בדקו את עצמכם: מה אומרת לכם המילה 'איכות'?

על פי ההגדרה המילונית, איכות היא מידת התקינות, היעילות, העמידות, יכולת הביצוע ובנוסף, דרגה גבוהה של ביצוע, שירות, גימור וכד' בדקנו עבורכם מה המילה משדרת לכם? (צרכנות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כולם מחפשים איכות. שהבגד יהיה איכותי, שהמכשיר יהיה איכותי, שהאוכל יהיה איכותי.

על פי ההגדרה המילונית, איכות היא מידת התקינות, היעילות, העמידות, יכולת הביצוע ובנוסף, דרגה גבוהה של ביצוע, שירות, גימור וכד'. אם כן, די ברור מהי ההגדרה למילה איכות ומה מחפשים אנשים כשהם רוכשים מוצר או מכשיר חדש. אנחנו מוציאים כסף, די הגיוני שנרצה לקבל תמורתו מענה הולם.

שאלנו מספר אנשים מהי איכות עבורם.

"אני לא מתפשר על איכות הסכינים במטבח", אומר לנו אבי, שף ממסעדה בשרית במרכז הארץ. "אומנם זה יכול להישמע לאנשים מוזר, משום שעיקר העיסוק שלי הוא באוכל, אם כי כאשר יבינו את המשמעות שיש לחיתוך, אופן וצורה, חדות הסכין וכו', הם יסכימו איתי שמעבר לאוכל כמובן, אני לא יכול להתפשר על איכות הסכין. מבחינתי מוצר טוב הוא מוצר שמחזיק זמן, עושה את העבודה כמו שצריך ואין עוגמת נפש בהתעסקות איתו".

"אני קונה את המכשיר המתקדם ביותר גם אם הוא יקר משמעותית", אומרת אורית, בעלת מכון להסרת שיער. "אין לי אופציה להתפשר על פחות ממכשיר הכי מתקדם והכי יקר, משום שהתוצאות של הטיפולים אצל הלקוחות, הם אלו שיקבעו אם הם יהיו מרוצים ויחזרו אלי, וכמובן ימליצו הלאה".

"אצלי איכות נמדדת במידת השקט שהמוצר נותן לי", אומרת עקרת בית מוכשרת. "מהניסיון שלי, כאשר רוכשים מוצר מחברה אמינה שמובילה מספיק שנים את אותו מוצר, יודעים האם יש אבא ואמא למוצר או ששמנו כספנו על קרן הצבי".

בסקר שנערך בקרב 150 עקרות בית ונשות קריירה, 87% ענו שהן מסתכלות לפני הכל על מוצרי חשמל וכלי מטבח. כאשר המכשירים והמוצרים האלו עמידים, כל השאר כמו ספות וחדרי ילדים לדוגמה, יכולים לקחת בשקט מקום שני ושלישי מבחינת החשיבות.

ואכן, מותגים מובילים שהספיקו לקנות לעצמם שם טוב בשוק הצרכני, הם אלו שקיימים שנים רבות והוכיחו אמינות לאורך השנים ונתנו מענה של כל ההגדרה המילונית עבור הצרכן. בשוק המוצרים הביתיים, המותג הוותיק ששומר על רמת איכות מהגבוהות בשוק, הוא Miele שנוסד בשנת 1899 ומציין השנה 120 שנה תחת המוטו עליו נוסד: IMMER BESSER - "תמיד יותר טוב". ומה שמבסס את ההבטחה של Miele הוא בדיקות המוצרים שלהם שעומדים במבחן הזמן של 20 שנה לפחות תוך כדי שהם מעניקים איכות ביצוע מושלם תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובלעדיות למותג. בין המוצרים שנמצאים באלפי בתים יש תנורים, כיריים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, מקררים ועוד, כאשר בכל הצעת נדוניה, שיפוץ בית או רכישת ריהוט מחדש, עולה שם המותג כמוביל ומספק מענה למושג איכות.

ואתם, מה האיכות שלכם?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר