האטרקציות, המופעים והסיורים

אירוע בין הזמנים הגדול בירושלים • גלריה מסכמת

עשרות אלפי משפחות חרדיות נוטלו חלק בעולים לירושלים 4, אירוע בין הזמנים הגדול של המגזר החרדי בירושלים. יעקב נחומי מגיש: תיעוד ענק מהמתחם בבנייני האומה ומהסיורים באתרים ההיסטורים בעיר

(צילום: יעקב נחומי)

5 ימים, 2 סבבים מידי יום, עשרות אטרקציות ולמעלה ממאה אלף משתתפים במצטבר: אלו רק חלק מהמספרים שעשו את 'עולים לירושלים 4', אירוע בין הזמנים הגדול לציבור החרדי בירושלים שהתקיים במהלך השבוע האחרון של בין הזמנים, זו השנה הרביעית ברציפות.

המוניטין הרב של האירוע המושקע, שכלל חוויות מכל הסוגים, הוביל לביקוש חסר תקדים לכרטיסים, מה שהוביל לכך שהכרטיסים לכל ימי האירוע, אזלו מראש.

כאמור אלפי משפחות חרדיות נטלו מידי יום חלק באירוע. מספר המשתתפים במצטבר באירוע כולו חצה את המאה אלף, כשהביקוש, כפי שציינו, היה גבוה בהרבה אך לא ניתן למימוש מטעמים טכניים.

המשתתפים באירוע נהנו משפע חוויות ואטרקציות שהותאמו לכל גיל. ההשקעה האדירה של העירייה, בראשות ראש העיר משה ליאון שהתמסר כל כולו להצלחת האירוע תוך ליווי מקרוב של כל הפרטים הטכניים והפרוצדורלים הנוגעים אליו, באה לידי ביטוי בשטח עם שיפור משמעותי וניכר במתקנים, ההופעות והסיורים.

בין היתר נהנו המשתתפים מפארק אתגרי לכל המשפחה, מתחם מתנפחים ענק, ג'ימבורי לילדים, תערוכת מיניאטורות, מיצג תלת מימד, משחקי חשיבה נושאי פרסים, סדנת דרבוקות, מתחם צילום ומתחם תחרויות..

בנוסף התקיים במקום מופע רב חושי סוחף (הכל מעלין לירושלים 4), לצד ארבעה (!) מתחמים של "ג'ונגל ירושלמי" כולל פינת ליטוף בעלי חיים , חווית אקסטרים של "המרפסת המעופפת", מתחם אקשן מסעיר ואפילו מתחם של ים ירושלמי.

כמו כן מהמתחם יצאו סיורים מודרכים ללא עלות לאתרים ההיסטוריים בירושלים; עיר דוד, העיר העתיקה, מערת צדקיהו וקשת דוידסון.

גם הביקוש לסיורים השנה שבר שיאים, כשהמארגנים מצידם מצליחים לספק למשתתפים מערך היסעים מושלם שמתפקד ללא תקלות.

חברת אפקט נשכרה לצורך הפקת האירוע המורכב, וקצרה בסיומו שבחים רבים על התוצאה המושלמת. "זו השנה הרביעית ברציפות שאנחנו מפיקים את עולים לירושלים, אך הפעם זה היה מאתגר מתמיד, בשל העבודות בכניסה לעיר, הגידול במספר הממשתתפים והאטרקציות ועוד", מספר אפרים זילברברג מנכ"ל חברת אפקט. "בסופו של דבר הצלחנו לעמוד באתגר על הצד הטוב ביותר וזה ממלא אותנו בסיפוק ובגאווה", הוא מסכם, ומבקש להודות לראש העיר ירושלים וכל מי שסייע והוביל את הפרוייקט על תרומתם הגדולה להצלחה.

יצוין כי ראש העיר משה ליאון ביקר במתחם מידי יום כדי לפקח מקרוב על העניינים ולוודא שהכל מתנהל על הצד הטוב ביותר. לאורך השבוע סיירו במתחם שורה של אח"מים ואישי ציבור, ביניהם: ראש העיר ירושלים משה ליאון, סגניו הרב יוסי דייטש, הרב אליעזר ראוכברגר, הרב ישראל קלרמן והרב אברהם בצלאל. מחזיק תיק תרבות תורנית הרב דודי בלומנשטוק יחד עם חברי מועצה נוספים, וכן הצוות המקצועי של עיריית ירושלים בראשות המנכ"ל איציק לארי.

כמו כן סיירו במתחם שר החינוך רפי פרץ, סגני השרים הרב יעקב ליצמן והרב מאיר פרוש, יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, ח"כ הרב אורי מקלב וח"כ הרב יעקב טסלר.

ראש העיר ירושלים משה ליאון מסר: "אני שמח לראות את עשרות אלפי המשתתפים, ומודה מקרב לב למארגנים ולכל מי שנטל חלק בארגון הפרוייקט הגדול הזה. העובדה שאנחנו עומדים על כמעט אפס תקלות מלמדת על המקצוענות והרצינות של כל הנוגעים בדבר".

שר החינוך, רפי פרץ, התקבל בחום ע"י הנוכחים שהודו לו על התמיכה הגדולה של משרד החינוך באירוע. פרץ נשא נאום במקום במהלכו אמר: "אחד הדגלים שהנפתי עם כניסתי לתפקיד הוא בניית גשר יציב בין המגזר החרדי למשרד החינוך. בכוונתי להמשיך ולהוביל את השיח המשותף עם מנהיגי החינוך החרדי, ולהתאים להם את המענים לצרכים הייחודיים שלהם. בכוונתי לסייע ולקדם אותם".

לדבריו, "אני רואה לנגד עיני גם את תפארת העשייה הערכית שמובילים מוסדות החינוך החרדיים. ערכים של חסד, חמלה, נתינה ומסירות. אלה צריכים להיות נר לרגלינו. לאור חשיבותם, הכרזתי כי הנושא השנתי שילווה את מערכת החינוך בשנה הקרובה הוא הערבות ההדדית. חוסנה של חברה נמדד בראש ובראשונה דרך הערך הזה ".

סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש מסר: "האירוע עבר בהצלחה מרובה, ובכך הוא מצטרף לאירוע שהתקיים בשלוש השנים הקודמות, כשבסופו של דבר זה מה שהפך אותו לאטרקציה המרכזית של הציבור החרדי בבין הזמנים".

מחזיק תיק תרבות תורנית חבר המועצה הרב דוד בלומנשטוק מסר: "תענוג לראות עשרות אלפי משפחות חרדיות נהנות מחווית קיץ איכותית וערכית בירושלים. תודה מיוחדת לראש העיר משה ליאון על ההתגייסות וההירתמות שלו להצלחת הפרוייקט, שמוכיחה את עצמה מעל ומעבר בשטח".

ח"כ הרב גפני שיבח במילים חמות את עיריית ירושלים והעומד בראשה על אופן קיום האירוע. "ממה שאני רואה ושומע עולים לירושלים 4 קבע סטנדרטים חדשים של בילוי והנאה עבור המגזר החרדי, באופן שכמותו לא ניתן למצוא בשום מקום אחר", אמר הרב גפני והוסיף: "אין לי ספק שההפקה והניהול המתוקתקים הם תוצאה של השקעה ואיכפתיות אינסופית של ראש העיר משה ליאון באירוע". בנוסף הבטיח הרב גפני לפעול למען הגדלת התקציב של האירוע כך שבשנה הבאה הוא יתקיים במשך שבועיים (10 ימי פעילות) לאור הביקוש הגדול.

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן: "זה אירוע מכובד מאוד שנותן לציבור החרדי את מה שהוא זכאי לו בדרכו מאוד. אני שמח שהוא מתקיים ומברך את כל מי שנטלו חלק בקיומו".

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "האירוע הזה הוא דבר מבורך ובשורה אמיתית לציבור החרדי. אני רוצה להודות לסגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש שהוא זה שיזם את הפרוייקט מלכתחילה וליווה אותו כל השנים כולל בשנה זו. תודה גם לראש העיר משה ליאון על התגייסותו ומסירותו למען הפרוייקט".

ח"כ הרב אורי מקלב: "כבר ארבע שנים ברציפות שעשרות אלפי משפחות חרדיות נהנות מחווית בין הזמנים אמיתית בעלות אפסית תודות להתגייסות של עיריית ירושלים. זו תעודת כבוד והוכחה שאפשר גם אחרת. תודה מיוחדת לראש העיר משה ליאון על השקעתו ומאמציו למען האירוע שהוכיחו את עצמם בשטח".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר