מומחי 'כללית' בפאנל ייחודי במסגרת הוועידה השנתית של 'איגוד בני הישיבות'

מאות רכזים ופעילים מכל רחבי הארץ השתתפו ברב שיח מקצועי עם מומחי 'כללית' על החשיבות בזיהוי מוקדם של בעיות וכיצד להביא לטיפול לפתרון מיטבי • (חרדים, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

בשבועות הקרובים 'כללית' תמשיך את שיתוף הפעולה בערים ירושלים ומודיעין עילית עם ימי עיון ייחודיים למתן כלים והכשרה מקצועית לפעילי הארגון הנמצאים בקשר רציף עם בחורי הישיבות • שירות חדש: הרב ירחמיאל מרקוביץ והרב יונתן כהן יפעלו כ'נציגי בני הישיבות' במחוזות ירושלים ומרכז ב'כללית' עבור חונכי האיגוד • מנהלי מגזר חרדי במחוזות ירושלים ומרכז, הרב משה רוזנגרטן והרב אברהם וייס: "ל'כללית' יש את המעטפת המקצועית והרחבה ביותר לטיפולים ומתן פתרונות לבעיות בגילאי הנעורים"

מאות רכזים ופעילים מכל רחבי הארץ, השתתפו בפאנל חינוכי-מקצועי עם מומחי 'כללית' על שלבי ההתפתחות והדרכים לזהות בזמן אמת בעיות תקשורת, הפרעות קשב וריכוז ועוד, ואת צורת הפעולה הנכונה לאחר הגילוי, עד להבאת פתרון מושלם לתלמיד. הפאנל נערך במסגרת הוועידה השנתית של 'איגוד בני הישיבות', שנערכה ביום רביעי כ"ח תמוז, בבית הארחה 'ציפורי בכפר' ב'חפץ חיים', בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובהשתתפות נציגי רכזי ופעילי 'איגוד בני הישיבות' מכל רחבי הארץ.

גולת הכותרת של הפאנלים המקצועיים היה המושב המיוחד בהשתתפות מומחי 'כללית', שהרחיבו ונתנו מידע על הקשיים שבחור צעיר עלול להיתקל בהם בשנותיו בישיבה, בלימוד ובהתנהלות כללית בחברה. המומחים עמדו על הדרכים לזיהוי מוקדם האם החניך מתמודד עם בעיה כלשהיא, ואת הדרך לאבחון מה הבעיה ומשם לטיפול מקצועי וראוי שיעמיד את הבחור בקרן אורה.

במהלך המושב, קהל המשתתפים הגדול העלה סוגיות מורכבות וזכה למענה מפורט ומקצועי. מנהלי המגזר החרדיים של מחוזות ירושלים ומרכז ב'כללית' בישרו במהלך הדיון על המשך שיתוף הפעולה עם ארגון 'איגוד בני הישיבות', שתתבטא בימי עיון מיוחדים שיערכו בשבועות הקרובים במסגרתם יינתנו כלים מקצועיים והדרכה מפורטת ממומחי 'כללית', שיכשירו את הצוותות החינוכיים למתן מענה מושלם לחניכים היקרים בחורי הישיבות, שיצמחו לתפארת בנתיב סלול ונטול קשיים מיותרים.

בוועידה השתתפו מאות אברכים מכל רחבי הארץ אשר פועלים במשך השנה במסגרת איגוד בני הישיבות, והביעו התעניינות מרובה בכלים שמעמידה 'כללית' בתחום ההתפתחות עבור תלמידיהם בישיבות הקטנות הנמצאים בצעדי הגדילה הראשוניים ושלבי העיצוב של עתיד החיים.

מנהלי המגזר החרדי במחוזות ירושלים ומרכז, הרב משה רוזנגרטן והרב אברהם וייס שהשתתפו באירוע, בישרו על השקתו של שירות חדש וייחודי: "נציג בני הישיבות" מטעמה של 'כללית', שיעמוד לרשות הרכזים והחונכים בהכוונה וסיוע לזיהוי קשיים בתקשורת והפרעות קשב וריכוז העלולות להיווצר לתלמיד.
במחוז מרכז יהיה זה הרב ירחמיאל מרקוביץ, מנהל קשרי הלקוחות במודיעין עילית, שיעמוד לרשות נציגי האיגוד בטלפון מספר - 054-8429298. במחוז ירושלים יהיה זה הרב יונתן כהן, מנהל קשרי הלקוחות בשכונות ירושלים, שיעמוד לרשות נציגי האיגוד בטלפון מספר - 052-7163385.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר