מהפיכת המחירים של 'הצורפים': אותה יוקרה - במחירים חסרי תקדים

יעקב מרדינגר, מנכ"ל הצורפים, אמן, צורף ואיש שכולו נשמה, מספר על מהפיכת המחירים של הצורפים, שמטרתה לאפשר לכל אחד ליהנות מהאיכות והיוקרה של כלי כסף אומנותיים (צרכנות, שיווקי)

יעקב מרדינגר, מנכ"ל הצורפים (צילום: יח"צ)

כאחד שגדל על ברכי הצורפות כבר מגיל 8, אני עובד מהנשמה, מהלב, מהבטן. המטרה שלי, היא להנגיש את עולם הצורפות לקהל הרחב. אני מאמין שלכל יהודי מגיע לפאר כל אירוע, חג ומועד עם אומנות שכולה מסורת יהודית.

מתוך האמונה הזו, ובזכות ההתרחבות המדהימה של רשת הצורפים לארה"ב, אני גאה ושמח לאפשר מהפיכת מחירים חסרת תקדים ברשת, עם הוזלה משמעותית של כל הפריטים. כל מי שמצפה לתג מחיר גבוה, מוזמן לסניפי הצורפים לגלות מחירים ללא תחרות. כך שמחד אתם יכולים להמשיך לצפות ליותר איכות ויותר יוקרה כמסורת הצורפים, ומאידך – תשלמו פחות. הרבה פחות.

אלפי לקוחות כבר נחשפו למדיניות המחירים החדשה וגדשו את הסניפים כשהם נהנים מפריטים ייחודיים במחירים שלא היו כמותם. חשוב לי לציין כי לא מדובר במבצע זמני, ניקוי מדפים או חיסול מלאי. מדובר בתמחור חדש וקבוע שמשמעותו הוזלה של עשרות אחוזים במחירי הפריטים מכאן והלאה.

המחירים החדשים שינו את שוק כלי הכסף באופן משמעותי. אם עד היום רווחה הדעה (המוטעית, אגב) שבמכירות ביתיות זול יותר לקנות כלי כסף - הצרכנים גילו כעת כי הם יכולים ליהנות מאמינות, איכות, יוקרה ואמנות כמיטב המסורת של הצורפים, במחירים ללא תחרות. בשום נקודת מכירה לא ניתן למצוא את האיכות של הצורפים במחירים זולים יותר.

בנוסף לסטנדרט המחירים החדש, אנחנו בהצורפים מאפשרים לכם למקסם את ערך הפריטים שלכם , וכשמדובר בפמוטים- אפילו לשדרג אותם ביום מן הימים לקנדלברה.

כאדם שגילה את אורה של השבת בתור אדם בוגר, בשבילי הרגעים של הדלקת נרות הם ירית הפתיחה ליום שכולו משפחתיות וקדושה.

לכן היה חשוב לי לתת פתרון למשפחות הגדלות, שזוג הפמוטים המסורתי כבר אינו מספק אותן. הצורפים מציעה פעילות טרייד אין ייחודית במסגרתה תוכלי להחליף פמוטי הצורפים בקנדלברה לאחר כמה שנים כשחלק הארי מהסכום שהשקעתם בקנית הפמוטים, יתקבל כהחזר לרכישת קנדלברה חדשה. כך תוכלו לשמור על ההשקעה הכספית של קנית הפמוטים וליהנות מפריט חדש המותאם למשפחה המתרחבת.

כחלק מהמהלך שמטרתו להנגיש את כלי הכסף לכל בית יהודי, חשוב היה לנו גם להקל על תחזוקת כלי הכסף על מנת לאפשר הנאה מקסימלית מפריט שנראה במיטבו לאורך שנים ללא זמן ומאמץ. הצורפים פיתחה את H.S.P Hazorfim Silver Protect - שכבת ציפוי חדשה ומהפכנית שבניגוד לכל פתרונות הלכה הרווחים בשוק, העלולים לפגוע במוצר ואינם אפקטיביים תמיד, מציעה ציפוי מתקדם השומר על חומר הגלם, ומונע השחרה לאורך שנים. אין צורך לאחסן את כלי הכסף במקום אטום. בעזרת שכבת ההגנה המהפכנית, המגע עם חמצן אינו גורם להשחרה כלל.

אין ספק שמדובר בבשורה מהפכנית שתאפשר לבתים רבים לפאר את השבת והחג עם כלים מהודרים מבלי להשקיע זמן רב בתחזוקה שוטפת.

ואם כבר מדברים על תחזוקה, מטבע הדברים, עם השנים, כלי הכסף לעיתים נופלים, נפגמים או נשרטים. הוורסטיליות של הכסף כחומר גלם מאפשרת לנו ללטש אותו ולהחזיר אותו למצבו הקודם. אבל הטרחה הכרוכה בהיטלטלות עם כלי הכסף לצורך תיקון, פעולה שלעיתים גורמת לפגיעות נוספות בכלי העדין, גורמת לצרכנים ללמוד לחיות עם הפגמים.

בדיוק לשם כך מציעים בהצורפים שירות עד הבית לחידוש, תיקון ואף ציפוי בשכבת ההגנה החדשה. במסגרת השירות יגיע נציג הצורפים אליכם יתן חוות דעת מקצועית ותימחור לטיפול בכל פריט, יקח את הכלים איתו בהובלה עדינה ומקצועית, ויחזיר אותם אליכם כמו חדשים, אם תרצו, בצירוף שכבת הגנה חדשנית.

אני מאמין שמהפיכת המחירים החדשה, לצד השירותים המתקדמים שאנחנו מעניקים ללקוחותינו, יהפכו את רכישת כלי הכסף לקלה ונגישה יותר ויאפשרו לעוד ועוד לקוחות ליהנות ממוצרי הצורפים במחירים ללא תחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר