבר כאן ויחד איתו רשימה ארוכה של סגנונות עיצוב מומלצים למטבח. רוצים להכניס קצת אור לחדר הכי חשוב בבית? כך תעשו זאת נכון (שיווקי)

המון דברים שאפשר לעשות על מנת לעצב מטבח (צילום: יח"צ)

עיצוב מחדש של המטבח לא חייב להיות משימה קשה ויקרה. אם למשל עוקבים מקרוב אחר טרנדים בתחום של מטבחים ועיצוב פנים, מגלים שיש המון דברים שאפשר לעשות על מנת לעצב אותם לפי עונות השנה.

אז רגע לפני הקיץ והעלייה בטמפרטורות, הנה כמה עקרונות מנחים שמאפיינים את המטבחים הלוהטים של 2019:

1. קירות צבעוניים

בקיץ הקרוב כבר לא תראו במטבח קירות לבנים ומשעממים. במקום זה, אנשי המקצוע ממליצים לצבוע לפחות קיר אחד במטבח ולהכניס אליו רעננות יצירתית.

אם אתם עדיין רוצים לשמור על גמישות מסוימת, אפשר פשוט להדביק טפט ולבחור בין מגוון רחב של הדפסים, צורות, צבעים, גוונים וגדלים. הכי חשוב שהקירות של המטבח יהיו צבעוניים ושהם יתכתבו עם שאר המאפיינים של סגנון העיצוב בסלון ובבית.

2. סגנון עיצוב כפרי

קיץ 2019 ככל הנראה יחזיר למרכז הבמה את סגנון העיצוב הכפרי. בסגנון הזה העץ מקבל את מלוא תשומת הלב, הוא מחליף את האלומיניום והמתכת והוא יכול להתאים גם לבתי משפחות עם ילדים וגם לדירות קטנות של סטודנטים ורווקים.

היתרון של שימוש בעץ לעיצוב מחדש של המטבח בא לידי ביטוי בעמידות לטווח ארוך. אם בוחרים עץ מלא ואיכותי, כל מה שצריך לעשות כדי לנקות אותו הוא להעביר מטלית לחה. כמו כן, לעץ יש המון נוכחות בחלל הפנים והוא משאיר רושם חיובי על האורחים.

3. גופי תאורה חדשים

אי אפשר לדבר על הקיץ בלי להזכיר את האור הטבעי שצפוי להיכנס לתוך המטבח דרך החלונות. ההמלצה של מעצבי פנים היא להשתמש בחלונות כמה שיותר גדולים ולא לשכוח לפתוח וילון, אך להשלים את האווירה גם בשעות הערב עם גופי תאורה מאסיביים.

השילוב בין תאורה טבעית ומלאכותית יוצר אשליה של חלל פתוח גם במטבח קטן. גופי תאורה חדשים חוסכים בהוצאות אנרגיה, מתאימים לסגנון העיצוב המומלץ של הקיץ ובסיומו גם ישמשו אתכם בימים הקצרים והחשוכים של החורף.

4. ריהוט מודולארי

המטבחים הלוהטים של הקיץ נשענים על שימוש בריהוט מודולארי. זה כולל פינות אחסון שמתפרקות ונפתחות, שולחנות אוכל שנכנסים אחד בתוך השני וכיסאות מתקפלים. ככל שהריהוט מודולארי יותר, כך צפוי השימוש במטבח להיות מגוון ולעמוד בסטנדרטים של בעלי משפחות עם ילדים או של אנשים שאוהבים לארח.

כפי שאפשר לראות, עיצוב מחדש של המטבח כרוך רק בקביעת סדר עדיפויות. מומלץ לשאוב השראה מקטלוג דוגמאות של מטבחים חדשים ולזכור שמדובר בחדר הכי חשוב בבית. בנוסף, אפשר להישאר יצירתיים ולהכניס למטבח טאצ' אישי עם תמונות, מדפים, פסלים ועוד המון אלמנטים דקורטיביים מקוריים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר