איש האמונה והשמחה

ככה עושים מהפכה! שעות ספורות לשותפות אמת

אתמול יצאה לדרך המהפכה הגדולה של הרב ארוש, שהבטיח כי התורמים יזכו לישועות גדולות. שעות ספורות נותרו עד לסיום ההזדמנות להיות שותפים במהפכת האמונה הגדולה (צדקה)

שלא יהיה יהודי אחד בעולם שאינו מכיר במציאות ה' (צילום: יח"צ)

שעות אחרונות בלבד נותרו למהפכה הגדולה של הרב שלום ארוש, בקמפיין ענק שמקיף את כל הארץ ואף בחו"ל מצטרפים המונים לקמפיין הדיגיטלי הענק למען מוסדות חוט של חסד בראשותו של הרב שלום ארוש.

כנסו לדף הקמפיין>>

מיהו הרב שלום ארוש?

הרב שלום ארוש שליט"א נולד וגדל במרוקו. בגיל 13 עלה עם משפחתו לישראל והתגורר בפתח תקווה, שירת כחובש קרבי בחיל האוויר ולמד ראיית חשבון באוניברסיטת תל אביב.

בגיל 23 חזר בתשובה בעקבות מותם של כמה מחבריו ליחידה בהתרסקות ההרקולס בג'בל חלאל, בדרך לפעולה מבצעית. בשנת 1985 הקים את מוסדות "חוט של חסד" בהם מתחנכים אלפי תלמידים בדרך האמונה והחסידות.

הרב מעביר מדי שבוע עשרות שיעורים באמונה ושמחה במקומות שונים בארץ, שיעוריו מועברים למיליונים ברחבי העולם בשפות רבות, דרך עלון שבועי שמופץ בכ-60,000 עותקים מדי שבוע וכן באמצעות מאות אלפי ספרים חוברות ודיסקים, לפני כ-17 שנה הקימו את אתר ברסלב ישראל, שם מרוכזים אלפי שיעורים, מאמרים ומסרים של הרב, היום נמנים על תלמידיו של הרב עשרות אלפים ועוד מאות אלפי מעריצים שמחכים למוצא פיו.

כנסו לדף הקמפיין>>

המהפכה של הרב לא עוצרת בנתב"ג, היא מגיעה לכל פינה בעולם, בכל מקום בהם יש יהודים וגם כאלה שלא, מיליוני אנשים בעולם כולו עוקבים אחרי המסרים של הרב ארוש, קוראים בספריו, מקשיבים להרצאות וממתינים בקוצר רוח לכל פעילות. המסרים וההרצאות מפורסמים בלמעלה מ-10 שפות - בעברית, באנגלית, צרפתית, רוסית, ספרדית, גרמנית ועוד. המהפכה הזאת לא יכולה להיעצר, היא חייבת להמשיך ובגדול.

בימים האחרונים נרתמו אלפי תלמידים ומעריצים של הרב ארוש בכל רחבי הארץ לטובת המערכה, אשר נפתחה אתמול (רביעי) בשעה 12 בצהריים אז התחילו 36 שעות גורליות להצלת עולם התשובה והעולם היהודי בכלל, בשעת כתיבת שורות אלו אחוז התרומות עומד כבר על למעלה מ 80% שהם 8.000.000 ש"ח , כשהציפיה היא להגיע ליעד של עשרה מיליון שקלים לפחות.

השעות הקרובות הם קריטיות ביותר לקמפיין הגדול, מאחר ואם היעד לא יושג יירד כל הקמפיין לטמיון חלילה, לכן נקראים כל אחד ואחת ממעריציו ותלמידיו של הרב שלום ארוש וכן כל מי שאש האמונה בוערת בקרבו להתגייס ולסייע להצלחת המהפכה.

לתרומות ולישועות ניתן להתקשר למוקד המיוחד במספר 6242* או כנסו לדף הקמפיין>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר