היום: פאה חדשה ויוקרתית לחג ב1000 ש"ח הנחה

מכירת פאות מיוחדת לתושבות בני ברק והסביבה, הנחות מיוחדת ומגוון צעיר ואיכותי במיוחד (אופנה)

(צילום: יח"צ)

תקופת החגים, סוף שנה, תחילת שנה. תקופה בה הכל קורה, הכל סביבנו מתחדש וגורם לנו לרצות להתחדש, לשנות, לשדרג.

בשכונת רחביה בירושלים, על צומת הרחובות דרך עזה ובלפור, שוכן בוטיק יפהפה בו נמצאים שני מותגי היוקרה אריא דיימונדס ו'חיה טוניק wigs'.

לאחר שנים של עבודה עם הפאניות הנחשבות ביותר, הפאנית חיה טוניק יצאה לדרך עצמאית ותוך זמן קצר צברה מוניטין רב, שם טוב ומעגל לקוחות גדול, איכותי ונאמן.

לפני קרוב לשנה יצרה חיה חיבור עסקי בין סלון הפאות שלה למותג התכשיטים אריא במטרה להעניק ללקוחותיה חוויה יוקרתית, בין אם הן באו לרכוש פאה או רק לסרק אותה.

באריא תוכלו למצוא מגוון עצום של תכשיטים יהלומים ואבני חן ברמה הגבוהה ביותר ותכשיטי מעצבים יוקרתיים. לא משנה אם זאת טבעת יהלום, או השרשרת שתמיד חלמת עליה, באריא יעצבו לך את החלום בתוך מספר ימים, אחד על אחד לפי התקציב העומד לרשותך

בנוסף, כיוון שאריא הוא בוטיק שמייצא יהלומים, אבני חן וזהב לחו"ל, ומקפיד על סחורה מדוקדקת ומזוקקת, תמצאו כאן את המחירים הטובים ביותר שרק יצואן יכול לתת, לצד יחס אישי ואכפתי.
"לאריא וסלון הפאות שלי ישנם הרבה קווים מקבילים" אומרת חיה. "הדוגמה הטובה ביותר זה טיב המוצרים המשווקים אצלנו בבוטיק, גם באריא וגם בסלון הפאות. הלקוחות שלי יודעות שהשיער ממנו אני בונה את הפאות נבחר בקפידה ובמקצועיות. אני אעדיף לומר ללקוחה שתקנה במקום אחר מאשר לתת לה פאה פחות ממושלמת. הן יודעות את זה ולכן חוזרות שוב ושוב".

"נשים נוטות לחשוב שאם הן לא יוציאו סכומי עתק על פאות ותכשיטים, זה אומר שמה שהן רכשו לא שווה כל כך או פחות איכותי, אלא שאנחנו מוכיחים אחרת ומוכרים לך את הבסט של הבסט במחירים נוחים שכולן יכולות ליהנות מהם".

ומה עם תושבות המרכז שרוצות להנות ממבחר הפאות היוקרתי והאיכותי הזה? מחר, יום שני(2.10), מהשעה 19:30, תתקיים מכירה ענקית של פאות יוקרתיות משיער משובח ואיכותי ברחוב האדמו"ר מרוז'ין 10 בבית משפחת גל.

כתובת: דרך עזה 3 ירושלים | ליצירת קשר ופרטים נוספים: 054-300-0996,

לתכשיטים 052-536-2355

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית