גם השנה:

קק"ל תחלק סכך בכשרות המהודרת של בד"ץ אגודת ישראל

קרן קימת לישראל תחלק גם השנה סכך מהודר בכשרות בד"צ אגודת ישראל ללא תשלום • לרווחת המטיילים ייבנו סוכות מהודרות במוקדים שונים ברחבי הארץ • כל הפרטים על תחנות חלוקת הסכך ונקודות הפריסה של הסוכות (בארץ, מקודם)

המגיד הגאון רבי אריה שכטר ביערות קק"ל גוזם סכך בכשרות אגודת ישראל בשנה שעברה (צילום: יח"צ)

גם השנה תחלק קק"ל סכך בכשרות מהודרת ללא תשלום לקראת חג הסוכות: במסגרת המאמצים להגן על היערות מפני כריתה לא חוקית של ענפי סכך, מחלקת קק"ל ביערותיה סכך שנגזם באופן יזום לחלוקה לקראת החג, ללא תשלום. זו השנה השנייה בה מתקיימת חלוקת הסכך תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ אגו"י, ללא חשש גזל וללא חשש חילול שבת.

חלוקת הסכך תתבצע בשתי נקודות: בפארק ז'בוטינסקי בשוני תבוצע החלוקה בכניסה לפארק מכביש הכניסה למחצבה, ביום חמישי י"א בתשרי מהשעה 09:00 ועד גמר המלאי. ביער בן שמן תבוצע החלוקה בדרך היורדת ממצפה מודיעין למתקן מקורות (יוצב שילוט הכוונה ממצפה מודיעין, בכביש 443), בין השעות 09:30 עד 15:00.

חלוקת הסכך היא חלק מהפעילויות הרבות שעושה קק"ל, הגוף הירוק הגדול במדינה לקידום איכות הסביבה בישראל. במסגרת מפעל הייעור של קק"ל נטעו למעלה מ-240 מיליון עצים בישראל. קק"ל תורמת לסביבה בישראל גם בפיתוח משק המים, בקידום סדר יום של פיתוח בר-קיימא, בהובלת נושא ניקיון השטחים הפתוחים, בפיתוח משאבי נופש פעיל ותיירות ביערות ובפארקים ועוד.

בתוך כך, בימים אלה נערכים בקרן קימת לישראל לקליטתם של רבבות המטיילים החרדים הצפויים להגיע בימי חול המועד לשמוח ולטייל ביערות והשבילים ברחבי הארץ. בקק"ל הקימו לרווחת הציבור סוכות רחבות ידיים שיאפשרו למטיילים להגיע וליהנות מהטיול ביערות גם בימי חג הסוכות מבלי לחשוש לגבי מקום בו יוכלו לסעוד את ליבם. בקק"ל מציינים כי השנה הסוכות הכשרות למהדרין בפיקוח בד"ץ אגודת ישראל הוקמו ביער ביריה בצפון, ביער בן שמן במרכז וביער המלאכים באזור הדרום.

יו"ר קק"ל דניאל עטר אמר כי "אין כמו ימי חול המועד כדי לטייל ולהתרשם מארץ ישראל שהשתבחה בנופים המרהיבים, אני מזמין את הציבור החרדי להמשיך להגיע ליערות ולפארקים של קק"ל. אני שמח על השתלבות המגזר החרדי בפעילויות קק״ל ועל כך שקק״ל יכולה לאפשר לציבור החרדי להנות מפעילויותיה. חג שמח".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר