הגדלת נפח המקרר

מארחים בשפע? סימן שיש לכם 'סמסונג'!

יבואנית 'סמסונג' בישראל - 'סמליין', משווקת את מקררי 'סמסונג' שברוב הדגמים מוטמעת טכנולוגיית 'SpaceMax' המאפשרת את הגדלת הנפח הפנימי 'האחסון' של המקרר מבלי להגדיל את מידותיו החיצוניות!(טכנולוגיה)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

עד היום הופתעתם לראות, שעל אף מידותיו החיצוניות העצומות של המקרר, הוא לא באמת מספיק לאחסון הדרוש לכם, בוודאי לא בשבתות וחגים כשכל הילדים והנכדים באים.

אז זהו שלא עוד!

חברת 'סמסונג' העולמית שהינה מהמובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה, פיתחה פטנטים רבים הגורמים לכך שמקרריה הם מהמובילים בעולם, באמינות, בחדשנות ובעיצוב. אחד מהפטנטים המהפכניים ש'סמסונג' פיתחה נקרא'SpaceMax' המוטמע ברוב מקרריה הגדולים והוא מתאים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים. טכנולוגיית 'SpaceMax', מאפשרת את הגדלת נפח הקירור הפנימי של המקרר בעשרות אחוזים, מבלי להגדיל את מידותיו החיצוניות של המקרר שעד היום נחשבו לשטח מבוזבז וכך אתם מקבלים עוד שטח פנוי יקר במטבח.

אומרת לנו ש. קליין מירושלים, "רכשתי מקרר 'סמסונג' 4 דלתות עם טכנולוגיית 'SpaceMax' ערב פסח האחרון ואני מרוצה עד השמים! קודם כל חיצונית הוא יפה וטכנית שזה הכי חשוב, האמת שטרם החג נלחצתי, עמדתי מול המוצרים והמאפים הרבים שהכנתי ותכננתי לקרר ולהקפיא ושאלתי את עצמי "איך למען השם כל זה יכנס"??! אז קודם כל הפכתי חלק מהמקפיא למקרר (ואת זה עשיתי בפשטות בלחיצת כפתור!) וכבר קיבלתי עוד שטח אחסון ובמקרר, הכנסתי את ה-כ-ל ועוד נשאר לי מקום לעוד! הטכנולוגיה הזו, המאפשרת להפוך את המקפיא למקרר ובכלל הדפנות הדקות שמאפיינות את המקרר, הם טכנולוגיות מתקדמות שלא ראיתי באף מותג אחר, ואיך שאתם אומרים: "מקררי 'סמסונג', ברכה בכל משפחה", פשוט איכות חיים".

המקררים באישור 'משמרת השבת' ההכשר ההלכתי המהודר ביותר (בתוספת תשלום ולדגמים נבחרים) ובאישור המכון הטכנולוגי המדעי להלכה (ללא תוספת תשלום במקררי מקפיא עליון ו4 דלתות).

מקררי 'סמסונג' ברכה בכל משפחה!

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות - פרטים כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר