איחוד הצלה בבתי החולים

חובשי איחוד הצלה התגייסו להחליף את צוות העזר במיון

ביום שני השבוע צוותי הסיוע הרפואי באחד מבתי החולים בשרון יצאו ליום גיבוש וחובשי איחוד הצלה, שעברו הכשרה מיוחדת התגייסו לסייע להם והחליפו אותם בחדר המיון (בארץ)

צוות איחוד הצלה בחפיפה מול צוות המיון (צילום: איחוד הצלה)

אחד הקשיים הגדולים של צוותי חירום בבתי החולים הוא לצאת לבילוי משותף. הרי אי אפשר להשאיר את החולים והפצועים במיון עם מענה חלקי. אבל ביום שני השבוע צוותי הסיוע הרפואי באחד מבתי החולים בשרון יצאו ליום גיבוש משותף. זאת משום שחובשי איחוד הצלה, שעברו הכשרה מיוחדת במסגרת פרויקט בתי החולים של הארגון, התגייסו לסייע להם והחליפו אותם בחדר המיון.

פרויקט בתי החולים של איחוד הצלה ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל, פועל כיום ב-17 בתי חולים ברחבי הארץ. "במסגרת התוכנית אנחנו מכשירים את המתנדבים לסייע בחדרי המיון ולהפחית בהם את הלחץ וכמו במקרה זה מאפשרים לצוותי הסיוע לנוח ולמלא מצברים", מסביר מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק. "המתנדבים שהחליפו את צוות בית החולים עברו הכשרה בלקיחת דמים ומדדים ותפקדו כצוות חדר מיון לכל דבר ועניין משעות הבוקר ועד 01:00 בלילה". חברי צוות הסיוע בבית החולים, שנהנו סוף סוף מיום גיבוש לכולם, לא חסכו במחמאות. אחות בכירה כתבה: "המתנדבים נהדרים. כל הכבוד למתנדבי איחוד הצלה. הם עזרו לנו המון".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר