תיעוד מרגש

צפו: יום כיף מרהיב של 'בלב אחד' בימית 2000

המשפחות המורגלות בשגרת הטיפול בילד המיוחד שלהם, זכו ליום כיף מהנה במיוחד של ארגון 'בלב אחד' בימית 2000. צהלות הילדים מילאו אותם בשמחה ונתנו להם לשכוח לרגע מהכאב (שיווקי)

(צילום: קובי הר צבי ומשה בלוי)

פארק המים ימית 2000 שבחולון רגיל לארח בימי בין הזמנים המוני בית ישראל שבאים לפוש מעט משגרת החיים וליהנות מבילוי משפחתי כיפי בין עשרות מגלשות המים והאקסטרים שבמקום.

גם השבוע מילאו אלפים את מדשאות הפארק הענק, אבל כל צופה מן הצד הבין שהפעם מדובר בסיפור אחר לגמרי: ילדי ארגון בלב אחד - המסייע לילדים החולים במחלות שונות - ובני משפחותיהם, באו להשתחרר לכמה שעות מהמעגל המוכר של אשפוזים, טיפולים, סבל וכאב, וליהנות מיום פעילות מיוחד המוקדש כולו רק להם.

ואכן, ניכר היה כי המארגנים עשו הכל כדי להפוך את היום הזה למהנה וחווייתי ככל האפשר עבורם. בסביבות השעה 11:00 בבוקר נעצרו בזה אחר זה אוטובוסים מפוארים בפתח הפארק מתוכם ירדו מאות ילדים חולים - חלקם בכיסאות גלגלים, חלקם צועדים בכוחות עצמם, כשאליהם נלווים בני משפחותיהם ומתנדבי הארגון שכבר מזמן הפכו לסוג של בני משפחה בעצמם. במהלך כל שעות היום נהנו הילדים מהמגלשות הגבוהות והמהירות בארץ.

צהלות השמחה של הילדים המאושרים שנשמעו ברחבי הפארק העידו יותר מכל על הצלחתו של האירוע ועד כמה הוא חשוב לבריאותם הנפשית והפיזית של הילדים.

רגע מרגש במיוחד לראות עשרות מתנדבים 'סוחבים' ילדים נכים פיזית 6 קומות ברגל למגלשות הגבוהות 'לא יהיה מגלשה אחת שהילד החמוד הזה לא יעשה' וודאי שלא "בגלל שהוא נכה" אומר לנו מתנדב במקום.

חברי הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה ומיכאל מלכיאלי מש"ס הפתיעו את המתנדבים והילדים בביקור בפארק ושמעו מהמשפחות על הקשיים היום יומיים, יש לציין שקבעו פגישות איתם לנסות לעזור להם בהמשך. ח"כ מלכיאלי אמר שאני מגיע לכזה אירוע אני מבין את משמעות האירועים למגזר החרדי ובמיוחד למשפחות הילדים המיוחדים שלא יוצאים אפילו לים, כשיש ילד כזה בבית.

ח"כ מקלב אמר, לראות ולהתפעם, יוזמה של אדם אחד בשם דוד וויטמאן נותן מה שמשרדי ממשלה רבים לא מצליחים לתת. דבר זה מחייב אותנו להמשיך להתגייס ולעזור למפעל החשוב הזה.

בשעת לילה מאוחרת, מותשים מעייפות אבל עם חיוך רחב על השפתיים, החלו מתפזרים מאות הילדים לעבר האוטובוסים שייקחו אותם בחזרה לשגרה המוכרת בצל המחלה.

אנו בטוחים שלאחר יום שכזה התקווה היא עם המון כח לחייך ולשמוח גם אם האופק מעט רחוק

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר