בית שמש

ראש העיר סיירה בקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית'

ראש העיר דר' עליזה בלוך עמדה מקרוב על התנופה והאתגרים של הקונסרבטוריון, והבטיחה לסייע למוסד ככל הניתן (בארץ, תוכן מקודם)

במהלך הסיור בקונסרבטוריון (צילום: יח"צ)

על רקע ההכנות לפתיחת שנה"ל בקונסרבטוריון החרדי ברמת בית שמש, ערכה לאחרונה ראש העיר, דר' עליזה בלוך, סיור מקיף במוסד ועמדה מקרוב על התנופה הגדולה של המוסד ואתגריו השונים.

במהלך הסיור הביעה ראש העיר את התפעלותה והתרשמותה מהרמה המקצועית הגבוהה של הקונסרבטוריון ומהעובדה שבתוך פחות משנה מאז שנפתח הסניף בבית שמש, הוא קנה לעצמו מעמד יוקרתי וייחודי בקרב תושבות העיר.

ראשי הקונסרבטוריון הציגו בפני ראש העיר את הצוות המקצועי, את תכנית הלימודים המגוונת בקונסרבטוריון והתפוקה האמנותית המרשימה של התלמידות. ההנהלה שיתפה את ראש העיר במצוקת המקום הגדולה שמונעת את התרחבות הקונסרבטוריון, שמונה כבר היום כמה עשרות תלמידות.

ראשי הקונסרבטוריון ציינו לשבח את סמינר 'ואת עלית', בו ממוקם הסניף, וסיפרו כי "החיבור ושיתוף הפעולה עמם מעולה". יחד עם זאת הם הדגישו כי למרות הרצון הטוב של הנהלת הסמינר, כל עוד לקונסרבטוריון אין מקום משל עצמו הוא לא יוכל להתפתח באופן שיענה על הביקוש הגדול.

ראש העיר האזינה ברוב קשב לדברים והבטיחה לעמוד לימין הקונסרבטוריון ככל הניתן, הן ברמת הפעילות השוטפת והן בסיוע ועזרה לאיתור מיקום הולם.

בסיום הפגישה הודו ראשי הקונסרבטוריון לראש העיר על האוזן הקשבת והנכונות לסייע. "עם גישה ורצון כמו שלה אנחנו משוכנעים שסניף בית שמש של הקונסרבטוריון יהפוך למוביל ועוצמתי כמו אחיו הגדול בהר נוף שהינו הקונסרבטוריון החרדי הראשון שנפתח בארץ".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר